Olen juntti, mutta en ymmärrä miksi te rahtaatte opettajille joululahjoja?

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Ken guru
[QUOTE="Tii";27739166]Siis oikeasti, postinjakajallekin muistamisia :D Mites, teippaanko sen oveen kun ollaan aina töissä postipaten käydessä?[/QUOTE]

Siis kyllä mun vanhemmat laittoi aina oven ulkopuolelle Hesarin jakajalle aina joululahjan. Mun mielestä se on kiva ele.
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Peyote
[QUOTE="Tii";27739166]Siis oikeasti, postinjakajallekin muistamisia :D Mites, teippaanko sen oveen kun ollaan aina töissä postipaten käydessä?[/QUOTE]

Jotkut laittaa postilaatikkoon. Mutta kyllä jotkut postinjakajat aika paljonkin niitä muistamisia saa. Tai mun mies sai aina, mut se olikin supernopea jakaja ja kaikki mummelit muutenkin yleensä pitää siitä. On se nykyisessäkin työssä saanut muistamisia, luulen että johtuu osittain siitä että hän on tosi ystävällinen tyyppi.
 
morbidmama harmaana
Jooooo, kyllä ne varmaan mun lapsistani taas tykkää yhden shokolaadirasian verran enemmän....=D
Tai sitten musta on vaan kiva muistaa pienesti myös niitä jotka kasvattaa ja kouluttaa mun lapsia 5-8h/ päivä. :)
 
En ymmärrä miten sen pystyy jättää raolleen jos se kerran menee aina itsestään kiinni. Ei se sitä välttämättä tahalleen jätä vaan juurikin olettaa että se sulkeutuu itsestään.
no minä yritän vääntää tän rautalaingasta

luukku sulkeutuu normaalisti omikseen mutta nyt se taitaa olla vähän j ä ä s s ä ja jää siksi auki

menee kiinni jos vähänkään läppää
 
Peyote
keuhkoan kun ei tuon vertaa viitti kattoa mitä tekee

kertoo heikosta työmoraalista
Tiedätsä millaset palkat niilä on ja millasta toi työ on talvella ku tulee paljon pikkupikku joulukortteja? Ihan varmasti on huono työmoraali.

Lisäks mitään koulutusta siihen ri tartte, riittää ku osaa suunnilleen lukea. Siitä voi ihan vähän yleistäen miettii, kummosta porukkaa siellä osa on.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
nyyh
Tiedätsä millaset palkat niilä on ja millasta toi työ on talvella ku tulee paljon pikkupikku joulukortteja? Ihan varmasti on huono työmoraali.

Lisäks mitään koulutusta siihen ri tartte, riittää ku osaa suunnilleen lukea. Siitä voi ihan vähän yleistäen miettii, kummosta porukkaa siellä osa on.
Antaako se oikeuden tehdä työt huonosti, jos on valinnut itselleen sopimattoman alan? Itellan palkat ovat ihan normitasoa ja kyllä raskasta, liukuhihnamaista työtä tekevät sadat tuhannet muutkin tässä maassa.

Meidän posteljoonilla on perkeleen ärsyttävä tapa rytätä kirjeet ja tein tästä valituksen. Tuli sitten esimiehensä kehoituksesta juttusilleni ja selitti, että luukkumme (kerrostaloasunto) on sitä mallia, että herran käsi väsyy jos laittaa jokaiselle kirjeet ym. nätisti. Suu jäi kyllä minulta vähän auki...ergonomia on tärkeää, juu, vaan ei voi olla mitenkään oikein saada rytättynä tärkeitä asiakirjoja (nyt viimeksi lapsen C-todistus ym.) viikosta toiseen!
 
"vieras"
Antaako se oikeuden tehdä työt huonosti, jos on valinnut itselleen sopimattoman alan? Itellan palkat ovat ihan normitasoa ja kyllä raskasta, liukuhihnamaista työtä tekevät sadat tuhannet muutkin tässä maassa.

Meidän posteljoonilla on perkeleen ärsyttävä tapa rytätä kirjeet ja tein tästä valituksen. Tuli sitten esimiehensä kehoituksesta juttusilleni ja selitti, että luukkumme (kerrostaloasunto) on sitä mallia, että herran käsi väsyy jos laittaa jokaiselle kirjeet ym. nätisti. Suu jäi kyllä minulta vähän auki...ergonomia on tärkeää, juu, vaan ei voi olla mitenkään oikein saada rytättynä tärkeitä asiakirjoja (nyt viimeksi lapsen C-todistus ym.) viikosta toiseen!
Sitä en tiedä millainen luukku teillä on, mutta sellaisia on jotka on vihonviimeisiä ja todella hankalia jakajille, joskus vaan ne postit ei mene kunnolla, vaan ruttaantuu väkisinkin, vaikka kuinka yrittäisi ne kunnolla laittaa.
 
"vieras"
Opettaja ja päiväkodin tädit ovat tärkeä osa lapsieni elämää. Enemmän he viettävät lasteni kanssa aikaa kun sukulaiset ja kun vielä tekevät työnsä hyvin niin kivahan se on heitä jouluna muistaa. Myös äitini muisti minun opettajaa eli varmaan taustalla on myös opittu tapa. Monissa työpaikoissa työpaikka muistaa ja asiakkaat muistaa jouluna. Oppilaathan on opettajan "asiakkaita" :)
 
"vieras"
Ja sitten vielä saatte siitä stressiä ja kyselette täällä mitä ostaa semmoselle ja tämmöselle opelle, kun ei oo omia ideoita. Hohhoijakkaa.

Onko se jotain numeroiden kalastelua vai mitä?
joillekin...mutta itse en ostas...Ite joskus ostin lapsen tutuks tulleelle hoitajalle joulukukkia. En mitään joululahjaa vaan muistin kukalla. Vähän pakko kun joka joulu teki meille joulu leivän.
 

Yhteistyössä