Olen täällä monille vastanut jo solumuutoksista niin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="höh";27117116]Jos toi oikeasti olisi tehokas niin miksi Suomen kaltaisessa hyvinvointivaltiossa rokote ei ole jo käytössä? Miksi sitä ei saada sitten Suomeen? Joku tässä yhtälössä mättää ja pahasti...[/QUOTE]

tämäkin mä kirjoitin jo 100 kerta miks, mutta usko pois jokus se on täälläkin. Myös samoin voit kysyä miks ei täällä muita hoitoja ole ja aika usein ihmiset lähtee ulkomaailta hakemaan parempaa hoitoa, miks ei täällä myöskää ole samoja lääkeitä kun vaikka venäjällä tai virossa, siis se miksi kysymys voi jatkua loputtomin

Alkuperäinen kirjoittaja Labran täti;27117183:

sä tarkoitat siis Gardasin ja Cervarix ne on jotka ennailteehkäise 4 virustyyppiä. Mä puhun mva e2 rokotteesta, se ei ole perinteinen rokote vaikka on rokote muodossa ja se poista viruksen lopullisesti jos se jo on ja samoin antaa suojaa mutta koko Hpv vastaan

nyt jäättäkää mua rauhaan pliiiss:D mun pakko jatka työt:D huomenna aikaisin herätyskin vielä. Yv ja skype ei mulla muuta, eikä nyt aika opitell yhtään mitään

[QUOTE="höh";27117116]Jos toi oikeasti olisi tehokas niin miksi Suomen kaltaisessa hyvinvointivaltiossa rokote ei ole jo käytössä? Miksi sitä ei saada sitten Suomeen? Joku tässä yhtälössä mättää ja pahasti...[/QUOTE]

Eu kieltää sikiöiden kantasolujen käytön, siinä yksi syy.

Voi vittu, eka jauhaa tästä aiheesta koko ajan, sitten alkaa hokeminen 'no en mä voi koko ajan olla palstalla, no en vastaa tohon enää, no en jaksa enää jankata' kun jotain kysytään, lopuksi vielä inisee että jättäkää mut rauhaan ... huhuhh.

Mva-e2 rokotteesta löytyy paljon googlessa.

Mutta ei siellä ole kerrottu sen laajemmin, kun mun Cd:ssa, myös mitä trakoita ne prosenttiluvut ja miten nämä pitää tulkata. Sen mä voin antaa, mutta näitäkin sivuja varma yli 60 ainakin, en usko että tieto on salainen, näitä pääse lukemaan mutta vain lääkäreiden sivuilla tai voi ostaa netissä jos haluat laajemmin lukea... Mutta potilaiden raportit, tästä mun pakko lupa kysyä, kaikki potilaiden raportit on joka tutkimuksessa salaisia kaikilta, paitsi tivstynenä vaan kerrottu jossai, esim. googlessa. Mutta nämäkin tutkimuksia ymmärsin sen pakko tulkata oikein, mitä ainakin googlessa lue, jos ei ole laaja tutkimusta käsissä...

Mun pakko nyt jatka työt. Mulla huomenna tärkeä tapaminen, en voi enää täällä roikkua. Jos kiinnosta yv ja skype hommamaan ei mulla muuta

Jos tästä rokotteesta kerran löytyy netistä paljon tietoa, niin laita sitten osoitteita, linkkejä. Toiseksi, kerroin jo, että minulla on jo oikeus käyttää useita tieteellisiä julkaisuja ja tietokantoja, suuri osa juurikin näitä "lääkäreiden sivuja" ja maksullisia nettijulkaisuja. Kerrot vain julkaisutiedot, niin käyn lukemassa. Kuka on tehnyt tutkimuksen? Missä? Milloin? Missä se on julkaistu? Ei pitäisi olla vaikeaa laittaa sitä tietoa vaikka tänne.

Mitä tarkoitat potilaiden raporteilla? Tarkoitatko tällä jotain potilastietoja? Miksi sinulla olisi jotain potilastietoja muiden tämän lääkärin potilaista? Jos on, niin se kuulostaa vähintään erittäin epäeettiseltä. Miksi lääkäri antaisi tällaisia tietoja? Sitä paitsi, se taitaa olla useimmissa maissa laitonta... Voisitko selittää vähän tarkemmin?

Ja Venakko! Älä tee enää näitä keskusteluja aiheesta, jos aiheesta ei saa keskustella, tai et halua siitä keskustella. Sä tiedät, että poikkeavaa ja skeptistä mielipidettä tulee, ja niin kuuluu tullakin,
ja sinun osasi keskustelussa on tuoda keskustelijoiden kysymyksiin vastauksia.

Paljonko sulle on luvattu provikkaa per uusi rokotettava? Vai myytkö jollain pakettihinnalla matkat, majoitus, rokotukset?

Kyllä löytyy syitä pian... Cd:t on autossa, ei kerkeä hakemaan...biniksetbisniksetkiirekiire...unohtu...justtuli kiire keskustaan...jnejne...

No kiva kun tiedät:) On mulla kiire mutta ei nyt ainakaan 20min. Ja anteeksi taas että on muutakin elämää kuin palsta. Joku lähetin oman Skypen niin mä lähetin äsken kutsun, jos se kerke tulla niin saa, jos ei nyt niin saa kun hän kerke. Mä en voi täällä jäädä elää, palstalla. Tänään mulla on tapaminen, vaateiden osto ja lapsia elokuviin lupasin viedä, katsomaan se Brave/ Urhea elokuva

[QUOTE="vieras";27119483]Siihen kuolee vain jos laiminlyö papa-seurannan ja hoidon.[/QUOTE]

ei ihan niin, on tapauksia kellä papa oli puhdas mutta asiat oli toisinpäin ja vain siks kun papa ei ole mikään diagnoosi

Hei sinä joka halusin ne artikeelit voitko tulla skypeen:wave: Olen vielä MAX 15-20min täällä

Mä voin ainakin 14 sivua palstalle laita ,,Clinical Protocol,, mutta taas en tiedä, saanko mä sen tehdä? Kun googlessa vain voi ostaa noin pitkää teksti:ashamed:

tämä on aina niin:). Jos ei ole aika kaikki käy kimpuun että valehdelen ja sitten kun tyrkytän itse tiedot niin kukaan ei enää vasta, eikä enää jaksa naura ja pilkaa

Yhteistyössä