Olen huomannut kun käyn baareissa, niin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ne laihemmat lähtee helpommin matkaan yhen illan jutulle - helpommin puhuttavissa ympäri, ei tartte kuin vähän kehua kroppaa ja kertoo että on baarin kaunein nainen.

No sen mä oon ainakin huomannut että ihmisillä on ihan eri käsitykset "hoikasta" ja "hiukan pyöreästä", lihavia ja laihojakaan ei enää ole olemassa koska on loukkaavaa sanoa ihmisiä laihaksi tai lihavaksi..

Mutta siis joo, niinhän se tuppaa menemään... Tiiä sitten mistä johtuu.

Puskaradion perusteella hiukan pyöreillä on ihan samanlainen vilske kuin hoikemmillakin. En tiedä, monessako tapauksessa nainen on tehnyt kommunikaatioaloitteen, joten baarimenestys ei välttämättä kerro siitä, mitä miehet kaupan hyllyltä ottaisivat vaan ehkä enemmänkin siitä, ketkä illan aikana sattuvat törmäämään ja kuka lausahtaa tai elehtii sopivassa kohdassa.

[QUOTE="vieras";23771013]miehet haluaa mielummin hoikan kuin hiukan pyöreän, vaikka pyöreällä olisi kauniimmat kasvot.[/QUOTE]

Jaa, mä en yleensäkän tiiraile baarissa minkänäköiset ihmiset lähtee kenenkin matkaan.

Pyöreän kannattaa siis istua niin että pelkkä naama näkyy pöydän takaa.
Kun mies tulee flirttailemaan niin ok ja vasta sitten kun peli on selvä ja mietitään kenen luokse jatkoille, kannattaa hilata se turbosäkki sieltä pöydän takaa nähtäville

Mun yks kamu on ruma, tukka on hirvee ja vaatteet oksettavat. Lihava on ja helvetin tyrkky, kurkkii kokoajan ympärilleen tanssipaikassa olisiko kukaan mies kiinnostunut hänestä. Juttelee hetken jonkun puutteessa olevan miehen kanssa ja kohta on kieli ukon kurkussa. Säälittävää.

Lihavan kannattaa piilottaa läskinsä sermin taakse, kaljun pitää hattua, tyhmän on parempi vaieta ja ennen kaikkea kannattaa muistaa, että moni on vaatteet päällä kauniimpi.

Hmmm minä kävin reilu pari vuotta sitten yhden vähän pulleamman kanssa usein ulkona ja kyllä meillä molemmilla oli minusta vientiä ihan samalla mitalla.
Enpä ole siis tuollaista huomannut, ikävästi kyllä taitaa kuitenkin kolahtaa kun hoikkia haukutaan noin rumasti täällä. :)

Kyllä mulle on ottajia riittänyt ihan parisuhteeseen ja lapsen saamiseen asti. Eikä ole miehet olleet mitä on vaan suurin osa mun miehistä on ollut normaalipainoosia, tavallisia ellei jopa komeita. Mutta eihän palstan hyeenat tätä usko.

Mä en ainakaan valitte kumppania ulkonäön ja painon perusteella vaan kyllä pitää kemiat kolahtaa yhteen. Mitä sitä tekee komialla miehellä jos parisuhde ei toimi?

Tottahan tuo. Voin sanoa ihan omasta kokemuksesta. Ite ku laihduin ihan kunnolla, ni johan rupes baaris kuhina käymään. Nyt oon taas hiukan lihonnu ja hiljasempaa tuppaa olemaan...

Yhteistyössä