Olen hormoonihirviö, taas hermot meni

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
[QUOTE="didi";25015560]Minä olin ennen tuollainen tuittupää..no mies "otti" itselleen salasuhteen kun ei jaksanut mun jokapäiväistä kiukuttelua. Puhu asiasta äläkä ole drama queen!!!![/QUOTE]

jos hän ota niin ota, enkä itseä voi muutua
 
Venakko Milanna
en halua mietiä... olen mikä olen ja jos mua suututta olen sellainen, niin ja kerronkin miltä minusta tuntu, jopa siltä että voin poiskin mennä

olen kamala:xmas:
 
Venakko Milanna
en voi mitään, kun istun täällä ja odotan kun hän kysyy jotain seuraavaksi, sitten hurrrrrr... sanon kaikki kiva, jos se ei kysyy pian itse sanon, sitten olo helpotu:stick:
 
en halua mietiä... olen mikä olen ja jos mua suututta olen sellainen, niin ja kerronkin miltä minusta tuntu, jopa siltä että voin poiskin mennä

olen kamala:xmas:
toisin sanoen sun miehet on tossukoita,jotka tyytyy vähempään kuin mitä ansaitsee..eivät uskalla olla miehiä ja ärähtää,että voitko käyttäytyä niinkun aikuiset..siksi sun on helppo uhkailla pois lähdöillä ja muilla..sääliksi käy sun miestä,vaikka yleensä en sääli tuntemattomia..
 
"henriikka"
en halua mietiä... olen mikä olen ja jos mua suututta olen sellainen, niin ja kerronkin miltä minusta tuntu, jopa siltä että voin poiskin mennä

olen kamala:xmas:
Voi sinua raasua.. ensinnäki sinä olet miehesi prinsessa ja miehesi sinun prinssisi, riitoja tulee aina,MUTTA älä pidä miestäsi urpona tai huonompana.
Kohtele häntä kuin haluat itseäsi kohdeltavan sitä on rakkaus, kunnioitus ja arvostus kumppaniaan kohtaan.

Et voi odottaa prinsessan palvelua jos et pidä toista minään, ja osoita omaa panosta suhteeseen.Hän on sinun miehesi, sinun prinssisi kuten sinä hälle vaimo ja prinsessa.
Jos miehesi lähtisi,se ei olisi sinulle yhdentekevää jos oikeasti rakastat.
 
Keijupölly
Kerro mikä se vitsi oli...

Ei miehet aina ymmärrä, vaikka suuttuu ja mököttää. On parempi jos selität sille, mikä siinä vitsissä loukkasi sua, niin sit se oikeasti tietää välttää semmosta vitsailua. Muuten seei tiedä, pelkää vaan kohta ettei kannata puhua mitään.
 

Yhteistyössä