Olen hormoonihirviö, taas hermot meni

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
ihan vaan siks kun mies sanoi yks inhottava mulle juttu vitsinä. Nyt en puhuu sen kaa enkä vasta ja sisällä hirveä viha nyt hänen kohtaan. Jos hän kysyy mikä on, mä sanon että haluan muuta täältä pois hihihi, siks että se ens kerralla tietä mitä suusta päästä, vitsinä tai ei...

en voi mitään itselle ja voin suuttua vielä enemmän, että voin mennäkin vaikka vähäks ajaks pois:xmas:
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25015318:
No mitä se sanoi?
en halua edes kertoa, mutta yks sellainen juttu heiti vitsinä, mitä mä inhoan niin paljon että olisi muuten hermot mennyt, nyt triplasti meni ja sillä vielä oli hauska. Okej... mä vielä näytän hänelle:stick:
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25015387]Mies ei kai saa tehdä mitään mutta sulle näköjään pitää sallia kaikki idiotismit[/QUOTE]

en voi mitään että mua hermostutta juuri tämä juttu mitä hän vitsinä heiti, mä otin vakavasti ja piste
 
voi voi
mä pian meen valehtelemaan sille, että haluan puhua vakavasti sen kaa ja sanon että muutan pois, että olen nainen enkä sellaisia vitsiä kestää, haha
Ei kyllä kuulosta kovinkaan kypsältä toiminnalta. Joskus kun olen näitä tekstejäsi lukenut, olen ajatellut, että et taida olla kovinkaan tasapainoinen ihminen. Toivottavasti tilanteenne kuitenkin ratkeaa...
 
Venakko Milanna
Ei kyllä kuulosta kovinkaan kypsältä toiminnalta. Joskus kun olen näitä tekstejäsi lukenut, olen ajatellut, että et taida olla kovinkaan tasapainoinen ihminen. Toivottavasti tilanteenne kuitenkin ratkeaa...
en olekaan jos joku suututta mua, miehelle tämä oli vitsi minulle maailmanloppu, siks olen nyt kamala että se ymmärtä miten herkkä olen:)
 
jos sä oikeesti oot tollanen sun miehelle,mitä annat täällä ymmärtää ( = dramaqueen,minä-minä ja nyt mulle kaikki heti ) niin ihmettelen kyllä miten sun mies sua jaksaa..ellei sit oo ihan tossukka ja ajattelee,ettei parempaakaan saa..
 
-
Juttujasi seuranneena ihmettelen mitä tossuja sulla on oikein miehenä? Ei mun mies jaksaisi tollaista draamailua ja kiukuttelua turhasta kovinkaan montaa kertaa katsoa, oli syy sitten hormonien tai ei.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25015487]Kannattaisiko ihan KERTOA miltä sinusta tuntuu? Eikä tosiaan kannata uhkailla muuttamisella, voi joku kaunis aamu olla kassit pakattuna odottamassa. Sinähän asut miehen talossa kuitenkin?[/QUOTE]

jos ollaan naimisiissa niin meijä se on
 

Yhteistyössä