Olenko mä ainoa?

14.07.2007
696
0
16
Olenko mä tosiaan ainoa, jolle tulee joskus tilanteita, että kaikki ei mene putkeen?
Tuntuu ettei yksikään ihminen tämän maan päällä halua yhtään tippaa ymmärtää sitä, että en tahallani viivytä asioita jne. Että joskus voi olla asioita, joille itse ei voi mitään...

Kyse on siis huuto.netin postituksista. Tottakai mä ymmärrän sen, että maksun jälkeen ostaja haluaa tuotteen mahd. pian, mutta vähän enemmän luottamusta olis ihan jees. Mä toivon, että en enää ikinä sairastu enkä loukkaa itseäni... Ainakaan niin kauan kun mulla on yksikin kohde avoinna...

:ashamed:

On tapahtunut itsellekin, esim. koko perhe oli pahassa mahataudissa. Ilmoitin ostajalle siitä heti mutta silti tuli nega palautteeksi..siitä että olimme sairaina.
Siksi olenkin laittanut omiin kohteisiini että postitan tuotteen viikon sisällä maksun näkymisestä, olen sitten päässyt delegoimaan jonkun hoitamaan asian.

*muoks* olisi varmaan pitänyt laittaa mahatauti kaupanpäälisiksi

Mä olen meklarin viestiin laittanut, että postitus voi viivästyä ja pyydän ymmärrystä edes hitusen, mutta eipä tuo tunnu tehoavan kun ehkä yhteen kymmenestä... :ashamed: Tottakai tarkoitus on aina postittaa mahd. pian...

Jotkut kohteet oon saaut postiin, ne jotka mies osaa pakata (ja se on huono pakkaamaan)... Vaikeammat ja pesua kaipaavat viivästyy, koska mun liikkuminen on NIIN hankalaa... :ashamed: Huoh!!

Valitettavasti tuo sairaana oleminen on kärsinyt inflaation tuolla huuto.netissä. Itse en kovin paljon tee kauppaa siellä, mutta hivenen liioitellusta joka kolmas on sairas kun pitäisi toimia. Valitettavasti en kaikkia usko, mutta en siitä negaa kyllä anna.

Tohon yhteen ketjuun aiemmin laitoinkin että meidän äiti oli kova ostamaan ja myymään huutiksessa. Sitten kun äiti kuoli täysin yllättäen niin siinä oli kova homma selvittää ne ostetut ja huudetut ja maksetut ja kaikki.. Silloin löytyi ihmisiltä ymmärrystä mutta ehkä tuo oli eri asia kun sairaus sitten :/

Niin... kaikessahan toi sama ongelma on: yksi luottotiedoton saa lainan eikä maksa sitä -> kaikki kärsii jne. Ikävä kyllä näinhän se menee.
Harmi vaan, että itsellä syy on oikea ja kun siihen päälle lisää sen, että mulla on muutakin elämää niin tilanne karkas vähän käsistä. Olen sentään rehellisesti myöntänyt asian, mutta eipä tuota ymmärrystä silti näytä paljon heruvan... :ashamed:

Nooooh... tänään pakkaan hampaat irvessä kaikki kirjeet ja mies saa luvan ilmestyä himaan ennen viittä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Hieman Hankala:
Mä olen meklarin viestiin laittanut, että postitus voi viivästyä ja pyydän ymmärrystä edes hitusen, mutta eipä tuo tunnu tehoavan kun ehkä yhteen kymmenestä... :ashamed: Tottakai tarkoitus on aina postittaa mahd. pian...

Jotkut kohteet oon saaut postiin, ne jotka mies osaa pakata (ja se on huono pakkaamaan)... Vaikeammat ja pesua kaipaavat viivästyy, koska mun liikkuminen on NIIN hankalaa... :ashamed: Huoh!!

Olis ihan fiksua pestä tuote ensin ja laittaa sitten myyntiin! Silloin ei ainakaan pesu viivästytä postitusta. Lisäksi tuotteen voi pakata ihan heti kuvaamisen jälkeenkin, silloin tarvitsee kirjoittaa vain vastaanottajan osoitetiedot päälle.

Joskus on käynyt niin, että en ole työvuorojen takia kerennyt postiin pariin päivään maksusta ja muutaman kerran on tullut sanomista, kun postitus on viivästynyt päivän tai pari just noitten työvuorojen takia.

Oonhan mä joo hieman hankala ;) Kun en hoita velvollisuuksiani ;)

No joo... Toivotaan, ettei nyt kovin montaa miinusmerkkistä palautetta tule tästä episodista. Pitää katsoa ihan pirun tarkkaan tästä lähtien, etten ota liian isoa palaa kakusta kerralla B)

Yhteistyössä