Oisko taas naamakuvaketjun aika?

"sipsi"
[QUOTE="vieras";24876143]Joku tosiaan pitää olla pahsti pielessä, jos haluaa nähdä Riepuparan utareet :([/QUOTE]

:( joku pitää olla toodella pahasti pielessä, kun pystyy ymmärtämään yhden lauseen noin täydellisen väärin...
 
"harmaana"
Onpa tosiaan kamalia nämä kuvaketjut. Huh. En omaani voi tänne laittaa, mutta löydyn lähes jokaisen kotoa tällä hetkellä :)

Voi ihmiset rakkaat, miksi te haukutte toisianne? Ette läheskään kaikki siis mutta te joilla tuo paha olo purkautuu toisten haukkumiseen niin myönnättekö te edes itsellenne, että teillä on huono olla? Kunhan mietin...
 
Suzyanne
[QUOTE="vieras";24876132]Sinunkin perusluonteesi paljastui; olet aika ilkeä ihminen.[/QUOTE]

Nyt en kyllä ymmärtänyt, tai sitten sinä et ymmärtänyt minua.:O Siis tarkoitin että kun nainen lähestyy neljääkymppiä (kuten minä) hän kyllä alkaa huomata itsellään jokaisen harmaan hiuksen ja rypyn. Ei siinä siis ollut mitään ilkeää, vaan se oli itseironiaa.Tai ehkä minä sitten olin itselleni ilkeä. :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Wicked Mary
[QUOTE="vieras";24876122]Tässä ketjussa sanottin kyllä aika pahasti jollekin, jonka vain arveltiin olevan joku. Wicked etupäässä kävi jonkun kimppuun. :([/QUOTE]

Kukaan ei ilmeisesti huomannut sun itsesäälivää kommenttiasi aiemmin vai ?
Ja nyt yrität uudestaan Marilii.
Juuri sun tyyppiset ihmiset ovat niitä entisiä koulukiusaajia, ja nykyisiä työpaikka ja-nettikiusaajia jotka yrittävät väännellä ja käännellä asioita päälaelleen saadakseen toiset näyttämään kiusaajilta, ja kuvittelet etteivät porukat esim tällä palstalla huomaa sitä.
Sähän se olit joka tuossa aiemmin alkoi surkutella Mariliita, eli itseäsi.
Mutta tiedätkö mitä, sä saisit paljon enemmän sympatiaa osaksesi jos jättäsit sikseen toisten ihmisten panettelun ja suoranaisen haukkumisen ja nimittelemisen, mutta ei sitä sä et näytä millään ymmärtävän että niin kauan kuin sun ainoa antisi tällä palstalla on vaan muiden haukkuminen et tule olemaan toivottu persoona tällä palstalla.
Ja mä en puhu pelkästään omasta puolestani, sä haukut täällä hyvin monia muita ja todella ilkeästi ja raukkamaisesti ja voin vaan toivoa että jokainen osaa jättää sun kommentit omaan arvoonsa.
Ja mitä minuun tulee, lähinnä tunnen sua kohtaan sääliä, huvittuneisuuden lisäksi.
 
"vieras"
Kahta asiaa tällä palstalla en ymmärrä.
Tietystikään sitä, mikä ajaa aikuiset ihmiset ilkeilemään noin sairaalla tavalla kasvottomina ihmisille, joita ei millään tapaa tunne tai jotka eivät itselle ole mitään pahaa tehneet.
Myöskään sitä en ymmärrä, että miksi te fiksut ihmiset lähdette tähän juttuun mukaan?! Miksi ette voi yksinkertaisesti jättää TÄYSIN omaan arvoonsa noita rumia kommentteja. Huomiohan niitä ruokkii, miksi siis huomioitte näitä ilkeilijöitä?
 
  • Tykkää
Reactions: Uudi
[QUOTE="harmaana";24876248]Onpa tosiaan kamalia nämä kuvaketjut. Huh. En omaani voi tänne laittaa, mutta löydyn lähes jokaisen kotoa tällä hetkellä :)

Voi ihmiset rakkaat, miksi te haukutte toisianne? Ette läheskään kaikki siis mutta te joilla tuo paha olo purkautuu toisten haukkumiseen niin myönnättekö te edes itsellenne, että teillä on huono olla? Kunhan mietin...[/QUOTE]

:D niinpä niin
 
"vieras"
Anteeksi nyt, mutta mikä tässä MUN ajatusmaailmassani nyt on niin pahasti pielessä? Selitystä nyt vähän. Ja joo, seuraavaksi sä sanot että mä olen idiootti kun en tajua. Ehkä sitten niin, ihan sama. Selitä silti.
En selitä mitään, koska se ei sinulle kuitenkaan menisi perille. SUN ajatusmaailmassasi on kaikki pielessä ja olet kiusaaja pahimmasta päästä.
Hyvää yötä. Menen nukkumaan ja toivon, etten nää painajaisia v***umaisesta 'äikänopesta'.
Tuon idiootti-jutun sanoit ihan itse. Ehkä sen sitten jollain tavalla tajuat.
 
"sipsi"
[QUOTE="vieras";24876271]Kahta asiaa tällä palstalla en ymmärrä.
Tietystikään sitä, mikä ajaa aikuiset ihmiset ilkeilemään noin sairaalla tavalla kasvottomina ihmisille, joita ei millään tapaa tunne tai jotka eivät itselle ole mitään pahaa tehneet.
Myöskään sitä en ymmärrä, että miksi te fiksut ihmiset lähdette tähän juttuun mukaan?! Miksi ette voi yksinkertaisesti jättää TÄYSIN omaan arvoonsa noita rumia kommentteja. Huomiohan niitä ruokkii, miksi siis huomioitte näitä ilkeilijöitä?[/QUOTE]


Lähes täysin samaa mieltä! Kuitenkaan en voi olla vastaamatta ilkeilijöille, vaikka kuinka huumori heitä ruokkisi. Sen verran paksua tekstiä on tähänkin ketjuun tullut, että ihmettelen suuresti... omalle tytölle olen aina puhunut netiketistä; kuinka mitään, mitä ei suoraan edessä voi sanoa "päin naamaa" ei ole sen suotavampaa kirjoittaakaan. Ja kuinka törkeistä kommenteista voi saada jopa rikossyytteen... Toki olen koettanut muutenkin korostaa, että toiselle pahan mielen tahallinen tuottaminen ei ole mikään tavoiteltava asia-vaikka se ei useimmiten paljoa vaadikaan.

Anteeksi, mutta en kerrassaan voi ymmärtää, mikä ihmisiä vaivaa? Miten tällainenkin ketju voi muuttua suorastaan "sairaaksi" joiltain osin. Mitä iloa siitä saa, että nimettömänä nikin takaa haukkuu toisia tosi raskaalla kädellä, mitä se antaa... :(
 
"Vieras"
[QUOTE="eden_";24876289]Jos se siitä johtui, niin sitten oli kyllä ihan aiheeton banni.[/QUOTE]

No ei varmasti ollut aiheeton banni. Aukoi päätään jo ennen sitä.

Toivottavasti saa todella pitkän bannin.
 
"..."
Että on ihmisillä aikaa (kun katsoo tätä ketjua ja tiettyjä kirjoittajia mihin kellonaikoihin tääl laittavat viestiä)... Niin aamusta iltaan notkua täällä ja jeesustella tässä kuvaketjussa toisilleen "siis oikeesti kun sä oot kaunis, don't matter what they say" ja "hmm arvatkaas nyt olenko afrikkalainen, aasialainen, eurooppalainen vai mikä minä olen, empäs kerro" "joo siis kiitos kaunis, säkin oot kaunis, upeet silmät ja iho"
Eikö teillä ole niitä lapsia joita hoitaa, kun tuntuu että jotkut istuu jatkuvasti tässä jeesustelemassa ja samalla odottelemassa josko vielä joku kehuisi oman naamansa kuvaa??
 
"jepjep"
[QUOTE="...";24876331]Riepu mieti kuinka montaa lasta opetat, ja kuinka monen lapsen äiti/tuttava/sukulainen täällä palstailee! Kuinka sä voit tehdä itsellesi tällaisen karhunpalveluksen. Ei ole ihan sama, miten sun asemassasi oleva ihminen käyttäytyy. Sä et todellakaan aina kuulosta ihan tasapainoiselta täällä. Hiljennä nyt jo viimeistään vauhtia![/QUOTE]

En ole Riepun tekstejä hirveitä määriä lukenut, mutta ihminen se opettajakin on.
Uskomatonta että vielä nykyaikanakaan se ei mahdu monien vanhempien päähän.
 
[QUOTE="...";24876337]Että on ihmisillä aikaa (kun katsoo tätä ketjua ja tiettyjä kirjoittajia mihin kellonaikoihin tääl laittavat viestiä)... Niin aamusta iltaan notkua täällä ja jeesustella tässä kuvaketjussa toisilleen "siis oikeesti kun sä oot kaunis, don't matter what they say" ja "hmm arvatkaas nyt olenko afrikkalainen, aasialainen, eurooppalainen vai mikä minä olen, empäs kerro" "joo siis kiitos kaunis, säkin oot kaunis, upeet silmät ja iho"
Eikö teillä ole niitä lapsia joita hoitaa, kun tuntuu että jotkut istuu jatkuvasti tässä jeesustelemassa ja samalla odottelemassa josko vielä joku kehuisi oman naamansa kuvaa??[/QUOTE]

Kiitos kysymästä, mutta mun rytmi on mun rytmi eikä se kuulu muille millään muotoa. Olen imarreltu kiinnostuksestasi, että jaksoit katsoa viestieni kellonajat. :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: Data ja Wicked Mary

Yhteistyössä