Oisko taas naamakuvaketjun aika?

[QUOTE="vieras";24880301]Kerpeleen tukka on nätti, mutta tosi ohuen näköinen. Ja sitä just ihmettelen, koska niissä sun pitkätukkakuvissa sun tukka näytti tosi paksulta![/QUOTE]

Voi olla tää mun taitamattomuus tukanleikkaajana, tai sitten mulla on vaan tukka ohentunut jostain syystä niin railakkaasti :whistle:

Kiinnitin kyllä itsekin ihan samaan huomiota.. :/
 
mitä ihmeen idiootteja täällä on taas pyörinyt haukkumassa kaikkien kuvia? Voi voi tätäkin palstaa miten kakaramaiseks täällä touhu on mennyt. Pahalta tuntuu noiden vajaaälyisten puolesta, kenellä ei ole mitään muuta elämää kun käydä vinoilemassa täällä :ashamed: :stick:
 
  • Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
P-esteri harmaana
Ja siis olen oikeasti vaalea. Tai en ihan vaalea, mutta en surkeatukkainenkaan. Viimeksi jouduin eri kampaajalle kuin yleensä, enkä olisi halunnut hiuksia ihan niin vaaleiksi.
 
P-esteri harmaana
[QUOTE="just";24880711]Surkeatukkanenkaan? No huh taas![/QUOTE]

Otitko huomioon, että saatan kirjoittaa joskus vaikka vähän väärinkin? Mutta ei siinä mitään, ota ja suutu, ole hyvä.
 
"vieras"
[QUOTE="heh";24879765]Voi vee. Muistan itekkin tuon ketjun, eikä siinä kyllä lyömisestä ollut kyse. Jos tollasia juttuja mieleenne tai Tiimarivihkoihinne kirjaatte, niin kirjatkaa sitten oikein. Ja älytöntä vetää näitä tasaiseen tahtiin aina uudelleen keskusteluun, ei liity mitenkään edes aiheeseen.[/QUOTE]

Enhän mä sanonutkaan että olisi väitetty et löi, vaan että käyttäytyi väkivaltaisesti häntä kohtaan. Tästä, joo ehkä virheellisesti, muodostui monelle siinä käsitys et on lyöty. Eikä sitä ainakaan siinä vaiheessa kun mä ketjuun osallistuin, vielä oltu korjattu että näin ei ollut. Tietenkin nyt voidaan keskustella siitä miten tarkkaan tarvii tilanteesta kertoa ja mikä on kenellekin, subjektiivisena käsityksenä, väkivaltaista käyttäytymistä toista kohti. Pointti oli siinä, että jos hän ei halunnut että tilanne vaikuttaa pahemmalta kuin onkaan, olisi korjannut ihmisten käsityksen heti kun viesteistä huomasi että nyt on käsitetty väärin. Koska sitten käy juuri näin. Mielikuva tapahtumasta jää elämään omaa palstaelämäänsä ja myöhemmin sitä liki mahdoton korjata enää. Tulkinta on aina lukijalla. Kertoja voi itse vaan valita kertooko niin yksityiskohtaisesti että tulkinnan vara on melkein olematon, vai jättääkö ihan suosiolla kokonaan kertomatta. Luulisi, että tällainen asia ei tule äikänopelle yllätyksenä, mutta silti näköjään kerta toisensa jälkeen täällä väännetään tästä asiasta kun Riepu ei ymmärrä miten hänen viestejä voi muka tulkita "väärin".
Mutta kiitos kun nyt noin selvästi oikaisit. Asian varmasti ymmärsi oikein nyt jokainen joka viitti Riepun viestin lukea.
 

Yhteistyössä