Olen täällä monille vastanut jo solumuutoksista niin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sorry vaan että on oikea elämääkin palstan ulkopuolella:O.

On minulla yli 120 sivuinen Cd. Missä kaikki tutkimus tulokset ja raportit, osaa samoja kun googlessa, paitsi isompia tutkimuksia. Mä en tiedä onko se ihmisten tyhmys vai mitä lie... mutta mun on pakko lääkäriltä kysyä voinko mä jakaa koko palstalle heidän potilaiden raportit tutkimus tuloksista vaikkein nimiä ole. Koska ei näitä googlessa ainakaan oo. Eikä oo paljon muuta... Jos ette jaksa uskoa että se minulla on niin ei se mun ongelma. Sitten turhaa minulta kysyä, vaan hopi hopi soitamaan Meksikoon ja pyytämään luvat sieltä. Ja miten muuten mä tänne edes linkitän sen 120 sivuinen jopa yli raportin? Kaikki kiinostuneita yv mulle ja skypeen ja myös kertomaan mullekin mihin tarkoitukseen tämä menee, saan luvan lääkäriltä niin jokainen halukas sen sitten saa heti kun mulla aika sen jakaa...

Ja mitä helv? Mun hiuspidennys? Kyllä mulla se oli. Kyllä rasvaimulle menossa olen 2vkon päästä, aika on JO varattu, wow. Miks mun pakko koko palsta mielyttää ja laita ihan pyynnöstä kaikki kuvat, vatsasta, naamasta, meikattuna? Olenko mä siis joku mies etten osaa meikkiä käyttää vai mistä on kyse? Joka asiako pakko todista täällä? No onneks ei vielä oo niin köyhä elämää...

Ja nyt jatkan työt... vastan silloin kun oikea elämää taas tulee ja tuun palstalle

Sorry vaan että on oikea elämääkin palstan ulkopuolella:O.

On minulla yli 120 sivuinen Cd. Missä kaikki tutkimus tulokset ja raportit, osaa samoja kun googlessa, paitsi isompia tutkimuksia. Mä en tiedä onko se ihmisten tyhmys vai mitä lie... mutta mun on pakko lääkäriltä kysyä voinko mä jakaa koko palstalle heidän potilaiden raportit tutkimus tuloksista vaikkein nimiä ole. Koska ei näitä googlessa ainakaan oo. Eikä oo paljon muuta... Jos ette jaksa uskoa että se minulla on niin ei se mun ongelma. Sitten turhaa minulta kysyä, vaan hopi hopi soitamaan Meksikoon ja pyytämään luvat sieltä. Ja miten muuten mä tänne edes linkitän sen 120 sivuinen jopa yli raportin? Kaikki kiinostuneita yv mulle ja skypeen ja myös kertomaan mullekin mihin tarkoitukseen tämä menee, saan luvan lääkäriltä niin jokainen halukas sen sitten saa heti kun mulla aika sen jakaa...

Jos kyseessä on oikea tutkimus, miksi tarvitset sen jakamiseen luvan? Miksi sinun pitää tietää mitä varten joku sen haluaa? Tarkoitatko, että tätä tutkimusta (tai sen tuloksia) ei ole julkaistu missään tieteellisessä julkaisussa? Miksi? Yleensä tutkijat pyrkivät julkaisemaan tuloksiaan. Ja mitkä ovat samoja kuin Googlessa? Mitä tämä tarkoittaa? Että osa tuloksista/tutkimuksista on luettavissa netistä? Laitatko osoitteet (siis ei tekemääsi Google-käännöstä, vaan linkin alkuperäiseen tekstiin).

[QUOTE="vieras";27116707]Jos kyseessä on oikea tutkimus, miksi tarvitset sen jakamiseen luvan? Miksi sinun pitää tietää mitä varten joku sen haluaa? Tarkoitatko, että tätä tutkimusta (tai sen tuloksia) ei ole julkaistu missään tieteellisessä julkaisussa? Miksi? Yleensä tutkijat pyrkivät julkaisemaan tuloksiaan. Ja mitkä ovat samoja kuin Googlessa? Mitä tämä tarkoittaa? Että osa tuloksista/tutkimuksista on luettavissa netistä? Laitatko osoitteet (siis ei tekemääsi Google-käännöstä, vaan linkin alkuperäiseen tekstiin).[/QUOTE]

Mva-e2 rokotteesta löytyy paljon googlessa.

Mutta ei siellä ole kerrottu sen laajemmin, kun mun Cd:ssa, myös mitä trakoita ne prosenttiluvut ja miten nämä pitää tulkata. Sen mä voin antaa, mutta näitäkin sivuja varma yli 60 ainakin, en usko että tieto on salainen, näitä pääse lukemaan mutta vain lääkäreiden sivuilla tai voi ostaa netissä jos haluat laajemmin lukea... Mutta potilaiden raportit, tästä mun pakko lupa kysyä, kaikki potilaiden raportit on joka tutkimuksessa salaisia kaikilta, paitsi tivstynenä vaan kerrottu jossai, esim. googlessa. Mutta nämäkin tutkimuksia ymmärsin sen pakko tulkata oikein, mitä ainakin googlessa lue, jos ei ole laaja tutkimusta käsissä...

Mun pakko nyt jatka työt. Mulla huomenna tärkeä tapaminen, en voi enää täällä roikkua. Jos kiinnosta yv ja skype hommamaan ei mulla muuta

Mie en tajunnu sitä et miks ei se voi jonku sähköpostiin liittennä laittaa niitä raportteja olipaha vaikka se 600 sivua? kerro milanna ees onko niitä tutkimustuloksia missään julkaistu. vai onko ne vain mystisesti sinulla hallussa ja jos on niin miks just sulla?

Ja elä aina pakene kun ihmiset alkaa kyselee liian tarkkoja.

Alkuperäinen kirjoittaja tägi;27116894:
Mie en tajunnu sitä et miks ei se voi jonku sähköpostiin liittennä laittaa niitä raportteja olipaha vaikka se 600 sivua? kerro milanna ees onko niitä tutkimustuloksia missään julkaistu. vai onko ne vain mystisesti sinulla hallussa ja jos on niin miks just sulla?

Ja elä aina pakene kun ihmiset alkaa kyselee liian tarkkoja.

Ne on Cd:ssa on helpompi skypen kautta

toiseks, en pakenee mihinkään, on mulla muuta tekemistä, mutta nyt kahvit pakko saada...

ja vielä mitä sulle jäi epäselväksi? Pitääkö mun leikkiä papukkaija? Oli selvästi sanottu, tehkää Skype jos haluatte lukea laajemmin ne tutkimukset, mutta ihmisistä, mä kysyn lääkäriltä, tai jos se rokote noin alkoi kiinnosta miksette itse soittaa Meksikoon, pyytäkää kaikki paprut sieltä? Jos mun ehdotus ei kiinnosta että Skype on mulle helpoa ja toki mua kiinnosta mihin tarkoitukseen joku tarvitse, ei mulla oo aika jokaisele turhaan näitä linkittää. Ens vkolla hyvää kun pääsen edes tunniks kotiin

Alkuperäinen kirjoittaja tägi;27116945:

Kyllä olen kertonut sen siellä ja plaza keskustelussa ja myös yhdellä forumilla en enää nimiä muista? Onko sulla joku ongelma?

Harmita kun ei lisää forumeita oo että voi mennä kertomaan ihmisille. Mutta onneks auttanut jo kans monille:). Minuun jopa otettu yhteyttää ulkomaailta

Ne on Cd:ssa on helpompi skypen kautta

toiseks, en pakenee mihinkään, on mulla muuta tekemistä, mutta nyt kahvit pakko saada...

ja vielä mitä sulle jäi epäselväksi? Pitääkö mun leikkiä papukkaija? Oli selvästi sanottu, tehkää Skype jos haluatte lukea laajemmin ne tutkimukset, mutta ihmisistä, mä kysyn lääkäriltä, tai jos se rokote noin alkoi kiinnosta miksette itse soittaa Meksikoon, pyytäkää kaikki paprut sieltä? Jos mun ehdotus ei kiinnosta että Skype on mulle helpoa ja toki mua kiinnosta mihin tarkoitukseen joku tarvitse, ei mulla oo aika jokaisele turhaan näitä linkittää. Ens vkolla hyvää kun pääsen edes tunniks kotiin

Osaatko siirtää cd:ltä tiedot koneelle ja sit liittää sähköpostiin? Se ei oo kauheen vaativa tehtävä. Mie meinaa kyl haluisin jo kohta lukea näistä salaisista rokotusjutuista joista ei oo mitään virallista tietoa. Ja selvä. kerro kelle mie voin meksikoon soittaa et saan sen saman cd;n jos nyt noin vaikeeks haluat tehä.

Toi yks harmaa kysy sulta ihan asiallisesti niitä tietoja. Entä jos jotaki oikeesti kiinnostaa,mut ei oo mahista skypetellä... siekö et sit vaa anna mitään tietoja sillo?

Eli siis ihan pyyteettömästi et autakaan kuten välistä annat ymmärtää!
Kun joku osoittaa kiinnostusta, vaadit selvitystä!!?? Miksi?
Siksi, että sinä "ohjaat" jokaisen mahd. kiinnostuneen toimintaa, eli teet bisnestä tällä.
Niille ei tipu mitään tietoa, joihin et pääse käsiksi, jotka mahdollisesti hoitaisivat asian omin avuin.

Alkuperäinen kirjoittaja tägi;27116999:
Osaatko siirtää cd:ltä tiedot koneelle ja sit liittää sähköpostiin? Se ei oo kauheen vaativa tehtävä. Mie meinaa kyl haluisin jo kohta lukea näistä salaisista rokotusjutuista joista ei oo mitään virallista tietoa. Ja selvä. kerro kelle mie voin meksikoon soittaa et saan sen saman cd;n jos nyt noin vaikeeks haluat tehä.

Toi yks harmaa kysy sulta ihan asiallisesti niitä tietoja. Entä jos jotaki oikeesti kiinnostaa,mut ei oo mahista skypetellä... siekö et sit vaa anna mitään tietoja sillo?

Osaan ne siirtä, mutta sähköpostin kautta vie aika kun sen pakko silti joka sivu erikseen laita. Skypen kautta saan koko cd:n lähettää. Jos se niin kiinnosta niin avatkaa se Skype, sekin on 5min homma ja mulle 1tunnin homma laita kaikki yli 120sivut. Miten se on sun mielestä salainen rokote jos googlessakin on tiedot? Mutta ei tietysti googlessa voi siltikään olla ihan kaikki, kun ne on lääkäreiden sivuilla laajemmat raportit ja jotkut saa jopa ostaa tai rekisteröityjä itseä, jos itsekin oot sen alalla ja lukea. Pyydätkö sä kans kun joka rokote pistät itselle tai lapselle jotain haita raportit ja kaikki tutkimukset, jotka on myös yli 100 sivuisia ja tutkitko ne asiat? Ja onko googlessakin ikinä yhdestäkään rokoteesta näitä oot nähnyt?
Ja täällä kö palstalla on koulutettuja ihmisiä? Hmm.. epäilen vahvasti

Ja tarkotus ei oo ärsyttää,vaan selittää sulle et jos/kun sulla on tutkimustietoa,niin miksi sinä et jaa sitä muille? Ei tiedot googlesta paljoa auta. Sun asias voi olla ihan hyvä (itse en siihen usko) mutta uskottavuus kärsii kun sulla ei ole mitään faktaa näyttää.

Ja nyt sä sanot et miks ois pakko? Ei olekkaan,mut miks alunperin paasaat,jos et aio loppuun asti saarnaas saarnata.

Eli siis ihan pyyteettömästi et autakaan kuten välistä annat ymmärtää!
Kun joku osoittaa kiinnostusta, vaadit selvitystä!!?? Miksi?
Siksi, että sinä "ohjaat" jokaisen mahd. kiinnostuneen toimintaa, eli teet bisnestä tällä.
Niille ei tipu mitään tietoa, joihin et pääse käsiksi, jotka mahdollisesti hoitaisivat asian omin avuin.
Kui niin en auttaa? Missä mä niin sanoin? Jos hän halua niin annan, ainakin alkuun yli 60 sivua, sitten jos lääkäri antaa luvan jakaa kaikki tiedot jotka on vain lääkäreille luettavissa, toinen asia, sitten se saa kaikki. Mitä mä väärin sanoin, pyysin avaata Skype, mihin menee aika 5min?

Alkuperäinen kirjoittaja tägi;27117047:
Ja tarkotus ei oo ärsyttää,vaan selittää sulle et jos/kun sulla on tutkimustietoa,niin miksi sinä et jaa sitä muille? Ei tiedot googlesta paljoa auta. Sun asias voi olla ihan hyvä (itse en siihen usko) mutta uskottavuus kärsii kun sulla ei ole mitään faktaa näyttää.

Ja nyt sä sanot et miks ois pakko? Ei olekkaan,mut miks alunperin paasaat,jos et aio loppuun asti saarnaas saarnata.

Onko tämä vitsi:D

Onko se mun kielilinen ongelma, vaan ihmisten vaan pakko päästä haukumaan ilman syytä? Eikö oli jo sanottu varma 12 kerta että avatkaa sen Skypen, saatte tiedon aluks 60sivuinen ja sitten jos luvan saan, niin kaikki muutkin. vaikka teille jokaisella sitten kopion Cd:n ja lähetän mielelläni postin kautta, jos koko Cd:sta saan luvan. Miks mä en voi lupa kysyä, ei siihenkään menee kun 5min jos soitan. Paitsi soita saa vast klo 2 yöllä, kun Meksokossa se on 5pm, juuri silloin se lääkäri on 30min puhelimessa

no joo nyt mie en tajua sit et miks hitos sun pitäs joka sivu erikseen lähettää sähköpostilla? Liitteenä könttänä vaa koko homma. :D ja toi "salainen rokotus"-homma oli sarkasmia... en tiijä ootko kuullu siitä?

Alkuperäinen kirjoittaja tägi;27117089:
no joo nyt mie en tajua sit et miks hitos sun pitäs joka sivu erikseen lähettää sähköpostilla? Liitteenä könttänä vaa koko homma. :D ja toi "salainen rokotus"-homma oli sarkasmia... en tiijä ootko kuullu siitä?

No mä kokeilin kerran, sille kaverille joka oti kans kyseisen rokotteen. Ehkä en hallitse sen sitten niin hyvää. Mutta oli pakko Skypen kautta laita, sinne sain helposti koko cd:n

Joo mie luovutan,ei nyt mee milannalle perille mitenkää. Pie salane tutkimustulokses itelläs. Ehkä sen tiedon sit saa muualtaki. Jos minua oikeasti jaksas kiinostaa rokottaa itseeni jotain josta en mitään tiedä,ni ehkä en sinulta siihen neuvoa kysys,vaikka saisit kuin monta dollaria siit tahansa.... ja kyllä,minä todella luulen että sulle maksetaan tosta mainostuksesta.

Jos toi oikeasti olisi tehokas niin miksi Suomen kaltaisessa hyvinvointivaltiossa rokote ei ole jo käytössä? Miksi sitä ei saada sitten Suomeen? Joku tässä yhtälössä mättää ja pahasti...

Yhteistyössä