Kumman mies valitsee - pyöreän kauniskasvoisen vai hoikan mitättömän näköisen naiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysyvä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";29203470]Kuvan perusteella.
Ihan tottako et itse näe sitä?
Sulla on ihan selkeästi pieni lantio ja takapuoli ja yläkroppa isompi alakroppaa.
Ei isot tissit tee kurvikkaaksi.[/QUOTE]

Joo mutta ei ne tasapaksuksikaan tee. Ja sitäpaitsi oonhan mä nyt huomattavasti kaposempi vyötäröltä kuin lantiostani vaikkei mulla isoa pyllyä olekaan. Ehkä kuitenkin tärkeintä on että itse on tyytyväinen. :)

[QUOTE="vieras";29203344]Vk81Oy - Aijaa.com

Tuossa. Kuva on ollut täällä ennenkin. Joku tulee kuitenkin sanomaan että taas sama kuva. Viimeksi ollut täällä 4 vuotta sitten mutta eiköhän joku tuon muista ja tule kohta valittamaan kuinka sama kuva on jatkuvasti tyrkyllä. Palstan mukaan olen tasapaksu ja tissitön. Niinku tietty olenkin :D[/QUOTE]

Ethän sä mikään tasapaksu ole, selvästihän sulla on kapea vyötärö ja naisellinen lantio. Mielelläni olisin tuon mallinen kuin sinä.

[QUOTE="vieras";29203600]Ei siinä tasapaksuudessa ole mitään pahaa, sullahan on kaunis vartalo!
Sä et nyt vaan tunnu sisäistävän tai uskovan sitä ettei se ole kurvikas/muodokas,vaikka sulla kohtuu-isot tissit näyttikin olevan.[/QUOTE]

En mä niin ole väittänytkään , vaan kieltäydyin olemasta tasapaksu tai poikamainen vaikka hoikka olenkin. Väitän myös että mulla on ihan kivan näköinen vyötärö-lantio suhde ainakin kun peiliin katson.

[QUOTE="vieras";29203417]Tajuatko nyt oikein itsekään, mitä yrität tässä sanoa? Se WHR ei ole mikään mielipide, vaan matemaattinen suhdeluku. Sinulla tuo WHR ei ole 0,70, vaan kyseessä on ihan selkeä mittavirhe.[/QUOTE]

Mitä sä itse oikein selität? Väität, ettei tuo kuvan nainen voi olla "täydellinen" lantio-vyötärö-suhteeltaan? "täydellinen" = tuo 0,70. Miks niin väität? Ihan selvästihän tuossa on todella kaunis naisen kroppa, jossa vyötärö on kapea ja lantio leveä ja naisellinen.

[QUOTE="vieras";29203641]Mitä sä itse oikein selität? Väität, ettei tuo kuvan nainen voi olla "täydellinen" lantio-vyötärö-suhteeltaan? "täydellinen" = tuo 0,70. Miks niin väität? Ihan selvästihän tuossa on todella kaunis naisen kroppa, jossa vyötärö on kapea ja lantio leveä ja naisellinen.[/QUOTE]

No hänen on nyt periaatteesta vängättävä vastaan kun ei osaa myöntää olevansa väärässä. Kyseinen ihminen on jostain syystä vakuuttunut siitä ettei hoikka ihminen voi olla kurvikas niin täytyyhän sitä pysyä mielipiteessään vaikka väkisin. :D

[QUOTE="huoh";29203672]No hänen on nyt periaatteesta vängättävä vastaan kun ei osaa myöntää olevansa väärässä. Kyseinen ihminen on jostain syystä vakuuttunut siitä ettei hoikka ihminen voi olla kurvikas niin täytyyhän sitä pysyä mielipiteessään vaikka väkisin. :D[/QUOTE]

Sä olet kyllä itse käsittänyt väärin.
Eihän kukaan ole sanonut ettei hoikka voi olla kurvikas, vaan kurvikkuus tulee kropan MALLISTA.
Käytit omaa kuvaasi esimerkkinä siitä miten hoikkakin voi olla kurvikas, vaikka et ollut kurvikas.
Hoikka siis voi kyllä olla kurvikas ihan kuten ylipainoinenkin, mutta sinä et ole.

[QUOTE="vieras";29203663]http://1.bp.blogspot.com/-XrW-5mrBr9w/T2rmW7iCn8I/AAAAAAAAAF0/l-6bf4lLaig/s1600/female+body+type.jpg

Kaikillahan se vyötärö yleensä erottuu edes vähän.
Mun mielestä sulla on tuollainen "average body",ei poikamainen mutta ei kurvikaskaan.[/QUOTE]

No kaikilla ja kaikilla, kyllä mä tunnen monta pulleaa ihmistä joilla ei todellakaan erotu kuin korkeintaan lantiota paksumpana kohtana. Mutta kiitos synninpäästöstä, voin hurrata nyt itselleni kun en olekaan poikamainen. :D

[QUOTE="huoh";29203686]No kaikilla ja kaikilla, kyllä mä tunnen monta pulleaa ihmistä joilla ei todellakaan erotu kuin korkeintaan lantiota paksumpana kohtana. Mutta kiitos synninpäästöstä, voin hurrata nyt itselleni kun en olekaan poikamainen. :D[/QUOTE]

Jos nyt puhutaan kropan luonnollisesta mallista, mistä se kurvikkuus tulee.
Tottakai jos päästää itsensä 100-kiloiseksi keijukaiseksi on jo aika sama mikä kropan alkuperäinen malli oli,kun ei sieltä alta sitä näe kuitenkaan.

[QUOTE="vieras";29203685]Sä olet kyllä itse käsittänyt väärin.
Eihän kukaan ole sanonut ettei hoikka voi olla kurvikas, vaan kurvikkuus tulee kropan MALLISTA.
Käytit omaa kuvaasi esimerkkinä siitä miten hoikkakin voi olla kurvikas, vaikka et ollut kurvikas.
Hoikka siis voi kyllä olla kurvikas ihan kuten ylipainoinenkin, mutta sinä et ole.[/QUOTE]

Jäkäjäkä. Omasta mielestäni olen hoikka kurvikas, mitä nyt vähän kurvikkaampi tisseistä kuin pyllystä. Ihan itse sä aloit selittämään joistain hip to waist ratioista, ja sitten kun minä ja toinen kuvansa laittanut ilmoitimme olevamme aika lähellä ihannearvoa niin sekään ei kelvannut. Itse veikkaan et sä oot joku muodoton muumi jonka katkerissa silmissä kaikki muutkin näyttää yhtä muodottomilta kuin sä.

[QUOTE="huoh";29203701]Jäkäjäkä. Omasta mielestäni olen hoikka kurvikas, mitä nyt vähän kurvikkaampi tisseistä kuin pyllystä. Ihan itse sä aloit selittämään joistain hip to waist ratioista, ja sitten kun minä ja toinen kuvansa laittanut ilmoitimme olevamme aika lähellä ihannearvoa niin sekään ei kelvannut. Itse veikkaan et sä oot joku muodoton muumi jonka katkerissa silmissä kaikki muutkin näyttää yhtä muodottomilta kuin sä.[/QUOTE]

Tosi nätti vartalo sulla ja kyllä oli selkeä vyötärö ja lantio.

[QUOTE="huoh";29203701]Jäkäjäkä. Omasta mielestäni olen hoikka kurvikas, mitä nyt vähän kurvikkaampi tisseistä kuin pyllystä. Ihan itse sä aloit selittämään joistain hip to waist ratioista, ja sitten kun minä ja toinen kuvansa laittanut ilmoitimme olevamme aika lähellä ihannearvoa niin sekään ei kelvannut. Itse veikkaan et sä oot joku muodoton muumi jonka katkerissa silmissä kaikki muutkin näyttää yhtä muodottomilta kuin sä.[/QUOTE]

Tota, mä en ole selittänyt mistään ratioista.
Nyt sulla menee ihmiset sekaisin, tässäkin on varmasti useampi vieras kirjoitellut.
Muodoton muumi.. :D
Olen tiimalasivartaloinen ja mulla on selkeästi erottuva lantio,mitä sulla ei ole.
Mä en käsitä miksi joku haluaa hirveästi uskotella olevansa jotain mitä ei ole.
Kaunis vartalo sulla on kyllä,naisellinenkin,kauniit rinnat ja varmasti kaunis peppukin sellaisille jotka tykkää pienistä pepuista ja kapeasta lantiosta.

[QUOTE="vieras";29203750]Tota, mä en ole selittänyt mistään ratioista.
Nyt sulla menee ihmiset sekaisin, tässäkin on varmasti useampi vieras kirjoitellut.
Muodoton muumi.. :D
Olen tiimalasivartaloinen ja mulla on selkeästi erottuva lantio,mitä sulla ei ole.
Mä en käsitä miksi joku haluaa hirveästi uskotella olevansa jotain mitä ei ole.
Kaunis vartalo sulla on kyllä,naisellinenkin,kauniit rinnat ja varmasti kaunis peppukin sellaisille jotka tykkää pienistä pepuista ja kapeasta lantiosta.[/QUOTE]

Joskus kuvaan ei näy sellaiset asiat, mitkä näkyy livenä, kun ihminen ei oo kumminkaan litteä niinkuin kuva. Voi olla luonnossa kurvikkaampi. Minusta kyllä oli kuvassakin kurvikas. Ei nyt ehkä superkurvikas, mutta kurvikas kumminkin.

Miksi joidenki on niin vaikia käsittää, että naismakuja on yhtä monta ku on miehiäki. Eiköhän jokaanen valitte sellaasen kumppanin ku itte haluaa ja ulkonäkö on vain yks tekijä joka siihen puolison valintaan vaikuttaa, kyllähän se luonnekki vaikuttaa ja se että pelaako kemiat yhteen.

Eikä se pyöreämmästä tai jopa ylipainoosesta naisesta pitävä mies mikää luuserireppana oo joka ei ketää muuta saa. Minkäs sitä tunteilleen mahtaa.

Kyllä mä ainakin oon ylipainoosena seurustellu hyväkroppaasen miehen kans joka on seurustellu mun lisäksi lyhyen ja pienikokoosen naisen kans, toisenki ylipainoosen kans ja treenatun naisen kans. Ei kaikilla oo jotaki tiettyä naisen ihannevartaloa jonka perusteella valitaan se seurustelukumppani vaan elämän aikana voi olla hyvinkin erilaasia kumppaneita.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="huoh";29203851]Sä oot kyllä aina yhtä kaunis, myös kasvoiltasi niin kuin vartalostakin. <3 Huikea tuo mekko. :)[/QUOTE]

Onneks ulospäin ei näe, miltä saumat näyttää sisältä. :D Mun mitathan muuten on sellaiset, että niiden perusteella olen ihan päärynä. Omasta mielestäni en näytä päärynältä kun ei ole kapeat hartiat, vaikka rintakehä onkin pieni.

[QUOTE="vieras";29203417]Tajuatko nyt oikein itsekään, mitä yrität tässä sanoa? Se WHR ei ole mikään mielipide, vaan matemaattinen suhdeluku. Sinulla tuo WHR ei ole 0,70, vaan kyseessä on ihan selkeä mittavirhe.[/QUOTE]

Mun on vaikea väittää tuohon vastaan. Kyllä, kyseessä voi olla mittavirhe, muuta selitystä ei ole. Vaikeaa tuo mittanauhan käyttö kun pitää laittaa oikeaan kohtaan ja katsoa sitä lukua ja sitten osata se vielä syöttää tuonne googlen tarjoamaan whr laskuriin. Selkeä mittavirhe.

Onneks ulospäin ei näe, miltä saumat näyttää sisältä. :D Mun mitathan muuten on sellaiset, että niiden perusteella olen ihan päärynä. Omasta mielestäni en näytä päärynältä kun ei ole kapeat hartiat, vaikka rintakehä onkin pieni.

Ootko ite tehnyt ton vai? :O Vau. Et sä munkaan mielestä oo päärynä, ja jos et ois asiasta maininnut niin en ees ois huomannut että sulla on pienet rinnat. :)

Miksi joidenki on niin vaikia käsittää, että naismakuja on yhtä monta ku on miehiäki. Eiköhän jokaanen valitte sellaasen kumppanin ku itte haluaa ja ulkonäkö on vain yks tekijä joka siihen puolison valintaan vaikuttaa, kyllähän se luonnekki vaikuttaa ja se että pelaako kemiat yhteen.

Eikä se pyöreämmästä tai jopa ylipainoosesta naisesta pitävä mies mikää luuserireppana oo joka ei ketää muuta saa. Minkäs sitä tunteilleen mahtaa.

Kyllä mä ainakin oon ylipainoosena seurustellu hyväkroppaasen miehen kans joka on seurustellu mun lisäksi lyhyen ja pienikokoosen naisen kans, toisenki ylipainoosen kans ja treenatun naisen kans. Ei kaikilla oo jotaki tiettyä naisen ihannevartaloa jonka perusteella valitaan se seurustelukumppani vaan elämän aikana voi olla hyvinkin erilaasia kumppaneita.

Notta.

[QUOTE="Mirkku";29201467]Pyöreemmillä on enemmän vientiä siitä syystä, että ne ajatellaan helpommiksi.
Yöelämässä ei etsitä elämänkumppania vaan seuraa ensi yöksi. Silloin ei ulkonäkö merkitse niin paljoa ja pyoreämmilläkin on vientiä.[/QUOTE]

True story

Todella mielenkiintoinen keskustelunavaus... Kumman mies valitsee? Tosielämässä vain harvalla miehellä on varaa valita, vaan pitää olla tyytyväinen jos saa edes jonkun. Voi olla että se ainoa valittavissa on sekä mitättömän näköinen, että ylipainoinen. Ota tai jäät ilman.
Naiset ovat yleensä melko nirsoja ja oman arvonsa tuntevia. Pitäytyvät mieluummin yksin kuin huonon tai ruman tai ylipainoisen miehen kanssa.

"Todella mielenkiintoinen keskustelunavaus... Kumman mies valitsee? Tosielämässä vain harvalla miehellä on varaa valita, vaan pitää olla tyytyväinen jos saa edes jonkun. Voi olla että se ainoa valittavissa on sekä mitättömän näköinen, että ylipainoinen. Ota tai jäät ilman.
Naiset ovat yleensä melko nirsoja ja oman arvonsa tuntevia. Pitäytyvät mieluummin yksin kuin huonon tai ruman tai ylipainoisen miehen kanssa."

:laugh: no selityshän se on tuokin jos kukaan ei huoli! Ei huono!

Yhteistyössä