Oisko taas naamakuvaketjun aika?

Kauniita harmaitakin laitellut kuviaan tänne. :)

Ois vaan mukava jos harmaatkin rekkautuisivat niin tietäisi kuvan nähtyä kenestä on kyse. Hirmu tylsää nähdä naamoja, mutta ei tiedä yhtään heidän juttujaan palstalla tai muutenkaan MITÄÄN. :D
 
Noo, ei sillä, että sillä olis mitään kiirettä tulla, tai että sillä olis sillai merkitystä. Pitää alkaa vaan totutella ajatukseen, ettei sitten nelikymppisenä ihan pelästy. :)
Älä huoli, siihen mennessä näkö heikkenee sen verran, ettei ryppyjä, harmaita hiuksia sun muita ikääntymisen merkkejä huomaa ;).

Sitä paitsi sä oot just sitä ihmistyyppiä, joka on yhtä kaunis kaksikymppisenä ja satavuotiaana. Joten siinäkään mielessä ei huolta. Ryppyjä tietty jokaiselle tulee iän myötä, mutta ne on vaan elämän kunniamerkkejä.
 
Viimeksi muokattu:
Suzyanne
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Rieputarallaa
"Vilukissa"
Mä en nyt ymmärrä tästäKÄÄN ketjusta yhtään mitään...:ashamed:...

Ihan törkeen hyvännäköisiä ihmisiä :) :heart:!!! Kuvat täynnä kauneutta, onnellisuutta, rakkautta, asennetta, komeutta, itsevarmuutta, tyylikkyyttä, aitoutta....Ja silti tää on yksi kamalimmista ketjuista, mitä olen läpikahlannut. Miten ensinnäkään voi mennä arvostelemaan toisen ulkonäköä? Milloin ihminen saa oikeuden haukkua toisen ulkoista olemusta? Ja noin pahasti...ja sitten puhutaan kiusaamisesta; päiväkodissa, koulussa, työpaikalla....

Apua.

Kauniita ihmisiä. Kauniita kuvia. Mutta joukossa niin rumia kommentteja. Kauneus synnyttää rumuutta? Miksi? Miksi jonkun kauneus ei voi myös olla sinunkin kauneus? Olethan yksi kaunis muiden kauniiden joukossa....
 
"hmm"
[QUOTE="vieras";24876122]Tässä ketjussa sanottin kyllä aika pahasti jollekin, jonka vain arveltiin olevan joku. Wicked etupäässä kävi jonkun kimppuun. :([/QUOTE]

Luitko sä yhtään mitä Wickedille sanottiin ensiksi?
 
"vieras"
[QUOTE="Vilukissa";24876133]Mä en nyt ymmärrä tästäKÄÄN ketjusta yhtään mitään...:ashamed:...

Ihan törkeen hyvännäköisiä ihmisiä :) :heart:!!! Kuvat täynnä kauneutta, onnellisuutta, rakkautta, asennetta, komeutta, itsevarmuutta, tyylikkyyttä, aitoutta....Ja silti tää on yksi kamalimmista ketjuista, mitä olen läpikahlannut. Miten ensinnäkään voi mennä arvostelemaan toisen ulkonäköä? Milloin ihminen saa oikeuden haukkua toisen ulkoista olemusta? Ja noin pahasti...ja sitten puhutaan kiusaamisesta; päiväkodissa, koulussa, työpaikalla....

Apua.

Kauniita ihmisiä. Kauniita kuvia. Mutta joukossa niin rumia kommentteja. Kauneus synnyttää rumuutta? Miksi? Miksi jonkun kauneus ei voi myös olla sinunkin kauneus? Olethan yksi kaunis muiden kauniiden joukossa....[/QUOTE]
Ja lässyn lässyn. Mitäs nyt -foorumilla on ollut vain yksi kaunis nainen; Blume, eikä hänkään ollut totta.
 
[QUOTE="vieras";24876143]Joku tosiaan pitää olla pahsti pielessä, jos haluaa nähdä Riepuparan utareet :([/QUOTE]

Ensinnäkin. Mä en ole sulle mikään parka. Paina se nyt kerralla mieleesi.
Toiseksi sitten. Älä viitsi nolata itseäsi enempää kirjoittelemalla lisää tämäntyylisiä kommentteja.
 
"vieras"
Ensinnäkin. Mä en ole sulle mikään parka. Paina se nyt kerralla mieleesi.
Toiseksi sitten. Älä viitsi nolata itseäsi enempää kirjoittelemalla lisää tämäntyylisiä kommentteja.
En niin väittänytkään. Silloin olisit ollut Riepuparkani. Käsititkö?
Sitä paitsi en sinuna syyttäisi ketään itsensä nolaamisesta. Sinä sitä olet tehnyt täällä oikein huolella:
Kerroit miehesi lyöneen sinua ja varmemmaksi vakuudeksi laitoit uljaasta ukosta tänne vielä kuvan. Nyt minäkin tunnistan hänet.
 
[QUOTE="vieras";24876184]Sano tuo minun 4-vuotiaalleni, jota kiusataan tarhassa. Tuolla ajatusmaailmalla kuin mikä sinulla on, kasvaakin kiusaavia lapsia.[/QUOTE]

Anteeksi nyt, mutta mikä tässä MUN ajatusmaailmassani nyt on niin pahasti pielessä? Selitystä nyt vähän. Ja joo, seuraavaksi sä sanot että mä olen idiootti kun en tajua. Ehkä sitten niin, ihan sama. Selitä silti.
 

Yhteistyössä