Oisko taas naamakuvaketjun aika?

[QUOTE="...";24876542]No sitten se on mun sairas tyylini varmaan, et katoin nyt sunkin nimimerkin yläpuolelle. "Tänään 23:32
Wicked Mary" Täytyy varmaan soittaa lääkärille ja kertoa että joku ulkopuolinenkin mulle jo sanoi et on epänormaalia kattoa keskustelupalstalla joskus viesteistä kellonaika jolloin viesti on kirjotettu, että miten saisin hillittyä itteni etten kattos siihen nimimerkin yläpuolelle. Oisko siihen joku lääke tai terapia olemassa? Kun tää kuitenkin niin kauheen sairasta ja epänormaalia on.[/QUOTE]

Kuka tässä niin sanoo että se olisi "sairasta ja epänormaalia", sanoin että MUN MIELESTÄ ON TODELLA OUTOA jne. Siis mun mielestä, ja mun mielipide ei ole yleinen mielipide, ties vaikka olisin ainoa joka niin ajattelee
 
"..."
[QUOTE="vieras";24876624]Älä kerro tänne kaikkia perheriitojanne jos et halua että ihmiset tietää ja että täällä lähtee vääristynyttäkin juttua kiertämään.[/QUOTE]

Näin.
 
[QUOTE="...";24876611]Katkeruus nyt tuskin on ensimmäinen mitä tosta mun heitosta tulee ihmisille mieleen, toki sulle nyt tuli kun et varmaan muita käsitteitä tiedä. Miten olis mieluummin sarkasmi? :D[/QUOTE]

Sarkasmi on hyvä suoja katkeruudelle. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Data
[QUOTE="...";24876559]Ja "vieras" on aina sama "vieras"?[/QUOTE]

Jos käyttää harmaata nikkiä jota tietää muidenkin samassa ketjussa kirjoittelevien käyttävän, kannattaisi varmaan vaihtaa nikkiä, väärinkäsitysten välttämiseksi, vai mitä :)
Tässä tapauksessa nimimerkki "..." johonkin toiseen
 
"..."
Jos käyttää harmaata nikkiä jota tietää muidenkin samassa ketjussa kirjoittelevien käyttävän, kannattaisi varmaan vaihtaa nikkiä, väärinkäsitysten välttämiseksi, vai mitä :)
Tässä tapauksessa nimimerkki "..." johonkin toiseen
No sulle ei tullut mieleen, että kirjoittaja ei lue koko ketjua, vain otsikon johon kommentoi? Tai ensimmäiset 5, eikä...kuinka jumalattoman monta tässä ketjussa jo on?! Ja on esim. muissa keskusteluissa käyttänyt ko nimimerkkiä ja yhtähän vain saa käyttää per hlö.
 
[QUOTE="...";24876567]Niin ja, älkää nyt hei olko imarreltuja itsenne puolesta, en mä niitä teidän viestienne laitto aikoja kyttää tai mihinkään vihkoon täällä merkkaile ylös. Kattokaas kun tarkotin ihan vaan sitä, että jos jonkun ihmisen kommentteja on joka sivulla, viestiketju alkaa vaikka klo: 9 aamulla ja menen kymmenisen sivua eteenpäin jolloin kello olis vaikka sanotaan 15-16 ja saman tyypin viestejä on ketjussa yhä aktiivisesti ja sitten menen vielä toiset 10 sivua eteenpäin ja kello alkaa olla 23, niin ihan vaan sitä tarkotin että saatoin välillä myös ihmeissäni katsoa viestien kellonaikoja. Että voiko tää olla totta et ihminen on notkunu täällä koko päivän, ja kyllä, kyllä se vaan voi.
Että en mä ihan minuuttipäiväkirjaa teistä pitäny, voitte nyt salaa itkee tai keksii jonkun nasevan kommentin nyt takas ja jatkaa tosta kellohommasta nyt höpinää, kun ette enää muuta keksi.

Mun pointti ei edelleenkään ollu se hel**tin kello :D[/QUOTE]

No mikä se pointti sitten oli ?
Toisten ajankäyttö palstalla ? Joku joka on ollut aamulla, on vielä illallakin ?
Esmes mulla on useinkin palsta auki monta tuntia, olen siis kirjautuneena mutta en kuitenkaan paikalla oikeasti, vaan olen tekemässä jotain ihan muuta.
Mutta se mitä mä en ymmärrä myöskään on, miten kellään on aikaa ja mielenkiintoa ihmetellä sitä miten paljon muut palstailee...
 
[QUOTE="...";24876662]No sulle ei tullut mieleen, että kirjoittaja ei lue koko ketjua, vain otsikon johon kommentoi? Tai ensimmäiset 5, eikä...kuinka jumalattoman monta tässä ketjussa jo on?! Ja on esim. muissa keskusteluissa käyttänyt ko nimimerkkiä ja yhtähän vain saa käyttää per hlö.[/QUOTE]

No uskoisin että vaihtaa voi toiseen nikkiin kesken keskustelunkin mikäli huomaa jonkun muun kirjoittelevan samalla nimimerkillä
 
----
No uskoisin että vaihtaa voi toiseen nikkiin kesken keskustelunkin mikäli huomaa jonkun muun kirjoittelevan samalla nimimerkillä

Palstan säännöissä on, että yhteen keskusteluun saa osallistua sama henkilö vain yhdellä nimimerkillä. Itse asiassa en edes tiedä onko siellä mainintaa tällaisesta tilanteesta, että samaan keskusteluun onkin vahingossa tullut kaksi eri henkilöä käyttäen samaa nimimerkkiä.

Harmauden idea on mm., että ei käytä kaikissa keskusteluissa samaa nimimerkkiä anonyymiuden suojelemiseksi, eli vaikka käytän tässä keskustelussa nimimerkkiä ----, niin toisessa voin käyttää vaikka miukumaukua. Toki jotkut harmaat käyttävät lähes yksinomaan aina samaa nimimerkkiä keskustelusta toiseen.

Oma työni on sellainen, etten halua tulla tunnistetuksi täällä, siksi en mustu tai käytä eri keskusteluissa samaa harmaata nikkiä. Useat mustat eivät ilmeisesti ymmärrä sitä, miten paljon tietoa tarttuu henkilöstä muiden palstailijoiden mieleen vaikkei aktiivisesti seuraisikaan jotain tiettyä nikkiä. Joillakin on parempi muisti kuin toisilla, eikä vanhoihin viesteihin palaaminen tarkoita, että kirjoittajalla on tietsikan vieressä se tiimarinvihko.
 
Palstan säännöissä on, että yhteen keskusteluun saa osallistua sama henkilö vain yhdellä nimimerkillä. Itse asiassa en edes tiedä onko siellä mainintaa tällaisesta tilanteesta, että samaan keskusteluun onkin vahingossa tullut kaksi eri henkilöä käyttäen samaa nimimerkkiä.

Harmauden idea on mm., että ei käytä kaikissa keskusteluissa samaa nimimerkkiä anonyymiuden suojelemiseksi, eli vaikka käytän tässä keskustelussa nimimerkkiä ----, niin toisessa voin käyttää vaikka miukumaukua. Toki jotkut harmaat käyttävät lähes yksinomaan aina samaa nimimerkkiä keskustelusta toiseen.

Oma työni on sellainen, etten halua tulla tunnistetuksi täällä, siksi en mustu tai käytä eri keskusteluissa samaa harmaata nikkiä. Useat mustat eivät ilmeisesti ymmärrä sitä, miten paljon tietoa tarttuu henkilöstä muiden palstailijoiden mieleen vaikkei aktiivisesti seuraisikaan jotain tiettyä nikkiä. Joillakin on parempi muisti kuin toisilla, eikä vanhoihin viesteihin palaaminen tarkoita, että kirjoittajalla on tietsikan vieressä se tiimarinvihko.
Ei taida olla mainintaa, mutta luulisi ettei itsekään halua tulla sotketuksi toiseen harmaaseen joka käyttää samaa nimimerkkiä, varsinkin jos sen toisen mielipiteet eroavat jyrkästi omista.

Mä kyllä olen tietoinen siitä että kun täällä osallistuu keskusteluun voi jäädä paljonkin asioita toisten palstalaisen mieleen. Mutta toisaalta en usko olevani niin mielenkiintoinen persoona että ketään oikeasti kiinnostaisi mä, mun elämä ja mun asiat niin paljon että jaksasi "muistella" mitä kulloinkin olen sanonut täällä, enkä myöskään keksi mitään syytä miksi mua ei saisi tunnistaa.
 
no palataanko jo ketjun ideaan eli kuviin ?

Onko toi musta look kivempi, vaiko tää ? (laitoin värinpoiston ja tälläne tuli :p ja en tiedä alkasko vaalentelee pikkuhiljaa vai mitä..)



näyttääpä kuvassa tummalle... mut siis on kaikkialta yhtä vaalea kun noi vaaleet kohdat :p
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate
Repesin
[QUOTE="...";24876546]Menikö sulta mun kommentin pointti ohi? Ilmeisesti. Esim. poliisit, lääkärit ja opettajat ovat kaikki "ihan ihmisiä", mutta silti ei voi käyttäytyä ihan miten sattuu, ihan missä vain.

Uskomatonta, että vielä nykyaikanakaan se ei mahdu ihmisten päähän. Kannattaa tarkkaan harkita mitä tietoja mihinkin mediaan syöttää.[/QUOTE]

kun luin tämän kommentin. Eiköhän meidän kansanedustajat ihan näytä mallia siitä, että kuka tahansa voi käyttäytyä miten tahansa nykypäivänä :D
 
"vieras"
# 448

En lainaa viestiäsi, koska toivon modejen poistavan sen pikimmiten.


Ole hyvä ja lopeta valheellisen tiedon levittäminen. Mieheni EI ole lyönyt minua. Piste.
Siis kyllä sä olet tehnyt aloituksen jossa kerroit et miehesi oli väkivaltainen sua kohtaan. Muistan ihan selvästi koska vastasin siihen itsekin. Sitä en tosin tiiä et muuttuiko tarina jossain vaiheessa ja sä paljastitkin että mies ei olekaan lyönyt vaan tarkoituksella liioittelit ekassa viestissä. Sitä en tosiaan tiedä koska ketjua ei enää löynyt kun yritin siihen myöhemmin palata. Niin tai näin, niin voin sanoa et enemmän mua ottaa päähän se jos sä valehtelit. Siis et huomionhakuisesti liioittelit sitä tilannetta ja vaaraa saadaksesi sympatia. Se on vaan yksinkertaisest väärin. Ja antaa susta typerämmän kuvan kun se, että jatkaisit väkivaltaisessa suhteessa. Ei siitä ole helppo lähteä, sen tietää jokainen joka sen on kokenut. Mutta tuo valehtelu, sitä mä en ymmärrä. Tulee ihan mieleen BV ja sen taksin alle jäämiset.
 
Niukinnaukin, pahoitteluni turhan kärkkäästä sanojenasettelusta. En missään tapauksessa tarkoittanut, että olisit ruma tai mitään sellaista - ajatukseni oli antaa meikkivinkki, kun kerrankin huomasin jotakin, jossa kuvittelin osaavani neuvoa.
Eipäs se mitään, kuten sanoin kyse on tosiaan siitä että se on mun tyyli... Ei niinkään että en osaa laittaa luonnollisesti. Pahoittelut hyväksytty <3
 
"jeh"
[QUOTE="vieras";24876624]Älä kerro tänne kaikkia perheriitojanne jos et halua että ihmiset tietää ja että täällä lähtee vääristynyttäkin juttua kiertämään.[/QUOTE]

Millälailla sulle kuuluu tentemattomien parisuhteet? Vaikka mitä kirjottas joku missä, ei se kuulu sulle pätkääkään!
 
"jeh"
[QUOTE="vieras";24879698]Siis kyllä sä olet tehnyt aloituksen jossa kerroit et miehesi oli väkivaltainen sua kohtaan. Muistan ihan selvästi koska vastasin siihen itsekin. Sitä en tosin tiiä et muuttuiko tarina jossain vaiheessa ja sä paljastitkin että mies ei olekaan lyönyt vaan tarkoituksella liioittelit ekassa viestissä. Sitä en tosiaan tiedä koska ketjua ei enää löynyt kun yritin siihen myöhemmin palata. Niin tai näin, niin voin sanoa et enemmän mua ottaa päähän se jos sä valehtelit. Siis et huomionhakuisesti liioittelit sitä tilannetta ja vaaraa saadaksesi sympatia. Se on vaan yksinkertaisest väärin. Ja antaa susta typerämmän kuvan kun se, että jatkaisit väkivaltaisessa suhteessa. Ei siitä ole helppo lähteä, sen tietää jokainen joka sen on kokenut. Mutta tuo valehtelu, sitä mä en ymmärrä. Tulee ihan mieleen BV ja sen taksin alle jäämiset.[/QUOTE]

Itketään yhdessä elämän epäoikeudenmukaisuutta : (( Joku palstamamma on vetänyt sua harhaan : (
 
"heh"
[QUOTE="vieras";24879698]Siis kyllä sä olet tehnyt aloituksen jossa kerroit et miehesi oli väkivaltainen sua kohtaan. Muistan ihan selvästi koska vastasin siihen itsekin. Sitä en tosin tiiä et muuttuiko tarina jossain vaiheessa ja sä paljastitkin että mies ei olekaan lyönyt vaan tarkoituksella liioittelit ekassa viestissä. Sitä en tosiaan tiedä koska ketjua ei enää löynyt kun yritin siihen myöhemmin palata. Niin tai näin, niin voin sanoa et enemmän mua ottaa päähän se jos sä valehtelit. Siis et huomionhakuisesti liioittelit sitä tilannetta ja vaaraa saadaksesi sympatia. Se on vaan yksinkertaisest väärin. Ja antaa susta typerämmän kuvan kun se, että jatkaisit väkivaltaisessa suhteessa. Ei siitä ole helppo lähteä, sen tietää jokainen joka sen on kokenut. Mutta tuo valehtelu, sitä mä en ymmärrä. Tulee ihan mieleen BV ja sen taksin alle jäämiset.[/QUOTE]

Voi vee. Muistan itekkin tuon ketjun, eikä siinä kyllä lyömisestä ollut kyse. Jos tollasia juttuja mieleenne tai Tiimarivihkoihinne kirjaatte, niin kirjatkaa sitten oikein. Ja älytöntä vetää näitä tasaiseen tahtiin aina uudelleen keskusteluun, ei liity mitenkään edes aiheeseen.
 
[QUOTE="vieras";24879698]Siis kyllä sä olet tehnyt aloituksen jossa kerroit et miehesi oli väkivaltainen sua kohtaan. Muistan ihan selvästi koska vastasin siihen itsekin. Sitä en tosin tiiä et muuttuiko tarina jossain vaiheessa ja sä paljastitkin että mies ei olekaan lyönyt vaan tarkoituksella liioittelit ekassa viestissä. Sitä en tosiaan tiedä koska ketjua ei enää löynyt kun yritin siihen myöhemmin palata. Niin tai näin, niin voin sanoa et enemmän mua ottaa päähän se jos sä valehtelit. Siis et huomionhakuisesti liioittelit sitä tilannetta ja vaaraa saadaksesi sympatia. Se on vaan yksinkertaisest väärin. Ja antaa susta typerämmän kuvan kun se, että jatkaisit väkivaltaisessa suhteessa. Ei siitä ole helppo lähteä, sen tietää jokainen joka sen on kokenut. Mutta tuo valehtelu, sitä mä en ymmärrä. Tulee ihan mieleen BV ja sen taksin alle jäämiset.[/QUOTE]


Tämä on nyt viimeinen kerta, kun ikinä tähän asiaan täällä palaan.

Mä TIEDÄN, millaista on elää väkivaltaisessa suhteessa ja millaista on lähteä sellaisesta omilleen. Mun ex-mies hakkasi mua. Siitä olen avoimesti täällä kertonutkin.

Kadun kovasti, että kirjoitin joskus muinoin minun ja nykyisen mieheni suuresta kriisistä, johon kuului YKSI uhkaava tilanne, kun mieheni suutuksissaan heitti minua kohti poikamme pikkuautolla. Nyttemmin asiat on selvitetty ja kriisi on ohitettu jo vuosia sitten. En enää muistaisi koko asiaa, ellei siitä täällä jatkuvasti muistutettaisi. Tuossakin tapauksessa selvästi ylireagoin aiempien kokemusteni perusteella, siis sen suhteen, mitä tulee uhkaavuuteen.

En voi kuin ihmetellä ihmisten takertumista tällaisiin asioihin. Tai voin, varmasti nämä muistuttajat ovat niitä, joiden mies lyö eikä ole uskallusta hakea apua, ja siitä kumpuaa katkeruus, kun joku onkin voittanut vaikeudet. Toivon näille ihmisille voimia ja rohkeutta kohentaa omaa elämälaatua. Ehkä sitten on mahdollista olla levittelemättä tuntemattomista ihmisistä valheellisia tietoja.
 

Yhteistyössä