Oisko taas naamakuvaketjun aika?

[QUOTE="...";24876337]Että on ihmisillä aikaa (kun katsoo tätä ketjua ja tiettyjä kirjoittajia mihin kellonaikoihin tääl laittavat viestiä)... Niin aamusta iltaan notkua täällä ja jeesustella tässä kuvaketjussa toisilleen "siis oikeesti kun sä oot kaunis, don't matter what they say" ja "hmm arvatkaas nyt olenko afrikkalainen, aasialainen, eurooppalainen vai mikä minä olen, empäs kerro" "joo siis kiitos kaunis, säkin oot kaunis, upeet silmät ja iho"
Eikö teillä ole niitä lapsia joita hoitaa, kun tuntuu että jotkut istuu jatkuvasti tässä jeesustelemassa ja samalla odottelemassa josko vielä joku kehuisi oman naamansa kuvaa??[/QUOTE]

Miten sä tiedät miten usein täällä muut istuu ?? Taidat itse päivystää palstalla päivin öin kun noin tarkkaan olet perillä muiden ajankulutuksesta täällä :D

Ja miten se sulta on pois jos joku kehuu jotain toista kauniiksi, luulisi olevan kivempaa itsellesikin lukea positiivisia kommentteja "v-ttu kun oot ruma"-kommenttejen sijaan.
Ja jos et kestä sitä että vaikka sun mielestä täällä ei kukaan olisi kaunis niin sun mielipide ei ole koko palstan mielipide, niin jätä hyvä ihminen kuvaketjut aukaisematta kokonaan niin ei tarvitse kehuja lukea.

Onkohan tällä palstalla kaksi harmaata "..."- nimimerkkiä , usein vaikuttaa että olisi, toinen on useimmiten ihan ok ja kommentoi asiallisesti ja on muistaakseni kertonut että kaksi lapsistaan on syntynyt keskosena ja sitten taas toisaalta taas tänä iltana samanlainen nimimerkki kommentoi ikävän sävyyn ja myös hyökkii täysin asiattomasti Rieputarallaan kimppuun.
Ja ennenkuin puhut YHTÄÄN MITÄÄN siitä millaisen kuvan Riepu antaa itsestään tällä palstalla mietipä omia kommenttejasi...taitaa olla itsesi kannalta erittäin hyväkin vaihtoehto että lauot mielipiteitäsi harmaana, en minäkään sinuna haluaisi tulla tunnistetuksi.
 
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";24876338]ilmoittelet kun olet Oulussa käymässä niin tarkastelen lapiota tarkemmin?
Voitas käydä Etruscossa syömässäkin :p



Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Etrusco kuulostaa kyllä hyvältä, mutta kyllä mä silti luulen, että saat tyytyä ihailemaan tuota helaa vaan kuvista. Kiitos vaan tarjouksesta :D.
 
"..."
Kiitos kysymästä, mutta mun rytmi on mun rytmi eikä se kuulu muille millään muotoa. Olen imarreltu kiinnostuksestasi, että jaksoit katsoa viestieni kellonajat. :kiss:
Alotin äsken lukemaan ketjua ja pisti silmään et sun kommentteja tais olla joka sivulla ja ainahan mä katson jokaisesta viestistä kellonajat, kuten mä katson nimimerkinkin. Ehkä mä sit oon outo. Mut pointtina ei ollu se, eikä mua muuten sun rytmiskään kiinnosta. Lähinnä vaan pohdin ääneen et onko joillakin muuta elämää sittenkään kun tää netti/palsta/tietyt keskustelut. Miten ihmeessä joku ehtii koko päivän notkua tietokoneella ja on vielä pieni lapsi kotona ja kaikkea. Mut hei todellakin se on sun juttus, ei onneks mun. Mä pidän seuraa lapselleni mieluummin.
 
"..."
Miten sä tiedät miten usein täällä muut istuu ?? Taidat itse päivystää palstalla päivin öin kun noin tarkkaan olet perillä muiden ajankulutuksesta täällä :D
Luin tän ketjun äsken kokonaisuudessaan ja tiettyjen ihmisten nimimerkit vilahti melkein joka sivulla ;) mä taidan olla sit se kolmas "..."
mä en oo rieputarallaalle mitään aukonu, muutakun kattonu et aika useesti se hänenki nimimerkki tässäkin keskustelussa taas esiintyy.
 
[QUOTE="...";24876473]Alotin äsken lukemaan ketjua ja pisti silmään et sun kommentteja tais olla joka sivulla ja ainahan mä katson jokaisesta viestistä kellonajat, kuten mä katson nimimerkinkin. Ehkä mä sit oon outo. Mut pointtina ei ollu se, eikä mua muuten sun rytmiskään kiinnosta. Lähinnä vaan pohdin ääneen et onko joillakin muuta elämää sittenkään kun tää netti/palsta/tietyt keskustelut. Miten ihmeessä joku ehtii koko päivän notkua tietokoneella ja on vielä pieni lapsi kotona ja kaikkea. Mut hei todellakin se on sun juttus, ei onneks mun. Mä pidän seuraa lapselleni mieluummin.[/QUOTE]

Vaikka en olekaan Fortunate niin sanon kumminkin että on mun mielestä todella OUTOA kyylätä kellonaikoja milloin porukat on täällä olleet, mulla ei ole mitään havaintoa siitä miten usein ja mihin kellonaikaan toiset täällä palstailee, tietysti rekkautuneista huomaa onko juuri sillä hetkellä paikalla vai ei. Mutta ei tulisi mieleenkään alkaa jokaisen lukemani kommentin kohdalla alkaa ensitöikseni katsomaan millä kellonlyömällä kommentti on kirjoitettu.
 
[QUOTE="...";24876473]Alotin äsken lukemaan ketjua ja pisti silmään et sun kommentteja tais olla joka sivulla ja ainahan mä katson jokaisesta viestistä kellonajat, kuten mä katson nimimerkinkin. Ehkä mä sit oon outo. Mut pointtina ei ollu se, eikä mua muuten sun rytmiskään kiinnosta. Lähinnä vaan pohdin ääneen et onko joillakin muuta elämää sittenkään kun tää netti/palsta/tietyt keskustelut. Miten ihmeessä joku ehtii koko päivän notkua tietokoneella ja on vielä pieni lapsi kotona ja kaikkea. Mut hei todellakin se on sun juttus, ei onneks mun. Mä pidän seuraa lapselleni mieluummin.[/QUOTE]

Yhden kommentin kirjoittamiseen menee kyllä puolisen minuuttia joten tuskin on koko päivää kirjoitellut. Tai ehkä hän on toooooooodella hidas kirjoittamaan. :D
 
[QUOTE="...";24876500]Luin tän ketjun äsken kokonaisuudessaan ja tiettyjen ihmisten nimimerkit vilahti melkein joka sivulla ;) mä taidan olla sit se kolmas "..."
mä en oo rieputarallaalle mitään aukonu, muutakun kattonu et aika useesti se hänenki nimimerkki tässäkin keskustelussa taas esiintyy.[/QUOTE]

kommentti harmaalta "..." tässä samassa ketjussa hieman aiemmin :

Tänään 23:05 #468
"..."
Vierailija

Riepu mieti kuinka montaa lasta opetat, ja kuinka monen lapsen äiti/tuttava/sukulainen täällä palstailee! Kuinka sä voit tehdä itsellesi tällaisen karhunpalveluksen. Ei ole ihan sama, miten sun asemassasi oleva ihminen käyttäytyy. Sä et todellakaan aina kuulosta ihan tasapainoiselta täällä. Hiljennä nyt jo viimeistään vauhtia!
 
"..."
Vaikka en olekaan Fortunate niin sanon kumminkin että on mun mielestä todella OUTOA kyylätä kellonaikoja milloin porukat on täällä olleet, mulla ei ole mitään havaintoa siitä miten usein ja mihin kellonaikaan toiset täällä palstailee, tietysti rekkautuneista huomaa onko juuri sillä hetkellä paikalla vai ei. Mutta ei tulisi mieleenkään alkaa jokaisen lukemani kommentin kohdalla alkaa ensitöikseni katsomaan millä kellonlyömällä kommentti on kirjoitettu.
No sitten se on mun sairas tyylini varmaan, et katoin nyt sunkin nimimerkin yläpuolelle. "Tänään 23:32
Wicked Mary" Täytyy varmaan soittaa lääkärille ja kertoa että joku ulkopuolinenkin mulle jo sanoi et on epänormaalia kattoa keskustelupalstalla joskus viesteistä kellonaika jolloin viesti on kirjotettu, että miten saisin hillittyä itteni etten kattos siihen nimimerkin yläpuolelle. Oisko siihen joku lääke tai terapia olemassa? Kun tää kuitenkin niin kauheen sairasta ja epänormaalia on.
 
"..."
[QUOTE="jepjep";24876409]En ole Riepun tekstejä hirveitä määriä lukenut, mutta ihminen se opettajakin on.
Uskomatonta että vielä nykyaikanakaan se ei mahdu monien vanhempien päähän.[/QUOTE]

Menikö sulta mun kommentin pointti ohi? Ilmeisesti. Esim. poliisit, lääkärit ja opettajat ovat kaikki "ihan ihmisiä", mutta silti ei voi käyttäytyä ihan miten sattuu, ihan missä vain.

Uskomatonta, että vielä nykyaikanakaan se ei mahdu ihmisten päähän. Kannattaa tarkkaan harkita mitä tietoja mihinkin mediaan syöttää.
 
  • Tykkää
Reactions: rops
Vaikka en olekaan Fortunate niin sanon kumminkin että on mun mielestä todella OUTOA kyylätä kellonaikoja milloin porukat on täällä olleet, mulla ei ole mitään havaintoa siitä miten usein ja mihin kellonaikaan toiset täällä palstailee, tietysti rekkautuneista huomaa onko juuri sillä hetkellä paikalla vai ei. Mutta ei tulisi mieleenkään alkaa jokaisen lukemani kommentin kohdalla alkaa ensitöikseni katsomaan millä kellonlyömällä kommentti on kirjoitettu.
Niin ja mulla on yleensä kone koko ajan päällä, vaikka en edes olisi kotona. Eli saatan näkyä viheriänä vaikka en edes ole paikalla. :)

Voin kyllä myöntää, että olen hillunut tässä ketjussa tavallista tiiviimmin. Silti olen ehtinyt eilisen ja tän päivän aikana käydä ystävän luona kylässä, Sealifessa ja ulkona syömässä. Ai niin ja kaupassakin kävin. OOooOooh... :O
 
"..."
kommentti harmaalta "..." tässä samassa ketjussa hieman aiemmin :

Tänään 23:05 #468
"..."
Vierailija

Riepu mieti kuinka montaa lasta opetat, ja kuinka monen lapsen äiti/tuttava/sukulainen täällä palstailee! Kuinka sä voit tehdä itsellesi tällaisen karhunpalveluksen. Ei ole ihan sama, miten sun asemassasi oleva ihminen käyttäytyy. Sä et todellakaan aina kuulosta ihan tasapainoiselta täällä. Hiljennä nyt jo viimeistään vauhtia!
Ja "vieras" on aina sama "vieras"?
 
"..."
Vaikka en olekaan Fortunate niin sanon kumminkin että on mun mielestä todella OUTOA kyylätä kellonaikoja milloin porukat on täällä olleet, mulla ei ole mitään havaintoa siitä miten usein ja mihin kellonaikaan toiset täällä palstailee, tietysti rekkautuneista huomaa onko juuri sillä hetkellä paikalla vai ei. Mutta ei tulisi mieleenkään alkaa jokaisen lukemani kommentin kohdalla alkaa ensitöikseni katsomaan millä kellonlyömällä kommentti on kirjoitettu.
Niin ja, älkää nyt hei olko imarreltuja itsenne puolesta, en mä niitä teidän viestienne laitto aikoja kyttää tai mihinkään vihkoon täällä merkkaile ylös. Kattokaas kun tarkotin ihan vaan sitä, että jos jonkun ihmisen kommentteja on joka sivulla, viestiketju alkaa vaikka klo: 9 aamulla ja menen kymmenisen sivua eteenpäin jolloin kello olis vaikka sanotaan 15-16 ja saman tyypin viestejä on ketjussa yhä aktiivisesti ja sitten menen vielä toiset 10 sivua eteenpäin ja kello alkaa olla 23, niin ihan vaan sitä tarkotin että saatoin välillä myös ihmeissäni katsoa viestien kellonaikoja. Että voiko tää olla totta et ihminen on notkunu täällä koko päivän, ja kyllä, kyllä se vaan voi.
Että en mä ihan minuuttipäiväkirjaa teistä pitäny, voitte nyt salaa itkee tai keksii jonkun nasevan kommentin nyt takas ja jatkaa tosta kellohommasta nyt höpinää, kun ette enää muuta keksi.

Mun pointti ei edelleenkään ollu se hel**tin kello :D
 
[QUOTE="...";24876542]No sitten se on mun sairas tyylini varmaan, et katoin nyt sunkin nimimerkin yläpuolelle. "Tänään 23:32
Wicked Mary" Täytyy varmaan soittaa lääkärille ja kertoa että joku ulkopuolinenkin mulle jo sanoi et on epänormaalia kattoa keskustelupalstalla joskus viesteistä kellonaika jolloin viesti on kirjotettu, että miten saisin hillittyä itteni etten kattos siihen nimimerkin yläpuolelle. Oisko siihen joku lääke tai terapia olemassa? Kun tää kuitenkin niin kauheen sairasta ja epänormaalia on.[/QUOTE]


*nuuh nuuh*

Haiseeks täällä katkeruus?
 
Niin ja mulla on yleensä kone koko ajan päällä, vaikka en edes olisi kotona. Eli saatan näkyä viheriänä vaikka en edes ole paikalla. :)

Voin kyllä myöntää, että olen hillunut tässä ketjussa tavallista tiiviimmin. Silti olen ehtinyt eilisen ja tän päivän aikana käydä ystävän luona kylässä, Sealifessa ja ulkona syömässä. Ai niin ja kaupassakin kävin. OOooOooh... :O
Ootko muuten huomannu että jos ei erikseen kirjaudu ulos vaan sulkee ainoastaan netin (mitä itse ainakin usein vain teen) ei tuo pallukka muutu harmaaksi. Olen varmaan 24h/7 palstalla. :D
Uskollista. ;)
 
"sipsi"
[QUOTE="...";24876546]Menikö sulta mun kommentin pointti ohi? Ilmeisesti. Esim. poliisit, lääkärit ja opettajat ovat kaikki "ihan ihmisiä", mutta silti ei voi käyttäytyä ihan miten sattuu, ihan missä vain.

Uskomatonta, että vielä nykyaikanakaan se ei mahdu ihmisten päähän. Kannattaa tarkkaan harkita mitä tietoja mihinkin mediaan syöttää.[/QUOTE]

Höpö höpö! Tai toisaalta voisi kyllä ajatella, että KUKAAN ei voi käyttäytyä ihan miten sattuu, ihan missä vaan. Ja jokainenhan voi varmaan miettiä, mitä tietoja mediaan syöttää...

Vai pitääkö opettajan vaan kääntää toinenkin poski kun toiselle on jo lyöty?

Terv. toinen ope
 
"..."
[QUOTE="sipsi";24876578]Höpö höpö! Tai toisaalta voisi kyllä ajatella, että KUKAAN ei voi käyttäytyä ihan miten sattuu, ihan missä vaan. Ja jokainenhan voi varmaan miettiä, mitä tietoja mediaan syöttää...

Vai pitääkö opettajan vaan kääntää toinenkin poski kun toiselle on jo lyöty?

Terv. toinen ope[/QUOTE]

No, tyhmähän saa aina olla.
 
"vieras"
P-esteri: et todellakaan ollut sinä, se keski-ikäinen teinivaatteisiin pukeutuja, jota muistelin! Et sä ole vielä lähelläkään keski-ikää, etkä sä taida pukeutuakaan ihan tavis-teinityyliin ;) *muistaa pupunhännät ja merenneitoasut*
 
"..."
[QUOTE="sipsi";24876578]Höpö höpö! Tai toisaalta voisi kyllä ajatella, että KUKAAN ei voi käyttäytyä ihan miten sattuu, ihan missä vaan. Ja jokainenhan voi varmaan miettiä, mitä tietoja mediaan syöttää...

Vai pitääkö opettajan vaan kääntää toinenkin poski kun toiselle on jo lyöty?

Terv. toinen ope[/QUOTE]

Ja siis KYLLÄ, jokaisen pitäisi tarkkaan miettiä mitä mediaan syöttää! Jos sen tekee omalla naamallaan ja jakaa auliisti hlökohtaisia tietojaan, niin TODELLA tarkkaan.
 

Yhteistyössä