psy
[QUOTE="Pöllö";29571853]Niin,kertokaa siis mitä se kameran linssi teki siinä katolla noin vuoden verran?Miksi mun kämppää kohti osoitettiin pimeänä iltana valonheitin ja pidettiin siinä (n.15 min.), kaverinikin oli näkemässä? Miksi jollain hoitajalla olisi tarvetta kuvata mua ja lastani potilashuoneessa tutkimuslasin läpi, johan tuo olisi ollut anteeksipyynnön tai selitysten paikka?Eihän nämä ole harhoja.Lisääkin esimerkkejä löytyisi,kun vaan muistaisin...[/QUOTE]
kuinka kaukana se kamera oli? Osoittiko valonheitin ainoasttaan sun asuntoa, ei esim naapuria, oliko siellä joku tilanne/kuvaus/mikä lie päähänpisto/etsintä? Itse olen osoitellut kamerallavarmasti useita ihmisiä hakiessani kenttää, parempaa valoa, ottaessani kuvaa itsstäni jne. miksi kuvittelet että he ottivat kuvan juuri sinusta? Ja mitä sitten vaikka olisivat ottaneetkin?
kuinka kaukana se kamera oli? Osoittiko valonheitin ainoasttaan sun asuntoa, ei esim naapuria, oliko siellä joku tilanne/kuvaus/mikä lie päähänpisto/etsintä? Itse olen osoitellut kamerallavarmasti useita ihmisiä hakiessani kenttää, parempaa valoa, ottaessani kuvaa itsstäni jne. miksi kuvittelet että he ottivat kuvan juuri sinusta? Ja mitä sitten vaikka olisivat ottaneetkin?