Olen varma että mua salakuunnellaan ja kuvataan salaa

  • Viestiketjun aloittaja "Pöllö"
  • Ensimmäinen viesti
kauhistunut
Tämä ketju sai minut järkyttymyään. Ei ap:n, vaan vastauksien takia. Vähemmänkin koulutettu ihminen näkee melkein saman tien, että ap:lla on vainoharhoja ja jonkinlainen psykoottinen tila tai sairaus päällä. Ap, ketjusta on jo pari kuukautta, mutta jos et ole vielä jostain syystä hakenut apua, näytä ketju miehellesi ja hakeudu vaikka päivystykseen.

Täällä on mieleltään järkkynyt ihminen hakemassa apua, ja porukka huutaa provoa, syyttää valehtelusta ja käskee keskittymään muihin asioihin harhojen sijaan. Anteeksi nyt, mutta kuinka idiootteja te oikein olette? Tuollainen tila ei mene itsestään ohi, vaan vaatii huolellista hoitoa. Provon huutaminen mielisairaalle on säälittävää. Vaikka tämä olisikin provo (mihin en usko), yhtä kaikki joku samassa tilanteessa oleva henkilö voi etsiä apua tästä ketjusta. Hävetkää.

Tuollainen sairaus voi helpostikin oireilla sen kymmenen vuotta pikku hiljaa pahentuen. Esimerkiksi skitsofrenian kehittymiseen saattaa mennä vuosikausia. Ap, toivon, että olet hakeutunut hoitoon ja toivon sinulle kaikkea hyvää elämässäsi.
 
kuunnellaankohan
Minusta on melkoisen hassua että jos olen yhdestä iäkkäämmästä sukulaisesta sanonut kotona jotain miehelleni (ilman että edes lapset ovat olleet paikalla) niin seuraavan kerran tämän henkilön kanssa puhuessani hän "tuntuu tietävän" mitä olen hänestä sanonut.

En toki puhu pahaa kun ei ole pahaa sanottavaa mutta jotain esim. "Ne Matleenan verhot on sitten nätit, mistähän se kangas on ostettu" ja sitten kun tapaan Matleenan niin hän sanoo aivan yllättäen ilman minkäänmoista aasinsiltaa tms."ostin tuon verhokankaan toissavuonna Prismasta".

Matleena tuskin salakuuntelee minua mutta joskus voisi villinä kuvitella että niin hänen täytyy tehdä, sen verran osuvia ovat puheensa.
 
vierailija
Vanha ketju mutta olen joutunut vastaavan stalkkauksen uhriksi netissä, kotonani, töissäni ja niin edespäin, paennut toisesta maasta toiseen ja taas edessä pakeneminen! Kyse ei ole vainoharhasta. Itselleni järjestettiin jo samanlainen n.10vuotta kestänyt stalkkaus joka jatkuu edelleen, netitse. Tekevät bisnestä! Stalkkauslaitteet ovat nykyään todella pienet. Niitä saa ihan metsään minne vaan, missä sä liikut... Nettistalkkaus on kriminalisoitu 2014!
Mulle järjestettiin Truman show joka kesti vuosia! Nyt ne taiteilijat "muka" kuolevat syöpään, pah, ne mitään syöpään kuole! Kunhan katoavat maan alle!
 
vierailija
Tämä ketju sai minut järkyttymyään. Ei ap:n, vaan vastauksien takia. Vähemmänkin koulutettu ihminen näkee melkein saman tien, että ap:lla on vainoharhoja ja jonkinlainen psykoottinen tila tai sairaus päällä. Ap, ketjusta on jo pari kuukautta, mutta jos et ole vielä jostain syystä hakenut apua, näytä ketju miehellesi ja hakeudu vaikka päivystykseen.

Täällä on mieleltään järkkynyt ihminen hakemassa apua, ja porukka huutaa provoa, syyttää valehtelusta ja käskee keskittymään muihin asioihin harhojen sijaan. Anteeksi nyt, mutta kuinka idiootteja te oikein olette? Tuollainen tila ei mene itsestään ohi, vaan vaatii huolellista hoitoa. Provon huutaminen mielisairaalle on säälittävää. Vaikka tämä olisikin provo (mihin en usko), yhtä kaikki joku samassa tilanteessa oleva henkilö voi etsiä apua tästä ketjusta. Hävetkää.

Tuollainen sairaus voi helpostikin oireilla sen kymmenen vuotta pikku hiljaa pahentuen. Esimerkiksi skitsofrenian kehittymiseen saattaa mennä vuosikausia. Ap, toivon, että olet hakeutunut hoitoon ja toivon sinulle kaikkea hyvää elämässäsi.
Emme me mitään ammattiauttajia ole.
 

Yhteistyössä