Kumman mies valitsee - pyöreän kauniskasvoisen vai hoikan mitättömän näköisen naiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysyvä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kysyvä

Vieras
Minä veikkaan, että miehet valitsee sen hoikan mitättömän näköisen naisen ja tuo kauniskasvoinen pyöreä nainen saa etsimällä etsiä. Eikö se ole niin, että naisen tulee olla ennen kaikkea tosi hoikka siinä vaiheessa kun etsii miestä?
Totta kai henkiset asiat pitää mätsätä ja olla kohdillaan, mutta ei minua ainakaan nuorena kukaan iskenyt sen vuoksi, että olin niin fiksun oloinen. Kyllä se oli perse, tissit ja kauniit kasvot mitkä veti puoleen ja sitten aloitettiin keskustelu ja selvitettiin ollaanko samalla aaltopituudella. Hieman pyöreämpänä sain jäädä aina nuolemaan näppejäni, vaikka olin vielä aivan normaalipainoinen ja liikuntaa harrastin paljon.

niinpä. Mitä sitä luonnetta miettii, pääasia et perse, tissi ja naama on kohillaan ja pimperoo on tarjolla mieluusti myös kakkosta ja suukkiin sais ottaa x3/vko.

En voi puhua kuin omasta kokemuksestani, mutta eipä ole koskaan tarvinnut pahemmin etsimällä etsiä miesseuraa. Edelleen olisi tarjolla jos vaan olisi tarvetta. Enkä ole pyöreä, vaan lihava. Kauneus taas on katsojan silmissä.

Uskallanpa veikata, että esimerkkitapauksesi naisissa asenne, olemus ja luonne ratkaisee enemmän kuin kilot tai kauneus :)

[QUOTE="vieras";29200942]Ei ole olemassa kaunista läskiä, niillä on yleensä sian nenä.[/QUOTE]

Olin tulossa väittämään vastaan, mutta sitten vasta hokasin sun asiasisältösi. Sä siis olet sitä mieltä, että kaunista lihavaa ei voi olla. Ja toisekseen sun näkemyksen mukaan lihavilla onn usein (vaan ei aina) sian nenä.

Eikäkö sitä vaan, että sellaista sian nenää mulla (eli lihavalla) ei ole, mutta ethän sä väittänytkään että kaikilla olisi :)

Minulla on ollut aina huomattavasti parempi vienti, kun olen ollut hoikemmassa kunnossa. Naama ei ole muuttunut, paitsi tietenkin kaventunut ja luusto päässyt paremmin esiin hoikkana ollessani. Välillä olen painanut 15 kg enemmän kuin nyt. Nyt vanhempanakin on enemmän vientiä kuin sillion lihavimmillani ollessani.

Jaa, minulla on ollut ylipainoisenakin kysyntää reilusti, ihan kiusaksi asti. Kun en miestä edes ole ollut etsimässä vuosikausiin. Kun olin merkittävästi ylipainoinen (painoindeksi yli 30), tuntui vähän hiljaisempaa olevan, mutta lievästi ylipainoisena miehet on usein aivan lääpällään minuun. Siis todella kiusallisia tilanteita, en sellaista hehkutusta haluaisi kuulla muutenkaan, mutta en varsinkaan näin varattuna.

Vartalonmalliltani olen ylipainoisenakin tiimalasi ja vatsani on varsin litteä, se varmaan auttaa. Samanpainoinen mutta keskivartalosta pyöreä kaveri ei saa juurikaan miesten huomiota. Hoikkia kavereita minulla ei oikein nykyään olekaan, kaikki ollaan vanhemmiten vähän pullistuttu. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kysyvä;29200892:
Minä veikkaan, että miehet valitsee sen hoikan mitättömän näköisen naisen ja tuo kauniskasvoinen pyöreä nainen saa etsimällä etsiä. Eikö se ole niin, että naisen tulee olla ennen kaikkea tosi hoikka siinä vaiheessa kun etsii miestä?
Totta kai henkiset asiat pitää mätsätä ja olla kohdillaan, mutta ei minua ainakaan nuorena kukaan iskenyt sen vuoksi, että olin niin fiksun oloinen. Kyllä se oli perse, tissit ja kauniit kasvot mitkä veti puoleen ja sitten aloitettiin keskustelu ja selvitettiin ollaanko samalla aaltopituudella. Hieman pyöreämpänä sain jäädä aina nuolemaan näppejäni, vaikka olin vielä aivan normaalipainoinen ja liikuntaa harrastin paljon.

Meidän naisporukassa kun iltaa lähdetään viettämään saa se porukan pyörein, aina miesten päät pyörälle?:D Me muut aina kuittaillaankin tälle kaverille tästä.:D

[QUOTE="vieras";29201219]Tyhmä kysymys. Isolle osalle miehistä kelpaa humalassa mikä tahansa mikä liikkuu. Ei ole väliä onko pyöreä vai hoikka.[/QUOTE]

tai ihminen.

Jos kyseessä pyöreys, ei mikään sairaalloinen ylipaino niin en usko, että on väliä. Tai itse asiassa saattaisin jopa uskoa, että moni mies tykkäisi muhkummasta kaunottaresta kuin hoikasta, jonka kasvot eivät mitenkään erikoiset.

Oli muuten upeita naisia noissa Astron kuvissa! Ylipainoisia ja photoshopattuja mutta kauniita :)

Mä en ole huomannut viennissä mitään muutosta vaikka paino on vaihdellut noin 15 kg. Välillä normaalipainon ylärajoilla ja välillä lähempänä alarajaa. Ei sillä ole mitään vaikutusta ollut joten mun kokemuksen perusteella vientiin tai sen puutteeseen vaikuttaa ihan muut tekijät kuin paino.

[QUOTE="vieras";29201434]Oli muuten upeita naisia noissa Astron kuvissa! Ylipainoisia ja photoshopattuja mutta kauniita :)

Mä en ole huomannut viennissä mitään muutosta vaikka paino on vaihdellut noin 15 kg. Välillä normaalipainon ylärajoilla ja välillä lähempänä alarajaa. Ei sillä ole mitään vaikutusta ollut joten mun kokemuksen perusteella vientiin tai sen puutteeseen vaikuttaa ihan muut tekijät kuin paino.[/QUOTE]

Niin, siis NORMAALIPAINOIN YLÄRAJOILLA!!!!! Et ole alkuunkaan edes ylipainoinen niin miksi vaikuttaisi??? Ylipainoinen on ylipainoinen ja sinä et ole, eli älä rupea kommentoimaan, että olisit normaalipainoisena PYÖREÄ. Ei kovin kohteliasta kun täällä on oikeasti ylipainoisia...

[QUOTE="Jessi";29201439]Niin, siis NORMAALIPAINOIN YLÄRAJOILLA!!!!! Et ole alkuunkaan edes ylipainoinen niin miksi vaikuttaisi??? Ylipainoinen on ylipainoinen ja sinä et ole, eli älä rupea kommentoimaan, että olisit normaalipainoisena PYÖREÄ. Ei kovin kohteliasta kun täällä on oikeasti ylipainoisia...[/QUOTE]

Kyllä mä olen bmi 24 pyöreä. Se että joku toinen on vielä enemmän ei tarkoita sitä etten mäkin voisi olla vaikka vähemmänkin.

Pyöreemmillä on enemmän vientiä siitä syystä, että ne ajatellaan helpommiksi.
Yöelämässä ei etsitä elämänkumppania vaan seuraa ensi yöksi. Silloin ei ulkonäkö merkitse niin paljoa ja pyoreämmilläkin on vientiä.

Astron linkissä puolet noista naisista ei ees oo lihavia. :D ja kävi tuollakin ärsyttämään toi pulleiden ihmisten tapa korottaa itseään laihojen kustannuksella. Itse oon luonnostani hoikka, en nääntyvä, tikku tai jatkuvasti painoani vahtiva tai mitään muutakaan mitä noissa sloganeissa mollataan.

Yhteistyössä