"Vieras"
Ai kun komea...ja varmaankin varattu.
Ai kun komea...ja varmaankin varattu.
Taitaa ollaAlkuperäinen kirjoittaja häh;24879592:Onkos tää Harava?
No kivamun persereikä on nätimpi kun sun naamasi.
Aijaa.com - 8929172.jpg
Esittelen tätä mun uutta tukkaa nyt niiiiin innoissani...
Tää tuntuu koko ajan vaan kivemmalta!
Ihan nätti, mutta aika ohuen näköinen tukka. Kivat tekoripset.Aijaa.com - 8929172.jpg
Mussa ei oo mitään "tekoa". Mulla ei ole varaa sellasiin..Ihan nätti, mutta aika ohuen näköinen tukka. Kivat tekoripset.
Nätti nainen. Oli vain sellainen mielikuva että olisit punatukkainen ja että olisi muutama lävistys kasvoissa :wave:Aijaa.com - 8929172.jpg
Jaa, ompas sitten luonnostaan ihanan pitkät räpsyttimet.Mussa ei oo mitään "tekoa". Mulla ei ole varaa sellasiin..
Ja joo, hiuslaatu on tosi ohut.. Tulee kivat takut..
Juuuu... Olin mä punapää vielä tossa oisko ollu kesän alussakin.. Mut lävistyksiä ei kyl oo, haluisin kyllä sellaset hymykuoppalävistykset...Nätti nainen. Oli vain sellainen mielikuva että olisit punatukkainen ja että olisi muutama lävistys kasvoissa :wave:
Miten sä saat noista tekoripset Ne ei yleensä ole noin tönkön näköiset... Mun ripset on ihan samanlaiset kuin Kerpeleellä parin pidentävän&tuuheuttavan ja huonosti kammatun ripsarikerroksen jälkeen.Ihan nätti, mutta aika ohuen näköinen tukka. Kivat tekoripset.
Ootkin tosi nättiAijaa.com - 8929172.jpg
Kivat hiukset, sopii hyvin ja oot kyllä todella nättiAijaa.com - 8929172.jpg
Mulla on ainoastaan pieni ihmisryhmä jonka en toivois tietävän että palstailen. Muuten mulle on ihan sama. Puhun täällä samoja asioita kuin livenäkinmie en taida uskaltaa laittaa. Kun tutut varmaan käy täällä ja tunnistaa sitten. En tajua miten te muut uskallatte?