Olenko ainoa, kuka ei voi sietää PUTOUSTA?

  • Viestiketjun aloittaja "hhh"
  • Ensimmäinen viesti
"123"
Ittekää en hiffaa sitä , ihan älyttömän tyhmä ja turha ohjelma.

Se vaikuttaisi vähän niinkuin lapsille suunnatulta, mutta kuitenkin liian härski lapsille. Lapsenmielisille aikuisille kai sit suunnattu vai keille?
 
Tyhmät ihmiset
Yksinkertaista viihdettä yksinkertaisille ihmisille. Sitähän se on. Kansan syviä rivejä naurattaa yhä samat asiat kuin neljäsluokkalaisia poikia, eli pyllypissikakka + miesnaisenvaatteissa + "se sanoi muna" -jutut. Hah hah haa. Älkää katsoko niin ette tiedä sanontojakaan, ei pääse niin ärsyttämään.
 
  • Tykkää
Reactions: Melodraama
Surkeeta
Mitä hauskaa oli esimerkiksi tuossa sika väinölävaimikävittuolikaan hahmossa?

Minusta se oli lähinnä vastenmielisen oloinen ja näköinen. Aiheutti inhon tunnetta, ei iloa ja naurua.
 
Pessimisti
Enemmän kuin Putous mua ihmetyttää ne mielikuvituksettomat mukahauskat idiootit, jotka ottaa hokemia niiltä hahmoilta ja toistelee niitä pitkin päivää. "Mitä jäbä duunaa?" "Mie romahan!" yms.
 
"zxc"
Viime vuonna aloin sietämään putousta, en katsonut kun ne hahmo kohdat. Tänä vuonna olen katsonut enemmän. Se sika olikin tosi huono ja vihaan sitä jäbä duunaa hahmoa. Hirviniemen vitsi on juurikin sitä pissakakka alapää osastoa ja ei kyllä naurata.
Vatasen takia katsellaa, hyvä näyttelijä muutenkin ja kyllähän sitä nyt katselelee ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Scindapsus
"zxc"
[QUOTE="zxc";29501134]Viime vuonna aloin sietämään putousta, en katsonut kun ne hahmo kohdat. Tänä vuonna olen katsonut enemmän. Se sika olikin tosi huono ja vihaan sitä jäbä duunaa hahmoa. Hirviniemen vitsi on juurikin sitä pissakakka alapää osastoa ja ei kyllä naurata.
Vatasen takia katsellaa, hyvä näyttelijä muutenkin ja kyllähän sitä nyt katselelee ;)[/QUOTE]

Voikohan yhtään enempää saada kirjotusvirheitä noin lyhyeen tekstiin...
 
vieras..
Aikasemmat kaudet olen tykännyt paljon, nyt ensimmäistä kertaa katson vaan tavan vuoksi. Totesin heti tämän kauden alussa että niin se vaan on, kyllä ne vitsit on tuolla porukalla näemmä koluttu loppuun : /
 

Yhteistyössä