[QUOTE="vieras";24879698]Siis kyllä sä olet tehnyt aloituksen jossa kerroit et miehesi oli väkivaltainen sua kohtaan. Muistan ihan selvästi koska vastasin siihen itsekin. Sitä en tosin tiiä et muuttuiko tarina jossain vaiheessa ja sä paljastitkin että mies ei olekaan lyönyt vaan tarkoituksella liioittelit ekassa viestissä. Sitä en tosiaan tiedä koska ketjua ei enää löynyt kun yritin siihen myöhemmin palata. Niin tai näin, niin voin sanoa et enemmän mua ottaa päähän se jos sä valehtelit. Siis et huomionhakuisesti liioittelit sitä tilannetta ja vaaraa saadaksesi sympatia. Se on vaan yksinkertaisest väärin. Ja antaa susta typerämmän kuvan kun se, että jatkaisit väkivaltaisessa suhteessa. Ei siitä ole helppo lähteä, sen tietää jokainen joka sen on kokenut. Mutta tuo valehtelu, sitä mä en ymmärrä. Tulee ihan mieleen BV ja sen taksin alle jäämiset.[/QUOTE]
Tämä on nyt viimeinen kerta, kun ikinä tähän asiaan täällä palaan.
Mä TIEDÄN, millaista on elää väkivaltaisessa suhteessa ja millaista on lähteä sellaisesta omilleen. Mun ex-mies hakkasi mua. Siitä olen avoimesti täällä kertonutkin.
Kadun kovasti, että kirjoitin joskus muinoin minun ja nykyisen mieheni suuresta kriisistä, johon kuului YKSI uhkaava tilanne, kun mieheni suutuksissaan heitti minua kohti poikamme pikkuautolla. Nyttemmin asiat on selvitetty ja kriisi on ohitettu jo vuosia sitten. En enää muistaisi koko asiaa, ellei siitä täällä jatkuvasti muistutettaisi. Tuossakin tapauksessa selvästi ylireagoin aiempien kokemusteni perusteella, siis sen suhteen, mitä tulee uhkaavuuteen.
En voi kuin ihmetellä ihmisten takertumista tällaisiin asioihin. Tai voin, varmasti nämä muistuttajat ovat niitä, joiden mies lyö eikä ole uskallusta hakea apua, ja siitä kumpuaa katkeruus, kun joku onkin voittanut vaikeudet. Toivon näille ihmisille voimia ja rohkeutta kohentaa omaa elämälaatua. Ehkä sitten on mahdollista olla levittelemättä tuntemattomista ihmisistä valheellisia tietoja.