Oisko taas naamakuvaketjun aika?

[QUOTE="vieras";24883157]Ihan kauhea, kun näkee että siellä alla on nätti tyttö.[/QUOTE]

Varmaan joku ihme vaihe mitä sitten itsekin myöhemmin kauhistelee.
Kaunis nuori nainen tuolla meikin alla on, kasvonpiirteistä huomaa.
Tai sitten on tosiaan vitsillä tehty, ainakin kuva löytyi sellasesta paikasta että voipi olla. :D
 
hieno tukka ja nätti muutenkin. Itsellä muuttuu jatkuvasti otsatukan muoto ku ei osaa päättää, mut lopulta se tuppaa lyhentymään aina tuohon samanmalliseen ku siulla...
Mulla on myös ikuinen otsatukkaongelma. Nyt oon taas saanut sen kasvatettua pois ja TAAS tekis mieli leikata samantyyppinen, kuin as if:llä :D Ja sit heti perään taas kaduttaisi. Koskaan ei vaan oo hyvä! ;)
 
Mulla on myös ikuinen otsatukkaongelma. Nyt oon taas saanut sen kasvatettua pois ja TAAS tekis mieli leikata samantyyppinen, kuin as if:llä :D Ja sit heti perään taas kaduttaisi. Koskaan ei vaan oo hyvä! ;)
Miulla kun kasvaa liian pitkäks, rupean pitämään sitä pinneillä poissa, kunnes joku päivä taas napsin sen lyhyemmäks ja sit kiroan ku tuli leikattua, mut seuraavana päivänä tykkään, kunnes taas kasvaa eikä näytä kivalta vaan yritän kasvattaa pois, kunnes taas leikkaan :D ikuinen kierre, eikä ikinä hyvä :D
 
  • Tykkää
Reactions: as if ja kittyb

Yhteistyössä