Onko teillä jotenkin hankala se luukku? Terävä tai jäykkä?mun pitäis oikeestaan laittaa joku jäynä meidän postinjakajalle joka on nyt ottanut tavakseen jättää luukku raolleen niin että lumi menee laatikkoon
mikähän mielenosoitus sekin on
taitaa olla vähän jäässä mutta ei mulla ittelläni ole vaikeuksia sulkea sitäOnko teillä jotenkin hankala se luukku? Terävä tai jäykkä?
Miten se sulkeutuu omikseen mutta jää silti auki?taitaa olla vähän jäässä mutta ei mulla ittelläni ole vaikeuksia sulkea sitä
normaalisti se sulkeutuu omikseen
lueppa huolella #106, erikoisesti sen 4 ensimmäistä sanaaMiten se sulkeutuu omikseen mutta jää silti auki?
En ymmärrä miten sen pystyy jättää raolleen jos se kerran menee aina itsestään kiinni. Ei se sitä välttämättä tahalleen jätä vaan juurikin olettaa että se sulkeutuu itsestään.lueppa huolella #106
no minä yritän vääntää tän rautalaingastaEn ymmärrä miten sen pystyy jättää raolleen jos se kerran menee aina itsestään kiinni. Ei se sitä välttämättä tahalleen jätä vaan juurikin olettaa että se sulkeutuu itsestään.
Ehkä se ei kerkeä joka luukulla erikseen läppäämään. Älä keuhkoa.no minä yritän vääntää tän rautalaingasta
luukku sulkeutuu normaalisti omikseen mutta nyt se taitaa olla vähän j ä ä s s ä ja jää siksi auki
menee kiinni jos vähänkään läppää
keuhkoan kun ei tuon vertaa viitti kattoa mitä tekeeEhkä se ei kerkeä joka luukulla erikseen läppäämään. Älä keuhkoa.
Tiedätsä millaset palkat niilä on ja millasta toi työ on talvella ku tulee paljon pikkupikku joulukortteja? Ihan varmasti on huono työmoraali.keuhkoan kun ei tuon vertaa viitti kattoa mitä tekee
kertoo heikosta työmoraalista
kyllä ne taitaa olla samanlaisia laitaa lukienTiedätsä millaset palkat niilä on ja millasta toi työ on talvella ku tulee paljon pikkupikku joulukortteja? Ihan varmasti on huono työmoraali.
Lisäks mitään koulutusta siihen ri tartte, riittää ku osaa suunnilleen lukea. Siitä voi ihan vähän yleistäen miettii, kummosta porukkaa siellä osa on.
No ei. Postilla on töissä myös opiskelijoita. Ja sellaisia, jotka pitää välivuotta ja odottaa pääsyä opiskelemaan. Ei siellä kaikki ole lopunikäänsä, mut niitäkin on, jotka ei ikimaailmassa pääsis muualle töihin.kyllä ne taitaa olla samanlaisia laitaa lukien
Antaako se oikeuden tehdä työt huonosti, jos on valinnut itselleen sopimattoman alan? Itellan palkat ovat ihan normitasoa ja kyllä raskasta, liukuhihnamaista työtä tekevät sadat tuhannet muutkin tässä maassa.Tiedätsä millaset palkat niilä on ja millasta toi työ on talvella ku tulee paljon pikkupikku joulukortteja? Ihan varmasti on huono työmoraali.
Lisäks mitään koulutusta siihen ri tartte, riittää ku osaa suunnilleen lukea. Siitä voi ihan vähän yleistäen miettii, kummosta porukkaa siellä osa on.
älä yritä, sä oot jääviNo ei. Postilla on töissä myös opiskelijoita. Ja sellaisia, jotka pitää välivuotta ja odottaa pääsyä opiskelemaan. Ei siellä kaikki ole lopunikäänsä, mut niitäkin on, jotka ei ikimaailmassa pääsis muualle töihin.
Aha. No, enpä minäkään sitten yritä sinulle olla jatkossa ystävällinen.älä yritä, sä oot jäävi
Hei, kiva kun olet palannut palstailemaan!Aha. No, enpä minäkään sitten yritä sinulle olla jatkossa ystävällinen.
ok, mä tunnustan että aloin otattaa Peyotea ihan tahallaan näin perjantain kunniaksiTää on niiin koomista kun ketjut tosi usein menee kahden ihmisen väittelyksi, vielä usein ihan jostain muusta aiheesta kun mitä aloitus edes koski .
Sitä en tiedä millainen luukku teillä on, mutta sellaisia on jotka on vihonviimeisiä ja todella hankalia jakajille, joskus vaan ne postit ei mene kunnolla, vaan ruttaantuu väkisinkin, vaikka kuinka yrittäisi ne kunnolla laittaa.Antaako se oikeuden tehdä työt huonosti, jos on valinnut itselleen sopimattoman alan? Itellan palkat ovat ihan normitasoa ja kyllä raskasta, liukuhihnamaista työtä tekevät sadat tuhannet muutkin tässä maassa.
Meidän posteljoonilla on perkeleen ärsyttävä tapa rytätä kirjeet ja tein tästä valituksen. Tuli sitten esimiehensä kehoituksesta juttusilleni ja selitti, että luukkumme (kerrostaloasunto) on sitä mallia, että herran käsi väsyy jos laittaa jokaiselle kirjeet ym. nätisti. Suu jäi kyllä minulta vähän auki...ergonomia on tärkeää, juu, vaan ei voi olla mitenkään oikein saada rytättynä tärkeitä asiakirjoja (nyt viimeksi lapsen C-todistus ym.) viikosta toiseen!
joillekin...mutta itse en ostas...Ite joskus ostin lapsen tutuks tulleelle hoitajalle joulukukkia. En mitään joululahjaa vaan muistin kukalla. Vähän pakko kun joka joulu teki meille joulu leivän.Ja sitten vielä saatte siitä stressiä ja kyselette täällä mitä ostaa semmoselle ja tämmöselle opelle, kun ei oo omia ideoita. Hohhoijakkaa.
Onko se jotain numeroiden kalastelua vai mitä?