Täälläpäin oli okennustautian. kuukausi sitten. Se kesti n. viikon oli pahempaa laatua. Kunhan muistaa nestettä antaa niin kyllä se ruoka sit joskus maistuu. Ethän itsekkään haluisi syödä oksennustaudissa!
Meillä kesti oksennustauti 4 pv. Oksenteli ja ripuloi. Nyt mennyt kaksi pv. ilman oksentelua ja ripulointia,mutta vieläkään ei mikään maita,siksi olen huolissani.