Oisko taas naamakuvaketjun aika?

[QUOTE="vieras";24875706]Etpä se sinäkään kovin hyvin käyttäydy, jos täällä ämmittelet muita naisia.[/QUOTE]

Mitä huonosti käyttäytymistä siinä on jos sanoo naista ämmäksi?
Tarkoittaahan toi sana 'ämmä' toki jossain päin Suomea isoäitiä, mutta kirjottaja tuskin tarkoitti?
 
[QUOTE="vieras";24875735]Oliko Marilii se keski-ikäinen nainen joka pukeutui teinivaatteisiin?[/QUOTE]

Ei vaan se joka lähettelee itsestään 70-luvulla otettuja kuvia sekä kuvia kodistaan ja pojastaan kun tämä oli pieni ( sivunmennen sanoen lapsi on kyllä ihan söpö niissä kuvissa), eikä ole saanut toivomaansa huomiota, ja tästä syystä tulee aina viikonloppusin rohkaisuryyppyjen turvin haukkumaan kaikkien kuvaketjuihin osallistuneiden kuvia, siis aivan kaikkien. Ja siis tietysti harmaana, joko vieraana tai eri nikkejä käyttäen, usein vielä samassa ketjussa eri nikeillä
 
"vieras"
Ei vaan se joka lähettelee itsestään 70-luvulla otettuja kuvia sekä kuvia kodistaan ja pojastaan kun tämä oli pieni ( sivunmennen sanoen lapsi on kyllä ihan söpö niissä kuvissa), eikä ole saanut toivomaansa huomiota, ja tästä syystä tulee aina viikonloppusin rohkaisuryyppyjen turvin haukkumaan kaikkien kuvaketjuihin osallistuneiden kuvia, siis aivan kaikkien. Ja siis tietysti harmaana, joko vieraana tai eri nikkejä käyttäen, usein vielä samassa ketjussa eri nikeillä
Ai jaa, no multakin on mennyt ohi, vaikka tiiviisti oon täällä roikkunut :D Mihin se sitä huomiota niin kovasti tarvii, eiks oma mies huomioi sitä tarpeeksi vai onko hurmaava luonne karkoittanut miehet ympäriltä?
 
  • Tykkää
Reactions: Wicked Mary
P-Esteri harmaana
[QUOTE="vieras";24875735]Oliko Marilii se keski-ikäinen nainen joka pukeutui teinivaatteisiin?[/QUOTE]

Ei, ku mä olin se, joka keski-ikäinen joka pukeutuu pissisvaatteisiin. marilii on semmonen vähän viriviritööttööt-tyyppinen enemmänkin.
 
"vieras"
Ei vaan se joka lähettelee itsestään 70-luvulla otettuja kuvia sekä kuvia kodistaan ja pojastaan kun tämä oli pieni ( sivunmennen sanoen lapsi on kyllä ihan söpö niissä kuvissa), eikä ole saanut toivomaansa huomiota, ja tästä syystä tulee aina viikonloppusin rohkaisuryyppyjen turvin haukkumaan kaikkien kuvaketjuihin osallistuneiden kuvia, siis aivan kaikkien. Ja siis tietysti harmaana, joko vieraana tai eri nikkejä käyttäen, usein vielä samassa ketjussa eri nikeillä
Eikä! :LOL:
Voiko joku nikki jäädä elämään tänne ihan omaa elämäänsä? Minä en kyllä tuota muista. Blumen muistan.
 
[QUOTE="vieras";24875806]Ai jaa, no multakin on mennyt ohi, vaikka tiiviisti oon täällä roikkunut :D Mihin se sitä huomiota niin kovasti tarvii, eiks oma mies huomioi sitä tarpeeksi vai onko hurmaava luonne karkoittanut miehet ympäriltä?[/QUOTE]

:D :D
 
Suzyanne
[QUOTE="vieras";24875808]Eikä! :LOL:
Voiko joku nikki jäädä elämään tänne ihan omaa elämäänsä? Minä en kyllä tuota muista. Blumen muistan.[/QUOTE]

Joo Marilii on legenda.

Luulenpa että hän on tämä minunkin rakas perskärpäseni. Hän on nyt viime aikoina mollannut minua mm. kieroseläksi ja vammaiseksi. Oikeesti täytyy olla päässä vikaa, olen täällä joskus kertonut että mulla on tapana olla aina vähän lytyssä, ja että mulla on lievä skolioosi. Ei niistä ole koskaan ollut ihmeempää vaivaa. Ja Marya hän on varmaan pari vuotta haukkunut koulukiusaajaksi ja vaikka miksi. Hänet tunnistaa parhaiten siitä että hän toistaa itseään.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="vieras";24875808]Eikä! :LOL:
Voiko joku nikki jäädä elämään tänne ihan omaa elämäänsä? Minä en kyllä tuota muista. Blumen muistan.[/QUOTE]

Kyseessä on, ikävä kyllä, ihan todellinen henkilö, mutta pääsääntöisesti palstailee viikonloppusin kun on ottanut vähän rohkaisua pullosta/pulloista
 
"hehee"
[QUOTE="minä";24875861]Oliko tää marilii se, joka esiintyi siinä Peräaukon kutina -mainoksessa? Muistelisin näin.[/QUOTE]

sekö missä se akka raastaa persettään puuhun?:D
 
P-Esteri harmaana
[QUOTE="minä";24875861]Oliko tää marilii se, joka esiintyi siinä Peräaukon kutina -mainoksessa? Muistelisin näin.[/QUOTE]

Hahaha!!! Eiku sekin olin minä jonkun palstalaisen mielestä.

Siis en ollut oikeasti, enkä ees sen näkönen.
 
Suzyanne
[QUOTE="minä";24875861]Oliko tää marilii se, joka esiintyi siinä Peräaukon kutina -mainoksessa? Muistelisin näin.[/QUOTE]

Muuten voisi olla, mutta peräaukkonainen on minusta nuorempi. :D

Haha. Kun Marilii kutsui mua jokin aika sitten kauniisti kieroselkä-Suzyksi, niin minä voisinkin alkaa kutsua häntä peräaukko-Mariliiksi.
 
ripaska
[QUOTE="sipsi";24873413]Ihan oikeasti en ymmärrä tällaista haukkumista ja keljuilua kenenkään taholta :( Aikoihin en ole täällä käynyt, mutta mikä saa ihmiset nimimerkkien takaa haukkumaan toisia ja olemaan "vihamielisiä" kaikin tavoin... En ymmärrä :([/QUOTE]



näin...
 
P-Esteri harmaana
[QUOTE="sipsi";24875942]:/ kröhömmm, tuossa iässä pidin itseäni vielä ihan teininä :) ootteles nyt muutama vuosi vielä - kyllä tämä keski-ikä sieltä vastaan tulee :)[/QUOTE]

Noo, ei sillä, että sillä olis mitään kiirettä tulla, tai että sillä olis sillai merkitystä. Pitää alkaa vaan totutella ajatukseen, ettei sitten nelikymppisenä ihan pelästy. :)
 

Yhteistyössä