B
"böö"
Vieras
Lannistun kohta...
Olen nyt ollut 4 päivää työharjoittelussa eräässä tampereen ruokaravintolassa/baarissa, tähän mennessä olne tehnyt vaan salivuoroja. muuten kaikki on mennyt hyvin, mutta kun päästään laskutusvaiheeseen niin menen aivan sekaisin enkä tiedä enää mikä on kenenkin kortti/rahat jne. tuntuu etten ikinä opi
kuinka kauan muilla on kestänyt?