Oisko taas naamakuvaketjun aika?

voi v....
mä voin vaan kuvitella miten oikein sormensa virittelee ja venyttelee nää ilkeilijät kun rupevat intopiukeana ilkeyksiä näppikseltään suoltamaan.
Kyllä on köyhä elämä kun saa ilonsa ja hauskuutensa muiden haukkumisella!
ehdotan että menette mahdollisimman äkkiä hoitoon,toi ei nimittäin ole normaalia,vaan sairasta ja säälittävää...tai entäs jos itse laitattekkin oman kuvanne?ilmeisesti olette oikeita kaunottaria itse?
 
P-Esteri harmaana
mä voin vaan kuvitella miten oikein sormensa virittelee ja venyttelee nää ilkeilijät kun rupevat intopiukeana ilkeyksiä näppikseltään suoltamaan.
Kyllä on köyhä elämä kun saa ilonsa ja hauskuutensa muiden haukkumisella!
ehdotan että menette mahdollisimman äkkiä hoitoon,toi ei nimittäin ole normaalia,vaan sairasta ja säälittävää...tai entäs jos itse laitattekkin oman kuvanne?ilmeisesti olette oikeita kaunottaria itse?
Tulee vähän semmonen mielikuva ilkeilijöistä, että ne etsii kaikenlaista negatiivista tekemistä. Kun kiusattu poistuu, niin ne jää miettimään, että mitäs nyt tehtäisiin... Hmm. Liimaisinko purkan rappukäytävän seinään vai naarmuttaisinko avaimilla naapurin autoa...
 
"vieras"
Juu Mariliihan se siellä taas, tunnistin sen jo siitä kommentista minkä laittoi Fortunatelle, "mietis vähän noita kehuja" ja "oot tylyn näköinen", kun ei pysty millään raukka hyväksymään ettei Fortunaten ulkonäössä ole moittimista...odotin vaan milloin kommentoi mun kuvaa ja eihän se järjenjättiläinen taaskaan osannut pysyä nahoissaan.
Sä olet NIIN järjettömän typerä ihminen Marilii, yrittäisit edes muuttaa kirjoitustyyliäsi. Muuten milloin aiot kertoa sen työnantajasi nimen jolle teet "ulkonäölläsi töitä" ja sen suuren naistenlehden jonka sivuilla on sun kuvia?? Et varmaan koskaan , koska se työnantaja ja lehti taitaa olla vaan omassa mielikuvituksessasi.
Ja muuten, mä olen vanha, mutta sä olet ja tulet aina olemaankin vielä muakin vanhempi :D mahtaa v-tuttaa
Siis mitäh? Kilahdit oikeen kunnolla?
En kyllä käsittänyt tuosta tekstistä yhtään mitään. Kuka v**un Marilii?
 
"eden"
mä voin vaan kuvitella miten oikein sormensa virittelee ja venyttelee nää ilkeilijät kun rupevat intopiukeana ilkeyksiä näppikseltään suoltamaan.
Kyllä on köyhä elämä kun saa ilonsa ja hauskuutensa muiden haukkumisella!
ehdotan että menette mahdollisimman äkkiä hoitoon,toi ei nimittäin ole normaalia,vaan sairasta ja säälittävää...tai entäs jos itse laitattekkin oman kuvanne?ilmeisesti olette oikeita kaunottaria itse?
Se on toi yks ja sama lahokallo-harmaa joka näitä kuvia haukkuu... Sen kun sais bannattua jotenkin pois niin heti ketjun taso paranis vähän.
 
P-Esteri harmaana
[QUOTE="vieras";24875649]Siis mitäh? Kilahdit oikeen kunnolla?
En kyllä käsittänyt tuosta tekstistä yhtään mitään. Kuka v**un Marilii?[/QUOTE]

Oikeest älä jaks. Haukotus ja typeryys sun kanssas.
 
  • Tykkää
Reactions: Wicked Mary
[QUOTE="vieras";24875587]Pysy prkl vammanen täältä pois, jos keskustelu hirvittää niin, että kuset yöllä allesi.[/QUOTE]

Marilii kulautas kurkkuusi ne viimeisetkin pisarat siitä joka lauantaisesta pullostasi ja mene nukkumaan.
 
"vieras"
Mun mielestä Wicked Mary on tosi kaunis ja lämpimän näköinen ihminen, samoin Suzyanne.
Mä oon aina opettanut omille lapsilleni että vaikka jonkun ulkonäössä olisi jotain erikoista, siitä ei koskaan saa huomauttaa, koska se saattaa loukata. On se mennyt pikkulastenkin kalloon, mutta täällä aikuiset ämmät ei vieläkään osaa käyttäytyä.
Etpä se sinäkään kovin hyvin käyttäydy, jos täällä ämmittelet muita naisia.
 
[QUOTE="vieras";24875667]Mikä riivaa? Sieniäkö olet vetänyt?[/QUOTE]

Jösses, nyt oot sentään keksinyt uuden aineen liiman tilalle, sienet !
Hyvä sä alat oppia, jonain päivänä vielä osaat kommentoida tunnistamattomana täällä niin ettet heti ekassa lauseessa paljasta itseesi :LOL:
 

Yhteistyössä