Täällä kaksplus palstalla vaan pahoittaa mielensä. Ylläpidon kantsis vähän seurata mihin tyyliin ihmiset kommentoi....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Entinen palstailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oikeestaan ku aattelen jälkikäteen ni oon voinu sillon ite huonosti sairastelun takia joka selvisi vasta tänä vuonna. Plus että jouduin todistamaan rankassa oikeuskeississä monta kertaa. Kaikki nuo sekotti mieltä plus ku jutun syytetty vaikeutti elämää. Mutta uus kaupunki, uudet tuulet.

Viimeksi muokattu:
Vähän vaikuttaisi että tämä mielen pahoittaminen ja kukkoilu on kaikkien eläinharrastuksien pakollinen ominaisuus, kuullut aika monta juttua koiraharrastajienkin taholta, ne ihmiset kun osaa yhdistystoiminnassa olla totaalisia idiootteja ihan oikeassa elämässäkin.

Jos siirrytään ihan IRL puolelle niin pienissä piireissä se pissipäisyys tahtoo tiivistyä aika kitkeräksi. Mut kyllä keskustelupalstoillakin osataan, olipa kyseessä eläinfoorumi tai vanhemmille suunnattu palsta.

Oikeestaan ku aattelen jälkikäteen ni oon voinu sillon ite huonosti sairastelun takia joka selvisi vasta tänä vuonna. Plus että jouduin todistamaan rankassa oikeuskeississä monta kertaa. Kaikki nuo sekotti mieltä plus ku jutun syytetty vaikeutti elämää. Mutta uus kaupunki, uudet tuulet.

joo,no ei mua moderointi haitannu,mut oikeen elämän jutut vaan meni yli ja pahasti..

Mä en jaksa mieltäni pahoittaa siitä mitä täällä muut haukkuvat jne.
Jokaisen oma valinta kirjoitella tänne,laittaa kuviaan ja ylipäätään jakaa asioitaan ja mielipiteitään.
Päivänselvää,ettei koskaan missään tapauksessa kaikki ole asioista samaa mieltä,jotkut esittävät omat mielipiteensä kärkkäämmin,kuin toiset ja joillain on tapana vaan ihan ilkeillä.

Tämän ketjun ap taitaa olla sama tyyppi kuin tuon mainitsemansa "sossuketjun" aloittaja, joka otti nokkiinsa kun hänelle ihan asiallisesti(kin) sanottiin ettei voi saada vuokraan tietenkään avustusta kun vuokrasopimusta ei ole ;)
Ja ihan samanlaista menoa, ellei pahempaakin, on jokaisella keskustelupalstalla.

Seuraan mielenkiinnolla keskustelua ja muiden mielipiteitä ko asiasta...

En ole "sossuketjun" aloittaja.... Se keskustelu vaan eilen osu silmään ja alko ärsyttää

Onpa kiva kuulla sinusta, olet vaikuttanut jotenkin tutulta, mutten yhtään arvannut kuka olet =)

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25039412:
Mä en jaksa mieltäni pahoittaa siitä mitä täällä muut haukkuvat jne.
Jokaisen oma valinta kirjoitella tänne,laittaa kuviaan ja ylipäätään jakaa asioitaan ja mielipiteitään.
Päivänselvää,ettei koskaan missään tapauksessa kaikki ole asioista samaa mieltä,jotkut esittävät omat mielipiteensä kärkkäämmin,kuin toiset ja joillain on tapana vaan ihan ilkeillä.
peesi tähän

Mietinpähän vaan,että jos ei uskalla palstalle kirjoitella ( edes ilman nimimerkkiä ),pelätessään ilkeitä kommentteja ja eriäviä mielipiteitä..Uskaltaako nämä ihmiset irl koskaan kertoa mielipiteitään tai murheistaan kenellekkään?

Täällä kun ihmiset ovat tuntemattomia (yleensä) toisin kuin oikeassa elämässä..ja enemmän minulle ainakin merkitsee ystävien ja perheen mielipiteet kuin palstalla ventovieraiden.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
Onpa hyvä ja ajankohtainen aihe kun sosiaalinen media pyörii kokoajan otsikoissa :) Lisää vaan kommenttia :)

Jos jokainen täällä esiintyisi omalla nimellään niin varmasti nettietiketti toimisi paremmin. Ei kukaan facebookissakaan rupea helppolla aukomaan päätään toiselleen

Yhteistyössä