Olen varma että mua salakuunnellaan ja kuvataan salaa

  • Viestiketjun aloittaja "Pöllö"
  • Ensimmäinen viesti
"Pöllö"
Ei ole provo.Näyttelijät toistavat telkkarissa sanontoja jotka löytyvät vain tästä perheestä,vieraat ihmiset kaupungilla naureskelevat kohdallani ja puhuvat radiosta ja kuuntelemisesta.Elokuvissa on viittauksia lapsuudenperheeseeni.Minusta on otettu kuvia sairaalassa lasin läpi kamerakännykällä(hoitaja otti), kun olen ollut hoitohuoneessa.Oikeasti.Koskaan en saa aikaiseksi kysyä että "miksi teit tai sanoit noin", olen niin hämmentynyt.
Tiedän olevani ihan tavis ihminen hyvine ja huonoine puolineni,terve,fiksunakin pidetty.Ei ole mielenterveystaustaa.Mutta tämä tuntuu hyvin, hyvin raskaalta. Ystäviä minulla ei enää kohta enää ole montaa, jos koskaan on paljon ollutkaan.Sosiaalisia taitoja mulla on vaikka kuin,osaan ystävystyä helposti. Ehkä säälistä jotkut ovat kanssani, en sano tätä itsesäälisenä vaan oikeasti tarkoitan tätä. Puolisolle olen yrittänyt puhua tästä mutta hän ei usko mua.
 
"Pöllö"
Hoitoon en mene,psykologi kuitenkin vakuuttaisi että kaikki on harhaa.Mulle vaan muistuu mieleen ne monet kerrat kun kaveri on vähän kauempana (tai ihan vieressä) naureskellut että "N.N.:n jutut on telkkarissa", kerran yksi tuttu nauroi kaverilleni "niin,N.N:aa kuunnellaan salaa". Mä tyhmä en sitten kysynyt että mitä se sillä tarkoitti, olin ihan järkyttynyt.Kuulossani ei ole mitään vikaa...:(
 
lääkäriin
Kannattaa mennä lääkäriin selvittämään asia, lääkityksellä ja hoidolla pääset tuosta ahdistuksesta!

Jos ajattelet asiaa järjellä niin miksi yksittäinen henkilö olisi niin merkittävä, että häntä seurattaisiin, kun ei isoja kuuluisia julkkiksiakaan pystytä seuraamaan tuolla tavalla vaikka jotkut oikeasti maksaisi suuria summia jostain julkkiksen salakuvista.
 
"vierailija"
totuus on että ne on vaan sanoja ja jostakin sinun on ne sanat joskus kuultava. Se että miten aivot toimii niin se että ei rekisteröi kaikkia niin sanotulla muistilla vaan kuulet ja luet asioita ja ne menee muistiin mutta ei tietosuutteen ja kun sitten kuulet jonkun sanan hei tää oli kun minun vaikka olit sen joskus kuullut tai lukenut.
 
"xena"
Koska tuo on oikeasti mahdollista, kyseessä ei harhatapauksessa ole välttämättä skitsofrenia, vaan esim. harhaluuloisuushäiriö.

Todenperäisyyteen en ota kantaa, koska en voi mutta i feel your pain.
 
"Miljanna"
Itselläni skitsofrenia alkoi juuri noin. Kuulin mm. kaupassa muitten ihmisten selvästi puhuvan asioistani, vaikka en edes tuntenut heitä. Kannattaa hakea apua ajoissa.
 
"Pöllö"
Vaikka olisi vainoharhaisuutta,niin luin lääkärikirjasta että sellainen ihminen pystyy toimimaan elämässään ihan hyvin,niinkuin mäkin.Musta ei päällepäin huomaisi että ajattelen näitä,olen reipas ja iloinen ihmisten ilmoilla.
 
diagnoosi
[QUOTE="Pöllö";29571342]Vaikka olisi vainoharhaisuutta,niin luin lääkärikirjasta että sellainen ihminen pystyy toimimaan elämässään ihan hyvin,niinkuin mäkin.Musta ei päällepäin huomaisi että ajattelen näitä,olen reipas ja iloinen ihmisten ilmoilla.[/QUOTE]

Kyllähän sun kaveritkin on näköjään jo huomanneet.
 
"Pöllö"
Kyllähän sun kaveritkin on näköjään jo huomanneet.
En mä tästä hiisku kellekään kaverille mitään,paitsi kahdelle hyvälle ystävälle olen kertonut,he eivät kommentoineet mitään mutta ystävyys jatkui silti.Kukaan ei voisi päältäpäin huomata että ajattelen näitä.
Yritän mä ottaa senkin huomioon että millainen mä olen muiden silmissä ja mielestäni olen aika samanlainen kuin muutkin,vaikka olisin poikkeava niin se ei olisi ongelma.Mua ei haittaisi jos mä huomaisin olevani tyystin erilainen kuin muut ja että sen takia mulle naurettaisiin.

Mutta miten selitätte kamerakännykuvauksen, semmoiset sanonnat telkussa joita ei löydy mistään muualta, olen jopa googlettanut mutta eivät ole kenenkään muiden lauseita??

En ole masentunut,nämä asiat välillä ahdistavat mutta pystyn unohtamaan ne pitkäksi aikaa ja keskittymään muuhun elämään...
 
"Vieras."
[QUOTE="Pöllö";29571377]En mä tästä hiisku kellekään kaverille mitään,paitsi kahdelle hyvälle ystävälle olen kertonut,he eivät kommentoineet mitään mutta ystävyys jatkui silti.Kukaan ei voisi päältäpäin huomata että ajattelen näitä.
Yritän mä ottaa senkin huomioon että millainen mä olen muiden silmissä ja mielestäni olen aika samanlainen kuin muutkin,vaikka olisin poikkeava niin se ei olisi ongelma.Mua ei haittaisi jos mä huomaisin olevani tyystin erilainen kuin muut ja että sen takia mulle naurettaisiin.

Mutta miten selitätte kamerakännykuvauksen, semmoiset sanonnat telkussa joita ei löydy mistään muualta, olen jopa googlettanut mutta eivät ole kenenkään muiden lauseita??

En ole masentunut,nämä asiat välillä ahdistavat mutta pystyn unohtamaan ne pitkäksi aikaa ja keskittymään muuhun elämään...[/QUOTE]

Ihan oikeasti kuulostaa, että mielenterveytesi järkkyy. KUKA sinua seuraisi?
 
Psykoosissa olevalle ihmiselle nämä muiden harhoiksi havainnoimat oireet ovat ihan todellisia, hän todella kuulee ja näkee asioita, jotka eivät ole todellisia. Sinulla on ap hyvin tyypillinen psykoosioireisto, ja tarvitset psykiatrista apua.
 
erw
[QUOTE="Pöllö";29571377]En mä tästä hiisku kellekään kaverille mitään,paitsi kahdelle hyvälle ystävälle olen kertonut,he eivät kommentoineet mitään mutta ystävyys jatkui silti.Kukaan ei voisi päältäpäin huomata että ajattelen näitä.
Yritän mä ottaa senkin huomioon että millainen mä olen muiden silmissä ja mielestäni olen aika samanlainen kuin muutkin,vaikka olisin poikkeava niin se ei olisi ongelma.Mua ei haittaisi jos mä huomaisin olevani tyystin erilainen kuin muut ja että sen takia mulle naurettaisiin.

Mutta miten selitätte kamerakännykuvauksen, semmoiset sanonnat telkussa joita ei löydy mistään muualta, olen jopa googlettanut mutta eivät ole kenenkään muiden lauseita??

En ole masentunut,nämä asiat välillä ahdistavat mutta pystyn unohtamaan ne pitkäksi aikaa ja keskittymään muuhun elämään...[/QUOTE]

Voisitko antaa esimerkkejä noista sanonnoista?
 
"vierailija"
että niitä nyt salakunnellaan, miks ja kenen taholta?
On niitä laitteita ja nykysin on netissä cookiekset vaan siihen että mitä teet netissä ei sen ihmeenpää? Loppujen lopuks kuka haluis tavan tallaajaa salakuunnella meitä on noin miljardi ihmistä jota salakuunnella tai ottaa tietoa?!
 
"Pöllö"
Mitä siellä telkussa on sitten sanottu? Ja oletko varma että se hoitaja kuvasi sua, jos se vaan selaili nettiä puhelin kädessä ajan kuluksi.
Ei,se nousi lasin takana seisomaan ja teki just sellaisen kuvaamiselta näyttävän jutun kännyllä,ja istui takaisin.
Opiskelukämpässä ihmettelin kun viereisen talon katolle(se katto oli ihan ikkunan vieressä) joku kiinnitti jonkun härvelin kämppäni kohdalle jossa oli ihan selkeästi n.5cm läpimitaltaan oleva linssi, joka kuvasi suoraan muhun, ei kadulle.Mä kyllä tunnistan kameran linssin kun olen järkkärillä harrastekuvannut pienen ikäni. En ollut mikään kotona nyhjöttävä opiskelija joka miettii tämmöisiä tai pieniä vihreitä miehiä,vaan tykkäsin pyöriä kaverien kanssa.

Ette usko mua (en provoa oikeasti),mutta samassa kämpässä kävi eräänä iltana siten että viereiselle pihalle kokoontui joku ilta joukko nuoria,heillä oli valonheitin joka osoitti suoraan kämppäni ikkunaan ja megafonikin heillä oli.En saanut selvää mitä he puhuivat.Mulla oli kaveri kylässä ja sekin vaan ihmetteli.

Nykyisellä paikkakunnalla on käynyt niin että asuessamme puolison kanssa yhdessä kämpässä,moni viereisen koulun lapsi huusi nimeäni, kerrankin 3 tyttöä kääntyi meidän ikkunaan päin ja karjui TÄYTTÄ KURKKUA etunimeni.Soitin yhden niistä äidille,se huutelu loppui vähäksi aikaa.
 
"Pöllö"
[QUOTE="vierailija";29571413]että niitä nyt salakunnellaan, miks ja kenen taholta?
On niitä laitteita ja nykysin on netissä cookiekset vaan siihen että mitä teet netissä ei sen ihmeenpää? Loppujen lopuks kuka haluis tavan tallaajaa salakuunnella meitä on noin miljardi ihmistä jota salakuunnella tai ottaa tietoa?![/QUOTE]

Kyllähän ihan netissä myydään salakuuntelu-ja vakoilulaitteita vaikka uskottoman puolison vaklaamiseen.
 

Yhteistyössä