V
Venakko Milanna
Vieras
No eipä ole kutsua näkynyt...
Expertti Pasanen olet eikö? Niin sun pitää accept minua siellä. Katso tarkemmin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No eipä ole kutsua näkynyt...
lähetin sinulle ,,Moi,,
Osaatko sinä nyt varmasti käyttää sitä Skypeä? Vai onko kyseessä jokin muu ongelma...
ok ei mulla enää oo aika odottaa. En tiedä onko tämä vitsi sitten.... Mutta jos oot kovasti kiinnostunut niin laita yv. Jos tosissaan ei onnistu Skypen kanssa, vaikka sä oot jo siellä mun listalla, sun pakko vaan hyväksyä minua...
Lähden nyt... Moikka:wave:
Ok, sinulla on minun Skype-tunnus ja sähköpostitunnus, mutta jostain kumman teknisestä syystä et osaa lisätä minua Skypen kontaktilistalla? Okei! No, pistä sähköpostilla, senkin olen sinulle antanut. Ei onnistu? Ok, taitaa olla todella virtuaalista matskua kun ei siirry siltä CD:ltä sitten millään mihnkään muualle...
Ootko oikeasti tosissaan? Olen nyt hetki kahvitauolla ja voin nytkin siirtä sulle. Tulee vaan Skypeen ja hyväksy minua. Ei se mun ongelma jos sä et osaa Skypeä käyttää tai sitten se on vaan vittuilua, niin kuin yleensä palstalla saa
Minä olen odottanut Skype-tunnukselle expertti.pasanen yhteystietoa sinulta, jotta voisit siirtää materiaalin. Jostain kumman syystä sitä kontaktipyyntöä ei vain ole koskaan ilmestynyt...
Anna oma Skype-tunnuksesi, minä osaan kyllä lisätä sinut kontakteihin!