Mutta mun mielestä ne on varmaan epämukavat kun ne on märät koko ajan kun lapsi pissaa, kun eihän ne sitä kosteutta ime samalla tavalla kun kertikset...
JA HUOM: tämä on minun mielipide
SIIS PITI KIRJOITTAA, ET KESTOJA ollaan kokeiltu.Alkuperäinen kirjoittaja kati:JA MINUN MYÖS! Kertiksiä ollaan kokeiltu ja ne vaan rikkoo mun vauvan pienen pepun..
villa on siitä kiva et kylmällä se on lämmin ja lämpimällä viileä, ihan niinku fleesekin.Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Mä oon aina miettinyt noista villahousuista.... Eikö ne ole kauhean kuumat? Meillä on semmonen kuumakalle toi tyttö, että kuinka se voisi niitä käyttää? Selvennättekö epätietoiselle?
Meidän superkuumakalle ei ainakaan hikoillut kun nukkui yönsä hahtuvissa. Kai ne pelittää samaan tapaan kuin silkki: kylmällä lämpimät ja kuumalla viileät =)Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Mä oon aina miettinyt noista villahousuista.... Eikö ne ole kauhean kuumat? Meillä on semmonen kuumakalle toi tyttö, että kuinka se voisi niitä käyttää? Selvennättekö epätietoiselle?
Ne on ilmavat ja hengittää, vähemmän hautovat kuin kertakäyttövaipat. Ja kuumalla ilmalla ei tartte muuta laittaa kuin t-paita ja villikset&vaippa.Tosin tänä kesänä ei ole semmoisia ilmoja pahemmin ollut :/Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Mä oon aina miettinyt noista villahousuista.... Eikö ne ole kauhean kuumat? Meillä on semmonen kuumakalle toi tyttö, että kuinka se voisi niitä käyttää? Selvennättekö epätietoiselle?
Ootko itse kokeillut kestositeitä? Mä en niitä kokeiltuani enää koskaan käyttänyt kertakäyttöisiä siteitä, ainoa mihin vaihdoin, oli lopulta kuukuppi. Niinpä itse oon vakuuttunut, että lapsenkin on parempi niissä kestovaipoissa.Alkuperäinen kirjoittaja vinku-iita:Mutta mun mielestä ne on varmaan epämukavat kun ne on märät koko ajan kun lapsi pissaa, kun eihän ne sitä kosteutta ime samalla tavalla kun kertikset...
Öö, täh? Tietty ne vaihdetaan usein!Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Niin, mä olen ollut niin hölmö, et olen vaihtanut niitä kestiksiä niiden kostuessa.
Siis niitä harsoja....
me ollaan sekakäyttäjiä, kestoillaan pintakuivilla all-in-oneilla ja taskuvaipoilla, reissussa käytetään kertiksiä. näin kesällä kestovaippa hengittää PALJON paremmin kuin kertis ja vaippa on yhtä ohut kuin kertakäyttöinenkin.Alkuperäinen kirjoittaja vinku-iita:Siis sanoinkin et mulla ei ole henk.koht.kokemusta MUTTA ei jostain syystä ole kiinnostustakaan...en mä tiäkkää niistä yhtään mitää