Saatko paljon miesten huomiota baareissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
tai muuten? (Tuli noista rinnoista mieleen tällänen kysely )

Minulla ainakin riittää vikittelijöitä baareissa, vaikka kuinka paljon, vaikkei rintoja ole kuin a kupin edestä. Käyn kyllä harvoin kuppiloissa, mutta viimeksikin kun kävin niin miehiä oli ihan häiriöks asti ympärillä!
Jos olen ihan vaan kaupassakin, niin miesten päät kääntyy kyllä ihan kiitettävään malliin ilman tuota suurta rintavarustusta.
Luulen, että iloinen elämänasenne ja hymy huulilla on enemmän kuin suuret rinnat! ;)

Saan, enkä kuitenkaan usko, että sillä on mitään tekemistä rintojeni kanssa, koska en niitä pahemmin korosta vaatetuksellani. Todennäköisesti yleinen asenne näkyy (hymy, käytös jne.), koska huomiota en saa sitten enää samalla tavoin osakseni, jos seurassani on joku vielä eloisampi kaverini. En ole huomannut vaatteidenkaan (omien tai kavereideni) olevan se seikka, mihin miehet kiinnittäisivät huomiota.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
No en käy baareissa. Mä olen perheellinen.
Niin oon minäkin perheellinen, mutta ei se sitä tarkoita etteikö baareissa vois käydä. ;) Eikä se myöskään tarkoita sitä, että vaikka mua tullaan iskemään, että antaisin niihin jotain vastakaikua. ;)

Olinhan myös laittanut että baareissa tai muualla.

Olin juuri viime viikonloppuna pitkästä aikaa baarissa ystäväni kanssa. Ystävälläni on kaksi kuppia isommat rinnat kuin minulla ja pukeutuikin huomattavasti näyttävämmin kuin minä. Minua tuli eräs mies ihan tosissaan vikittelemään ja kun olen varattu ja ystäväni sinkku, ystäväni kävi juttelemaan hänen kanssa enemmänkin ja minä jatkoin tanssimista. Mies oli kuitenkin kysellyt vain minusta ystäväni flirttailuista huolimatta. Että eipä se kai ainakaan rinnoista ole kiinni.

mitä sä jostain tisseistä jauhat tässä yhteydessä? en ymmärrä yhtään, eiköhän kokonaisuus ratkaise.
Mä saan huomiota baareissa ja yleensä ulkona käydessä, miehet kyllä katsoo ja joskus naisetkin ;-) mutta ei ole koskaan tullutkaan mieleen että tissit olisi jotenkin ratkaisevassa asemassa tai liittyis koko juttuun, enkä pidä avonaisia paitojakaan koskaan.
tissini ovat erittäin normikokoa eli C (nahistunut malli)
En kyllä tiedä miksi mua sanotaan kauniiksi , mutta ei se tisseihin liity se on varma.
hymy ei löydy huulilta valitettavasti kovin usein, ettei ole sitten sekään.

en käy baareissa, enkä kaipaiskaan muilta miehltä huomiota kun omaltani, kyllähän paljastavlla pukeutumisella ja tietyllä käytöksellä saisin huomiota, mutta sitä en halua.

Alkuperäinen kirjoittaja lilly:
mitä sä jostain tisseistä jauhat tässä yhteydessä? en ymmärrä yhtään, eiköhän kokonaisuus ratkaise.
Mä saan huomiota baareissa ja yleensä ulkona käydessä, miehet kyllä katsoo ja joskus naisetkin ;-) mutta ei ole koskaan tullutkaan mieleen että tissit olisi jotenkin ratkaisevassa asemassa tai liittyis koko juttuun, enkä pidä avonaisia paitojakaan koskaan.
tissini ovat erittäin normikokoa eli C (nahistunut malli)
En kyllä tiedä miksi mua sanotaan kauniiksi , mutta ei se tisseihin liity se on varma.
hymy ei löydy huulilta valitettavasti kovin usein, ettei ole sitten sekään.
Totesin jo tuolla alussa, että kysely tuli mieleen tuosta tissiketjusta. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin oon minäkin perheellinen, mutta ei se sitä tarkoita etteikö baareissa vois käydä. ;) Eikä se myöskään tarkoita sitä, että vaikka mua tullaan iskemään, että antaisin niihin jotain vastakaikua. ;)

Niin, mä olen onneksi tehnyt lapset jo sen ikäisenä että baarihyppelyt on hypelty.

Niin, mä olen onneksi tehnyt lapset jo sen ikäisenä että baarihyppelyt on hypelty.

:o onko baariin meno joku yläikäraja,jonka jälkeen sinne ei saa mennä?itse käyn harvoin..sekä naimisissa ollessa sekä nyt yh:na..

Alkuperäinen kirjoittaja Lilly:
Entäs kun naiset kehuu kauniiksi ? Mitäs mieltä siitä ?
Kehutteko itse tuntemattomia kanssasisaria kauniiksi tai tuijotatteko?
Minä kehun naisia kauniiksi, jos ne sitä todella on. Se ei ole multa millään tapaa pois jos jollekkin sanon, että näytät tosi kauniilta tänään, tai oletpas nätti. :)Mutta silloin siis todella tarkoitan sitä, en sano niin vain "mielistelläkseni".
Saatan myös "tuijottaa" jos joku näyttää kauniilta, vaikka 100%hetero olenkin. Kauneus on kaunista katseltavaa!

:D Tajusin, sä olet joku katkera ihminen joka haluis että kysymys väännetään rautalangasta eikä ymmärtäs silti...
Mikäköhän se ikäraja mahtaa noihin baareihin olla? :whistle: Tai kauppaan menoon...

Mä saan huomiota baarissa vähän liikaakin vaikka vaatetta on kaulasta nilkkoihin sen verran peittävästi ettei pahemmasta väliä.
Rinnoista löytyy kokoa E-kupin verran, mut onneks noi pakolliset rytkyt häivyttää nekin suht hyvin.

kuka ehtii kauppareissullaan huomioimaan sitä monenko miehen pää kääntyy perään?mä keskityn ainakin ihan niihin omiin ostoksiini enkä huomaa vaikka perään tuijottais sata miestä..

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
:o onko baariin meno joku yläikäraja,jonka jälkeen sinne ei saa mennä?itse käyn harvoin..sekä naimisissa ollessa sekä nyt yh:na..

Ei toki, kyllähän sinne aina niitä elämässään epäonnistuneita luusereita mahtuu vakiasiakkaiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kuka ehtii kauppareissullaan huomioimaan sitä monenko miehen pää kääntyy perään?mä keskityn ainakin ihan niihin omiin ostoksiini enkä huomaa vaikka perään tuijottais sata miestä..
Kyllä sen vaan huomaa vaikkei nyt kyttäämällä kyttäiskään.

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:

Se on selkeästi yläraja, että kun on perhe perustettu, niin sinne ei ole mitään asiaa. Hassua kyllä, olen naimisissa ja käymme mieheni kanssa kahdestaan yleensä baarissa.. ja voin kuvitella tekeväni näin myös jos hankimme lapsiakin. Mutta olenhan hirveä h*ora, joka käy siellä vain persettään jakamassa ja tissejään tyrkyttämässä ja vetämässä niin hirveät kännit, että maksakirroosikin alkaa lähestyä uhkaavasti. Ihmisillä on hassuja käsityksiä baarissa käymisestä :D

Yhteistyössä