Olen varma että mua salakuunnellaan ja kuvataan salaa

  • Viestiketjun aloittaja "Pöllö"
  • Ensimmäinen viesti
psy
[QUOTE="Pöllö";29571853]Niin,kertokaa siis mitä se kameran linssi teki siinä katolla noin vuoden verran?Miksi mun kämppää kohti osoitettiin pimeänä iltana valonheitin ja pidettiin siinä (n.15 min.), kaverinikin oli näkemässä? Miksi jollain hoitajalla olisi tarvetta kuvata mua ja lastani potilashuoneessa tutkimuslasin läpi, johan tuo olisi ollut anteeksipyynnön tai selitysten paikka?Eihän nämä ole harhoja.Lisääkin esimerkkejä löytyisi,kun vaan muistaisin...[/QUOTE]

kuinka kaukana se kamera oli? Osoittiko valonheitin ainoasttaan sun asuntoa, ei esim naapuria, oliko siellä joku tilanne/kuvaus/mikä lie päähänpisto/etsintä? Itse olen osoitellut kamerallavarmasti useita ihmisiä hakiessani kenttää, parempaa valoa, ottaessani kuvaa itsstäni jne. miksi kuvittelet että he ottivat kuvan juuri sinusta? Ja mitä sitten vaikka olisivat ottaneetkin?
 
iu
Mutta et ole koskaan kysynyt, mitä outoja puhunut tarkoitaa sanoillaan? Tai miksi hoitaja kuvasi sinua kännykkänsä kameralla? Näistä on olemassa vain sinun kokemuksesi?

Tuossa valonheitinjutussa on todistajana ystäväsi: entä jos soittaisit hänelle ja kysyisit, miten hän koki / muistaa tilanteen?

Ihan oikeasti, oireesi ovat niin klassisia skitsofrenian oireita (ja tietenkin sinulle täysin todellisia!), että hakeutuisin kyllä sinuna lääkäriin.
 
"vierailija"
Mutta et ole koskaan kysynyt, mitä outoja puhunut tarkoitaa sanoillaan? Tai miksi hoitaja kuvasi sinua kännykkänsä kameralla? Näistä on olemassa vain sinun kokemuksesi?

Tuossa valonheitinjutussa on todistajana ystäväsi: entä jos soittaisit hänelle ja kysyisit, miten hän koki / muistaa tilanteen?

Ihan oikeasti, oireesi ovat niin klassisia skitsofrenian oireita (ja tietenkin sinulle täysin todellisia!), että hakeutuisin kyllä sinuna lääkäriin.
kuvais kamerallaan?
 
Valitettavasti
Ei tämän dg-ryhmän ihmiset koskaan hakeudu itse hoitoon, läheiset toimittaa ne sinne pitkällisen väännön jälkeen jossain vaiheessa kun tilanne menee tarpeeksi huonoksi. Ovat myös erittäin vastahakoisia millekään tunnetulle hoitomuodolle ja säännöllisen lääkityksen suhteen hoitomyöntyvyys on lähes poikkeuksetta olematon.

Ainoa positiivinen asia on se, että ap on itsekin sitä mieltä, että hän kokee oireistaan ahdistusta.
 
"Pöllö"
kuinka kaukana se kamera oli? Osoittiko valonheitin ainoasttaan sun asuntoa, ei esim naapuria, oliko siellä joku tilanne/kuvaus/mikä lie päähänpisto/etsintä? Itse olen osoitellut kamerallavarmasti useita ihmisiä hakiessani kenttää, parempaa valoa, ottaessani kuvaa itsstäni jne. miksi kuvittelet että he ottivat kuvan juuri sinusta? Ja mitä sitten vaikka olisivat ottaneetkin?
En mä tiedä osoittiko se valonheitin siinä sen illan aikana muihinkin kämppiin, mutta kun mulla oli kaveri kylässä tekemässä opiskelujuttua niin en koko iltaa seurannut sitä tilannetta.Mutta aika suoraan se tuli,ja vaikka se valonsäde nyt on aika leveä niin kyllä mun kaksiokin oli leveä(3 ikkunaa samalla kantilla)joten ei se kauheasti pyyhkäissyt muita kämppiä ja se pysyi siis siinä paikallaan hyvän aikaa.
Katolla ollut kameranlinssi...etäisyys ehkä 10 metriä.Lasinen,kiiltävä,linssinnäköinen...en keksi miten talon katolla tarvitsisi sen näköisiä vempeleitä.
 
"Pöllö"
[QUOTE="vierailija";29571913]kuvais kamerallaan?[/QUOTE]

Sasse? Miksi kännykkäkameraa edes tarvittaisiin sairaalassa hoidon takia (toimenpidettä en kerro,mut liittyi lapseni terveyteen),lupahan tuossa pitäisi pyytää?
 
skgpgs
Tosi välinpitämätön se miehes jos olet hänelle puhunut näistä asioista eikä hän silti ole hankkinut sulle apua... :/

Niin kuin jo sanottiin, mieti nyt oikeesti miks just sä oisit niin erikoinen että just sua haluttaisiin salakuvata, -kuunnella jne. Sun pitää saada apua.
 
"Pöllö"
Kerran kaupassa tuli vastaani mun täydellinen kaksoisolentoni muutaman vuoden takaa,opiskeluajoilta.Onhan näitä siis ehkä muillekin tapahtunut,mutta kun silloin opiskeluaikana käytin aika harvinaista takkia niin se marketin nainen kiinnitti huomioni.Samanlaiset housut ja hiukset ihan identtiset.Okei, mutta tämä nainen käveli vaan mua vastaan, ei edes katsonut hyllyyn vaan katsoi muhun,mutta otti siitä sipsipussin ja paineli kassalle.Kuka ostaa hyllystä jotain katsomatta tuskin hyllyyn?Mulle tuli mieleen että mikäs näytös tämä on...
 
"Pöllö"
Onhan näitä...sitten nykyisellä paikkakunnalla oli meidän kämpäin vieressä ja viereisen koulun lähellä kerhotila pihoineen,siellä kävi ehkä 10-15 lasta sählyä pelaamassa.Yhtenä halloween-iltana ne tenavat päättivät siellä illan päätteeksi(ennen kuin vanhemmat hakivat)huutaa KAIKKI yhteen ääneen nimeäni.Olin silloin yksin ja mies ei ollut kotona,mutta kyllä mä vaan kuulen jos mun nimeä huudetaan ihan täysillä.Sen jälkeen ne kerhoillat loppui vähitellen,en tiedä tuliko siitä polemiikkia.
 
skgpgs
[QUOTE="vierailija";29571964]kylla![/QUOTE]

Olitko sä jossain hoidossa ja nyt oot päässyt pakenemaan sieltä? Kun sun huutelujas ei pitkään aikaan näkynytkään palstalla.
 
"Pöllö"
Mutta et ole koskaan kysynyt, mitä outoja puhunut tarkoitaa sanoillaan? Tai miksi hoitaja kuvasi sinua kännykkänsä kameralla? Näistä on olemassa vain sinun kokemuksesi?

Tuossa valonheitinjutussa on todistajana ystäväsi: entä jos soittaisit hänelle ja kysyisit, miten hän koki / muistaa tilanteen?

Ihan oikeasti, oireesi ovat niin klassisia skitsofrenian oireita (ja tietenkin sinulle täysin todellisia!), että hakeutuisin kyllä sinuna lääkäriin.
Sepä,että en ole hämmennykseltäni kyennyt kysymään.On vähän sama kun aina sanotaan että jos joku ihminen töksäyttää jotain ilkeää niin siinä ei tule heti mieleen kysyä mitä tarkoitit tuolla,mutta jatkossa mä kyllä kysyn.
Se mun opiskelukaveri ei ole niin läheinen enää(nähdään harvakseltaan,ehkä kerran vuodessa)että ilkeäisin soittaa hänelle ja kysyä noin noloa asiaa.
 
"Pöllö"
[QUOTE="äitix4";29572013]Tosi huono provo , en ymmärrä miks pitää tehä pilaa sairauksista...lapsellista.[/QUOTE]

En ihan oikeasti tee pilaa nyt.Nämä on tapahtuneet oikeasti...;-(
 
diagnoosi
[QUOTE="äitix4";29572013]Tosi huono provo , en ymmärrä miks pitää tehä pilaa sairauksista...lapsellista.[/QUOTE]

Ei tämä varmasti oo provo. Mä oon mielestäni hyvä tunnistamaan provot ja muutenkin hyvä ihmistuntija, joten voisin melkein lyödä vetoa että kyseessä ei ole provo
 
"Pöllö"
Kas kummaa, tulipa tuokin uutinen sopivasti tunnin sisään...mietin usein mediaakin että miten se on osallisena tässä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014021418040425_uu.shtml
 
skgpgs
Aivan sama onko ap provo vai ei, vaikka oliskin provo niin joku muu voi saada avun tästä keskustelusta!! Joten ne, jotka kuvittelee olevansa tosi nokkelia kun huutelevat provoa, voivat pysyä poissa!
 
"vierasvieras"
Mitä sä häviäisit jos hoitoon hakeutuisit? Täällä on niin moni jo sitä sulle suositellut. Jos niin kovasti ahdistaa, luulisi että haluaisi kokeilla kaikki konstit päästä siitä eroon. Lääkärit voisi ihan oikeasti AUTTAA sinua!
 
"yks vaan"
meiän mummolla aivan samat oireet, näki kaikkea, kuuli kaikkea mitkä liittyivät häneen ja kuvitteli että häntä salakuunnellaan. aivoista löyty kasvain (hyvänlaatunen, mutta häiritsi hieman aivoja) ja sai myös mielialalääkkeet ja vola, harhat loppu.
suosittelen että menet lääkäriin.
 
"Pöllö"
Sitten semmoinenkin muistui mieleen että Matti Nykäsestä tehdyssä Matti-elokuvassa näkyy baarin nurkassa mun siskoni täydellinen kaksoisolento yläasteajalta:kasvot,hiukset jne.Eikä siinä mitään mutta hän piti silloin myös semmoista harvinaista neuletta joka on sillä näyttelijällä päällä siinä baarin nurkassa.Pitäisi hommata se video jostain...
Putouksessakin näkyi samanlainen kaksoisolento,mutta se mun pitää katsoa nettitv:stä..
....mun parhaasta kaverista on näkynyt 1-2 sekunnin ajan kuva Ruben Stillerin ohjelmassa,tämä ystäväni istui siinä oman sohvansa nurkassa.Tunnistaisin hänet vaikka unissani.
 

Yhteistyössä