"didi"
Minä olin ennen tuollainen tuittupää..no mies "otti" itselleen salasuhteen kun ei jaksanut mun jokapäiväistä kiukuttelua. Puhu asiasta äläkä ole drama queen!!!!
Älä puhu kakkaa, jokainen voi muuttuajos hän ota niin ota, enkä itseä voi muutua
näin hän mieti ette saa vitsailla niin:xmas:Mikset vain sano että loukkaannuit hänen sanoistaan? Ehkä mies ei tahallaan halunnut olla ilkeä, eikä osannut arvioida että otat nokkiisi. Paremman tuloksen saat kun kerrot missä mättää etkä uhkaile muuttavasi pois.
mä kyllä vähän luulen,että säkin voit muuttua,jos oikeasti haluaisit,mutta taidat pitää tuollaisista suhteista,joissa mies kulkee nöyränä perässä ja tekee kaiken mitä haluat..ajatteletko koskaan,miltä susta tuntuisi,jos miehesi kohtelisi sua samoin?jos hän ota niin ota, enkä itseä voi muutua
en oo mietinytmä kyllä vähän luulen,että säkin voit muuttua,jos oikeasti haluaisit,mutta taidat pitää tuollaisista suhteista,joissa mies kulkee nöyränä perässä ja tekee kaiken mitä haluat..ajatteletko koskaan,miltä susta tuntuisi,jos miehesi kohtelisi sua samoin?
Kannattaisko??en oo mietinyt
kannattaisko?en oo mietinyt
Ei Suomessa.jos ollaan naimisiissa niin meijä se on
Omaisuus säilyy omana avioliitosta huolimatta.kyllä suomessakin
toisin sanoen sun miehet on tossukoita,jotka tyytyy vähempään kuin mitä ansaitsee..eivät uskalla olla miehiä ja ärähtää,että voitko käyttäytyä niinkun aikuiset..siksi sun on helppo uhkailla pois lähdöillä ja muilla..sääliksi käy sun miestä,vaikka yleensä en sääli tuntemattomia..en halua mietiä... olen mikä olen ja jos mua suututta olen sellainen, niin ja kerronkin miltä minusta tuntu, jopa siltä että voin poiskin mennä
olen kamala:xmas:
ei varma, no mies kerran sanon että mulla joka päivää jotai, hän välillä mieti soitako hän nyt tai puolen tunnin päästä, ainakin nyt raskaana mieliala vaihtu rajustiopcorn:Heh ei ainakaan elo käy tylsäksi sinun kanssa. Oikeata kauniit ja rohkeat välillä. Ainakin täällä palstalla.
Totuushan voi olla toisenlainen.
Itseasiassa tuntee. Ja jos avioliitto on lyhyt aikainen ja omaisuutta on toisella ollut selkeästi enemmän niin jako ei välttämättä ole 50/50.et sä sitten laki tunne:xmas:
ihan sama mulle sanon vaan
Voi sinua raasua.. ensinnäki sinä olet miehesi prinsessa ja miehesi sinun prinssisi, riitoja tulee aina,MUTTA älä pidä miestäsi urpona tai huonompana.en halua mietiä... olen mikä olen ja jos mua suututta olen sellainen, niin ja kerronkin miltä minusta tuntu, jopa siltä että voin poiskin mennä
olen kamala:xmas:
nykylain mukaan, jopa avovaimot ja miehet jos asuu yhdessä kaikki menee puoliks jos toinen halua. Mutta niin kuin sanon minulle aivan sama, tiedän vaan lakiaItseasiassa tuntee. Ja jos avioliitto on lyhyt aikainen ja omaisuutta on toisella ollut selkeästi enemmän niin jako ei välttämättä ole 50/50.
kyllähän tämä nainen näistä asioista tietysti on selvillä, että mitä sitten saa, jos ero tuleeet sä sitten laki tunne:xmas:
ihan sama mulle sanon vaan