Olenko ainoa, kuka ei voi sietää PUTOUSTA?

  • Viestiketjun aloittaja "hhh"
  • Ensimmäinen viesti
Katsoin silloin muutaman jakson kun oli tää piirakkamamma, oliko se nyt Marja Tyrni tms.

Ei oikein uppoa mulle. Ovat tosin ihan rohkeita kun tuolleen spontaanisti vetävät.:)
 
[QUOTE="vierailija";29501293]Itsekäs pässi olet. Eipä ollut yllätys![/QUOTE]

Hmmm, kun ei osata enää sanoa mitään niin yritetään henkilökohtaisuuksia. Oikeasti, jos joku turha mainos ärsyttää sulkee television. Kyllä älykäskin sen osaa kun sen osaa pässikin, eikös vain. :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vieruus
Aikansa kutakin, samat naamat ja samat jutut vuodesta toiseen. Yleensäkkin samat ohjelmat pyörii koko ajan, kun kausi loppuu niin samat jaksot alotetaan alusta heti. Koko telkkari täysin turha.
 
Aargghh
Juu et ole ainoa, ärsyttää suunnattomasti, ärsyttävin ja idioottimaisin ohjema koskaan. Rasittavia ne hokemat, idiootit kylvää viel niitä joka hemmetin tilapäivityksessään "ollakseen muka hauskoja"
 
Ymmi Hinaaja
Kerro lisää kerro lisää kerro lisää ymm ymm ymm ymm todellakin todellakin todellakin todellakin.

Kuule kun en mä nyt voi sulle hauskaksi muuttuu. Ei se yhteiskunta kato toimi niin, että jos kaikki haluis vaan hauskaa ja hauskaa ja hauskaa... ni mitä siitäki tulis?
 
En jaksa sellaista tyhjän lässytystä. Itsensä toistelua ja vanhojen juttujen kierrätystä.

Se pastori mikä lie ihmetytti minua todella paljon, kun mitä esimerkiksi uutisiin ja keltaiseen mediaan tuli siitä, niin ne kaikki sananmuunnokset oli iän vanhoja parin kolmenkymmenen vuoden takaa koulujen pihoilta tuttua.

Ja sillä menestyy? Että hokee peräkkäin vanhoja kliseitä?

Ei se kerro näyttelijän laadusta välttämättä niinkään kuin itse yleisön. Mutta tässä puhutaankin maasta jossa joku pulttibois ja sen sellainen roska menee kuumille kiville.

Mutta joo, asian olen ratkaissut niin etten katso ohjelmaa, kehottaisin näitä "käsikirjoitettu" jne arvostelijoita vaan pysymään toisilla kanavilla. Niin itsekin teen jos on välttämättä töllöä katsottava samaan aikaan. Ei se paljoa käsikirjoitusta tarvitse jos tyypit toistelee pienillä muunnoksilla samoja juttuja kerrasta toiseen ja saavat kehitellä hahmonsa itse ennenkuin lähetys alkaa.
 
Olen "joutunut" katsomaan pari kertaa vanhempien luona kyläillessäni. Eipä nekään sitä kattoisi, jos tulisi parempaa katottavaa, mut yleensä lauantai-illan töllötarjonta on käsittämättömän huonoa.

Ite tykkään niistä improvisaatiotehtävistä, tietysti ei ne kaikki hauskoja ole, mut välillä tulee ihan hauskojakin juttuja. Ne hahmot ei jaksa naurattaa.
 
shghh
Kyllä sitä saattaa turtua kun jatkuvasti jauhetaan samoista asioista.

Joku Ilari Johansson tms. saa mut nauramaan kaksinkerroin. Siinä huumorissa on ihan oikeasti itua, ja jotakin mille nauraa.:D
Suomalainen stand up komiikka on ihan jees.
Jeps.

Leikola, Hedberg, Johansson, Eirtovaara.... Vaikka jutut onki heilläkin pitkälti käsikirjoitettua niin koomikon ja yleisön vuorovaikutus on aivan erilaista kuin joku putouspaska.

Oivaltava, älykäs ja sivaltava huumori toimii.
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis ja Lispetti
hohhoi
Putouksen konsepti ja alkuperäinen yleisötargetti mitä selkeimmin on demografisesti "vähemmän koulutettu väestö" ja rautalangasta väännettynä vähempiälyinen kansanosa. Ei tarvitse olla älykkö tai korkeasti koulutettu kuitenkaan tunteakseen myötähäpeää ohjelman sisältöä ja sen katsojalukuja katsoessaan. Aivan järkyttävää sontaa joka uppoaa juuri niihin keneen sen on suunniteltu uppoavan eli karkeasti sanottuna.

Millä todennäköisyydellä sellainen suomalainen jonka elämä on jollain tapaa riippuvainen facebookista tykkkää myös putouksesta? Lähestulkoon sata. Millä todennäköisyydellä kyseinen yksilö on varustettu keskivertoa vaatimattomammalla älyllä? Lähes sata.
 

Yhteistyössä