Olen hormoonihirviö, taas hermot meni

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
[QUOTE="henriikka";25015705]Voi sinua raasua.. ensinnäki sinä olet miehesi prinsessa ja miehesi sinun prinssisi, riitoja tulee aina,MUTTA älä pidä miestäsi urpona tai huonompana.
Kohtele häntä kuin haluat itseäsi kohdeltavan sitä on rakkaus, kunnioitus ja arvostus kumppaniaan kohtaan.

Et voi odottaa prinsessan palvelua jos et pidä toista minään, ja osoita omaa panosta suhteeseen.Hän on sinun miehesi, sinun prinssisi kuten sinä hälle vaimo ja prinsessa.
Jos miehesi lähtisi,se ei olisi sinulle yhdentekevää jos oikeasti rakastat.[/QUOTE]

Kyllä mä kunnioitan ja rakastan, mutta kun suutun en voi mitään ja haluan näytä tunteita ja kuitenkin sanon sen ja kaikki mitä haluan
 
"sasa"
et sä sitten laki tunne:xmas:

ihan sama mulle sanon vaan
Älä neuvo isääs nussimaan.

Jos miehesi on omistanut talon ennen avioliittoanne, hän omistaa sen edelleen, ihan yksin. Avioliiton myötä saat vain _avio-oikeuden_ omaisuuteen. Jos eroatte, et edelleenkään omista talosta mitään, vaan miehesi voi maksaa mahdollista tasinkoa vaikka riittävällä määrällä sepeliä, kunhan sen arvo on vain avio-oikeuden mukainen.

Eikä avio-oikeuskaan ole lyhyissä liitoissa itsestäänselvyys. Alle viisivuotiaat eroon päättyvät liitot ovat aina tapauskohtaisia.
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25015722:
Kerro mikä se vitsi oli...

Ei miehet aina ymmärrä, vaikka suuttuu ja mököttää. On parempi jos selität sille, mikä siinä vitsissä loukkasi sua, niin sit se oikeasti tietää välttää semmosta vitsailua. Muuten seei tiedä, pelkää vaan kohta ettei kannata puhua mitään.
No se oli rahasta ja strippauksesta, hurrrrrrr, että hermot menee kun muistan miten hän sen sanoi ja nauroi, arghhhhhh....!!!!
 
Venakko Milanna
[QUOTE="sasa";25015734]Älä neuvo isääs nussimaan.

Jos miehesi on omistanut talon ennen avioliittoanne, hän omistaa sen edelleen, ihan yksin. Avioliiton myötä saat vain _avio-oikeuden_ omaisuuteen. Jos eroatte, et edelleenkään omista talosta mitään, vaan miehesi voi maksaa mahdollista tasinkoa vaikka riittävällä määrällä sepeliä, kunhan sen arvo on vain avio-oikeuden mukainen.

Eikä avio-oikeuskaan ole lyhyissä liitoissa itsestäänselvyys. Alle viisivuotiaat eroon päättyvät liitot ovat aina tapauskohtaisia.[/QUOTE]

Ensiks, olenko mä eroamassa:D????

Toiseks, sulla on vanhat tiedot
 
"vieras"
Satutat käytökselläsi ainakin lastesi isää, lapsiasi, miestäsi, ja varmaan lukuisia muitakin lähipiirisi henkilöitä. Hanki apua ongelmiisi ja muutu paremmaksi ihmiseksi, tarvitset sitä.
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25015743:
No kerro sille, että se loukkas ja selitä, että miksi se loukkas. Muuten se ajattelee, että oot vaan herkkä tai se johtuu hormooneista.

Kiinnostas sikana se tyhmä vitsi kuulla.
Mä voin vaikka yv:nä kertoa sen vitsin:)

Se on jo toinen kerta kun hän vitsailee niin, viimeks vappuna mulla meni hermot ja tietokonekin heitin seinään, mutta silloin olin niin hermostunut toisesta syystä, olin leikkauksen jälkeen, kipeä ja varma se päähään jotenkin vaikutti se nielurisaleikkaus, lääkkeet ja muut:D
 
vieraat kädet
mä pian meen valehtelemaan sille, että haluan puhua vakavasti sen kaa ja sanon että muutan pois, että olen nainen enkä sellaisia vitsiä kestää, haha
Onko toi sun mielestä nyt ihan oikeasti viisasta? Mites olis tällainen, ihan vaan lonkalta heitän, mut jos vaikka edes yrittäisit kunnioittaa puolisoasi, kohdella sitä niin kuin ihmistä kohdellaan, varsinkin sellaista johon on olevinaan rakastunut?
 
vieraat kädet
Mä voin vaikka yv:nä kertoa sen vitsin:)

Se on jo toinen kerta kun hän vitsailee niin, viimeks vappuna mulla meni hermot ja tietokonekin heitin seinään, mutta silloin olin niin hermostunut toisesta syystä, olin leikkauksen jälkeen, kipeä ja varma se päähään jotenkin vaikutti se nielurisaleikkaus, lääkkeet ja muut:D
Jep, aina löytyy joku tekosyy jolla voi oikeuttaa henkisen väkivallan, tai fyysisenkin. Niinhän se menee. Ja sitten erotessa sanotaan, että ette vaan tienneet että mies oli ihan täys kusipääsadisti, ja unohdetaan se oma käytös : /
 
Keijupölly
No kaikista eniten tehoaa, kun menet sen miehen luo, sanot, että sulla on tosi paha mieli ja kerrot, että sua loukkasi se vitsi ihan hirveästi. Ja jos onnistuu, niin itketkin, että se tajuaa, että ihan oikeasti se loukkasi sua paljon.

Silloin sille tulee tosi tyhmä olo ja sitä alkaa harmittaa, että se kertoi niin tyhmiä juttuja ja sulle tuli paha mieli.
 
vieraat kädet
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25015838:
No kaikista eniten tehoaa, kun menet sen miehen luo, sanot, että sulla on tosi paha mieli ja kerrot, että sua loukkasi se vitsi ihan hirveästi. Ja jos onnistuu, niin itketkin, että se tajuaa, että ihan oikeasti se loukkasi sua paljon.

Silloin sille tulee tosi tyhmä olo ja sitä alkaa harmittaa, että se kertoi niin tyhmiä juttuja ja sulle tuli paha mieli.
Mammapalstalla neuvotaan, kuinka manipuloida puolisoa :headwall: Ei ihme, että erotilastot on mitä on.
 
"vieras"
Ukkosi on sua ~20 vuotta vanhempi, ei niin hyvännäköinen, varakas? mies, joka on ostanut sinulle jo 4 autoa, ja sinä käytät omiin hankintoihisi hänen korttiaan ja rahojaan. Minun ja varmaan usean muunkin mielestä tässä ei ole todellakaan mistään rakkaudesta kyse. Varsinkaan kun lähdit sen niin ihanan ja niin hyvän lastesi isän luota ensimmäisen strippiasiakkaan matkaan, joka heiluttelee lompakkoaan edessäsi.

Kaiken jo tekemäsi vääryyden lisäksi satutat vielä tuota nykyistä miestäsi, eli kukkaroasi, varmasti myös erittäin syvästi.
 
Keijupölly
Alkuperäinen kirjoittaja vieraat kädet;25015846:
Mammapalstalla neuvotaan, kuinka manipuloida puolisoa :headwall: Ei ihme, että erotilastot on mitä on.
milanna aikoo manipuloida joka tapauksessa. Yritin esittää pehmeämpää tapaa tehdä se. Minä kun sain sen viestin yyveellä, niin minulta ainakin tulisi itku ihan spontaanisti. Ei tietenkään kannata näytellä sellaista tunnetta, jota ei ole. Mutta epäkunnioittava vitsailu ei kuulu parisuhteeseen. Varsinkin jos se pahoittaa mielen.
 
"tiina"
[QUOTE="sasa";25015914]Miksi sitten? Saadaksesi valehdella? Manipuloida? Ilkeillä? Kiukutella? Heitellä tavaroita seinään?


Missä on kunnioitus ja välittäminen? Toisen parhaan ajattelu?[/QUOTE]

No tuossa suhteessa se taitaa mennä niin että Milannaa täytyy kunnioittaa ja hänestä täytyy välittää, sekä tietysti pitää hyvää huolta ja ajatella hänen parastaan. Toiseen suuntaan sellainen ei ole niin kovin tärkeää.
 
Keijupölly
No, tuo "vieraat kädet" on kyllä sikäli oikeassa, että ei kannata koskaan teeskennellä tai pelata tai manipuloida. Pitäisi olla vaan ihan aito ja avoin ja suora. Kyllä mielensä saa pahoittaa, tietysti, mutta ehkä ei kumminkaan kannata tehdä tekoitkua tai uhata lähteä, jos ei todella siltä tunnu.
 

Yhteistyössä