Kumman mies valitsee - pyöreän kauniskasvoisen vai hoikan mitättömän näköisen naiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysyvä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";29204090]True story[/QUOTE]

Jotain perää tossa on, mutta mä luulen että kyseessä on enemmänkin se että jotkut on helpommin lähestyttävän näköisiä kuin toiset.
Mä olen kaunis,tiimalasivartaloinen nainen ja hyvin harvoin kukaan on tullut iskemään baarissa.
Olen ollut alipainoinen,normaalipainoinen,ylipainoinen,ei vaikutusta.
Kaveriani taas on tultu lähestulkoon aina iskemään baarissa,kaverini on hoikka.
Ihan normaalin, taviksen näköinen.
Tosin kyseessä on aina olleet yhdenillanjutut jotka ei ole päättyneet kovinkaan onnellisesti.

Tää on kyllä oikeesti niin huvittavaa miten palstalla lauotaan totuuksia vähän yhteen jos toiseen suuntaan ja nehän on sitten kaikki totta :).

Muusta en tiedä, mutta tämä on totta: minä, lihava ja omenavartaloiden, olen ollut ns. kysynnän kohteena nuorille, vanhoille, sinkuille, varatuille, yhden yön panon hakijoille, sekä tositarkoituksella hakijoille. Joukossa on ollut pitkiä, lyhyitä, hoikkia, lihavia, lihaskimppuja, komeita, vähemmän komeita, mukavia, idiootteja ja ihan kaikkea siltä väliltä. Kiloni ei ole heille yhdellekään ollut minkäänlainen ongelma. Melkein uskaltaisin väittää, että jokainen näistä miehistä on huomannut mussa jotain ihan muuta kuin kiloni.

• Tykkää
Reactions: Cassyput
[QUOTE="vieras";29203663]http://1.bp.blogspot.com/-XrW-5mrBr9w/T2rmW7iCn8I/AAAAAAAAAF0/l-6bf4lLaig/s1600/female+body+type.jpg

Kaikillahan se vyötärö yleensä erottuu edes vähän.
Mun mielestä sulla on tuollainen "average body",ei poikamainen mutta ei kurvikaskaan.[/QUOTE]

Mulla on toi "fit". Ei mitenkään kurvikas, mutta aika puusilmä saa olla jos minua pojaksi erehtyy luulemaan. Onhan minussa paljon muutakin naisellista kuin kilot tai niiden puute; pitkät hiukset, sirot kasvot jne. Ainakaan näillä kiloilla ei ole koskaan tarvinnut yksin olla, päinvastoin. Fiksuja, komeita miehiä on ympärillä pörrännyt.

Aloituksen kysymys on kertakaikkisen typerä, ei pyöreitä ja hoikkia voi mitenkään niputtaa kahteen samaan nippuun. KAIKKI on erilaisia ja parin valintaan vaikuttaa monet asiat. Monet miehet sitäpaitsi voi tykätä sekä hoikista ETTÄ kurvikkaista naisista. Kuka sitä nyt aina samaa leipää jaksaisi syödä... kiva vaan että on erilaista kateltavaa ja maisteltavaa.

Yhteistyössä