Itsekäs pässi olet. Eipä ollut yllätys!Sulje telkkari...pääsee niistä mainoksistakin eroon.
Ei taida olla mitään spontaania tuossa ohjelmassa, hyvin pitkälti käsikirjoitettua sontaa.Katsoin silloin muutaman jakson kun oli tää piirakkamamma, oliko se nyt Marja Tyrni tms.
Ei oikein uppoa mulle. Ovat tosin ihan rohkeita kun tuolleen spontaanisti vetävät.
Mä olin siinä käsityksessä että jotkut osuudet mentäis tappituntumalla.:OEi taida olla mitään spontaania tuossa ohjelmassa, hyvin pitkälti käsikirjoitettua sontaa.
Juu et ole ainoa, ärsyttää suunnattomasti, ärsyttävin ja idioottimaisin ohjema koskaan. Rasittavia ne hokemat, idiootit kylvää viel niitä joka hemmetin tilapäivityksessään "ollakseen muka hauskoja"
Tai sitten olet liian tosikko?Putous, siskon peti yms. kotimaiset sketsiohjelmat ei uppoa minuun, liekkö sitten mulla vai muilla outo huumorintaju...
Kyllä sitä saattaa turtua kun jatkuvasti jauhetaan samoista asioista.Tai sitten olet liian tosikko?
Jeps.Kyllä sitä saattaa turtua kun jatkuvasti jauhetaan samoista asioista.
Joku Ilari Johansson tms. saa mut nauramaan kaksinkerroin. Siinä huumorissa on ihan oikeasti itua, ja jotakin mille nauraa.
Suomalainen stand up komiikka on ihan jees.