Kumman mies valitsee - pyöreän kauniskasvoisen vai hoikan mitättömän näköisen naiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysyvä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tutkimusten mukaan viehättävyyden arvioinnissa miehille tärkein on waist-to-hip ratio, eli vyötärönympäryksen suhde lantion ympärykseen. Mitä lähempänä suhde on 0,7:ää sitä vetävämpi.

Vähemmän oleellinen on siis kasvot tai "pyöreys" (=ylipaino) sinänsä, vaan vartalon muoto. Yhtä ylipainoisista tiimalasivartaloinen on houkuttelevampi, pallomahainen omenavartalo vähemmän. Samaten ylipainoinen 0,7 WHR päihittää laihemman tikkuvartaloisen, jolla WHR 0,9.

Kasvoilla ei niin suurta väliä ole, kunhan ei ihan epämuodostunut ole.

Näin siis keskimäärin. Valtavirrasta vaihtelevia yksilökohtaisia mielitymyksiä tietysti myös on.

Waist–hip ratio - Wikipedia, the free encyclopedia

Jos vastaaja on kauniskasvoinen pullukka, hän vastaa että mies valitsee kauniskasvoisen pullukan ja jos vastaaja taas on hoikka, mitättömän näköinen, hän vastaa että mies valitsee kauniskasvoisen pullukan.

Voi hoikkakin olla muodokas... Monesti pulleampi on ihan tasapaksu kun on iso maha mikä peittää vyötärön. Ihan ihmisen mallista kiinni.

Bingo.
Vartalonmallista kiinni.
Joku omenavartaloinen voi näyttää aika karsealta ylipainoisena, kun taas tiimalasivartaloinen jolla vyötärö erottuu vielä selvästi,voi näyttää jopa hyvältä.
Ei sillä että ketään kannustaisin ylipainoon,mutta you got the point.

Alkuperäinen kirjoittaja Tietäähän tuon;29203223:
Jos vastaaja on kauniskasvoinen pullukka, hän vastaa että mies valitsee kauniskasvoisen pullukan ja jos vastaaja taas on hoikka, mitättömän näköinen, hän vastaa että mies valitsee kauniskasvoisen pullukan.

Onneksi kaikki ei ole näin mustavalkoista, vaan meitä kauniita hoikkiakin on olemassa. Jääkää te muut tappelemaan rauhassa jämistä.

[QUOTE="Heidi";29203272]Onneksi kaikki ei ole näin mustavalkoista, vaan meitä kauniita hoikkiakin on olemassa. Jääkää te muut tappelemaan rauhassa jämistä.[/QUOTE]

Yhtään mustavalkoiselta ei kuulostakaan ajatusmaailmasi siitä, miten kaikki jotka eivät ole "kauniita ja hoikkia" ovat "jämiä". :D

:laugh: just joo :D kas kun et oo omenavartaloinen röllykkä jolla läski maha on yhtä iso kuin lantio VAIKKA 0,68 olisi mitan mukaan
:laugh:

[QUOTE="vieras";29203282]Toi waist to hip ratio ei voi pitää paikkansa koska mulla luku on näköjään 0.68 eli suhteellisen lähellä tuota täydellistä, ja mä oon kuulkaa aika tasapaksu![/QUOTE]

[QUOTE="vieras";29203299]Yhtään mustavalkoiselta ei kuulostakaan ajatusmaailmasi siitä, miten kaikki jotka eivät ole "kauniita ja hoikkia" ovat "jämiä". :D[/QUOTE]

Eipä ole koskaan tarvinnut miettiä, millaisista naisista miehet tykkäävät. Miettikää te muut vaan, jos se teille on epäselvää.

[QUOTE="vieras";29202993]Mä haluisin nähdä kuvan siitä huoh kuka linkitti tänne ne omat kuvansa ilman vaatteita. Siis jos nuo ruokavalio ja liikkumattomuus väitteet pitää paikkansa niin sun kropasta se näkyy kun vaatteet ei ole peittämässä. Ja mieluummin vähän isomman kokoinen ja kiinteä kun pienempi ja löysä.[/QUOTE]

Hyvä yritys, mutta en mä kyllä tänne ala mitään alastonkuvia laittamaan. :D kyllä mä oon ihan timmi, vatsassa muutama raskausarpi mutta kyllä mulla on esim. ihan näkyvät vatsalihakset ja pylly ei roiku ja jos jännitän jalkoja niin esim. Reisi ja pohjelihakset erottuu. Käsivarret on säälittävät ruipelot kuten kuvasta näkyy. :D En varsinaisesti harrasta mitään liikuntaa mutta nuorempana tuli ihan kilpailtua eräässä lajissa jossa tarvitaan lähes kaikkia vartalon lihaksia, ja koirien ja lasten kanssa touhutessa tulee harrastettua hyötyliikuntaa. Väittäisin että oon timmimpi kuin monet mua pulleammat, johan se rasvakin vähentää sutä timmiyttä.

[QUOTE="Vieras";29203317]:laugh: just joo :D kas kun et oo omenavartaloinen röllykkä jolla läski maha on yhtä iso kuin lantio VAIKKA 0,68 olisi mitan mukaan
:laugh:[/QUOTE]

Vk81Oy - Aijaa.com

Tuossa. Kuva on ollut täällä ennenkin. Joku tulee kuitenkin sanomaan että taas sama kuva. Viimeksi ollut täällä 4 vuotta sitten mutta eiköhän joku tuon muista ja tule kohta valittamaan kuinka sama kuva on jatkuvasti tyrkyllä. Palstan mukaan olen tasapaksu ja tissitön. Niinku tietty olenkin :D

[QUOTE="vieras";29203344]Vk81Oy - Aijaa.com

Tuossa. Kuva on ollut täällä ennenkin. Joku tulee kuitenkin sanomaan että taas sama kuva. Viimeksi ollut täällä 4 vuotta sitten mutta eiköhän joku tuon muista ja tule kohta valittamaan kuinka sama kuva on jatkuvasti tyrkyllä. Palstan mukaan olen tasapaksu ja tissitön. Niinku tietty olenkin :D[/QUOTE]

Tasapaksu ja tissitön nainen, jonka WHR ei todellakaan ole lähelläkään 0,70.

Tutkimusten mukaan viehättävyyden arvioinnissa miehille tärkein on waist-to-hip ratio, eli vyötärönympäryksen suhde lantion ympärykseen. Mitä lähempänä suhde on 0,7:ää sitä vetävämpi.

Vähemmän oleellinen on siis kasvot tai "pyöreys" (=ylipaino) sinänsä, vaan vartalon muoto. Yhtä ylipainoisista tiimalasivartaloinen on houkuttelevampi, pallomahainen omenavartalo vähemmän. Samaten ylipainoinen 0,7 WHR päihittää laihemman tikkuvartaloisen, jolla WHR 0,9.

Kasvoilla ei niin suurta väliä ole, kunhan ei ihan epämuodostunut ole.

Näin siis keskimäärin. Valtavirrasta vaihtelevia yksilökohtaisia mielitymyksiä tietysti myös on.

Waist–hip ratio - Wikipedia, the free encyclopedia

Mun whr on sitten 0.7362637363 jos oikein ton kaavan älysin. En kyllä oo ennen tuollaisesta kuullutkaan. Mulla on vyötärönympärys 67cm ja lantion (lantioluun kohdalta mitattuna, eli ei pakaran pyöreimmältä kohdalta) 91cm. Oon 167cm pitkä ja painan 57kg. Rinnanympärys on 93cm. Ja miksiköhän mä edes luettelen näitä lukuja tänne, en tiiä itekään. :D

Kuvan naisella _voi_ olla. Hänellä on melkoisen alhaalla lantio ja korkealla vyötärö.
Ns. persjalkainen?

Alkuperäinen kirjoittaja tämänhän sinä halusit kuulla?;29203352:

[QUOTE="vieras";29203344]Vk81Oy - Aijaa.com

Tuossa. Kuva on ollut täällä ennenkin. Joku tulee kuitenkin sanomaan että taas sama kuva. Viimeksi ollut täällä 4 vuotta sitten mutta eiköhän joku tuon muista ja tule kohta valittamaan kuinka sama kuva on jatkuvasti tyrkyllä. Palstan mukaan olen tasapaksu ja tissitön. Niinku tietty olenkin :D[/QUOTE]

No et sä tasapaksu ainakaan oo, ihana lantio. :)

Alkuperäinen kirjoittaja tämänhän sinä halusit kuulla?;29203352:

Huoh. Ei kyse ei ole siitä. Kuva on ollut aikaisemmin esillä, palaute oli että tasapaksu. En itsekään pidä itseäni kurvikkaana. Sen halusin vaan tuoda esille, että kuten bmi myös whr ei ole mikään absoluuttinen totuus. Luku voi olla lähellä ihannetta ja henkilö on silti kaikkea muuta kun ihanne. Kuten tuossa ylempänä "huoh" toi esille. Hänellekin sanottiin, että tasapaksu. Kaukana kurvikkaasta ja kuitenkin whr on lähellä 0.7. Se oli se mitä halusin kuulla jos jotain, että luvut eivät välttämättä kerro mitään.

[QUOTE="vieras";29203384] Kaukana kurvikkaasta ja kuitenkin whr on lähellä 0.7. Se oli se mitä halusin kuulla jos jotain, että luvut eivät välttämättä kerro mitään.[/QUOTE]

Tajuatko nyt oikein itsekään, mitä yrität tässä sanoa? Se WHR ei ole mikään mielipide, vaan matemaattinen suhdeluku. Sinulla tuo WHR ei ole 0,70, vaan kyseessä on ihan selkeä mittavirhe.

[QUOTE="vieras";29203417]Tajuatko nyt oikein itsekään, mitä yrität tässä sanoa? Se WHR ei ole mikään mielipide, vaan matemaattinen suhdeluku. Sinulla tuo WHR ei ole 0,70, vaan kyseessä on ihan selkeä mittavirhe.[/QUOTE]

:laugh: no entäs mä, millä perusteella mut tuomitaan tasapaksuksi? :D

[QUOTE="huoh";29203450]:laugh: no entäs mä, millä perusteella mut tuomitaan tasapaksuksi? :D[/QUOTE]

Kuvan perusteella.
Ihan tottako et itse näe sitä?
Sulla on ihan selkeästi pieni lantio ja takapuoli ja yläkroppa isompi alakroppaa.
Ei isot tissit tee kurvikkaaksi.

[QUOTE="huoh";29203450]:laugh: no entäs mä, millä perusteella mut tuomitaan tasapaksuksi? :D[/QUOTE]

Ei siinä tasapaksuudessa ole mitään pahaa, sullahan on kaunis vartalo!
Sä et nyt vaan tunnu sisäistävän tai uskovan sitä ettei se ole kurvikas/muodokas,vaikka sulla kohtuu-isot tissit näyttikin olevan.

Yhteistyössä