I know! Monica sanoo tuon Frendeissä kivastiWickedin kommentoinnista voi päätellä sen että se on hulvattoman huvittunut
Ai jaa, no multakin on mennyt ohi, vaikka tiiviisti oon täällä roikkunut Mihin se sitä huomiota niin kovasti tarvii, eiks oma mies huomioi sitä tarpeeksi vai onko hurmaava luonne karkoittanut miehet ympäriltä?Ei vaan se joka lähettelee itsestään 70-luvulla otettuja kuvia sekä kuvia kodistaan ja pojastaan kun tämä oli pieni ( sivunmennen sanoen lapsi on kyllä ihan söpö niissä kuvissa), eikä ole saanut toivomaansa huomiota, ja tästä syystä tulee aina viikonloppusin rohkaisuryyppyjen turvin haukkumaan kaikkien kuvaketjuihin osallistuneiden kuvia, siis aivan kaikkien. Ja siis tietysti harmaana, joko vieraana tai eri nikkejä käyttäen, usein vielä samassa ketjussa eri nikeillä
Eikä!Ei vaan se joka lähettelee itsestään 70-luvulla otettuja kuvia sekä kuvia kodistaan ja pojastaan kun tämä oli pieni ( sivunmennen sanoen lapsi on kyllä ihan söpö niissä kuvissa), eikä ole saanut toivomaansa huomiota, ja tästä syystä tulee aina viikonloppusin rohkaisuryyppyjen turvin haukkumaan kaikkien kuvaketjuihin osallistuneiden kuvia, siis aivan kaikkien. Ja siis tietysti harmaana, joko vieraana tai eri nikkejä käyttäen, usein vielä samassa ketjussa eri nikeillä
Mitä ilmeisimmin, sekä Pöly-Esterin ja mun, ja ties kuinka monen muunJoo Marilii on legenda.
Luulenpa että hän on tämä minunkin rakas perskärpäseni.
Mistäs alkaen sä olet ollut keski-ikäinen joka pukeutuu pissisvaatteisiin...Ei, ku mä olin se, joka keski-ikäinen joka pukeutuu pissisvaatteisiin. marilii on semmonen vähän viriviritööttööt-tyyppinen enemmänkin.
No, pian tulee 31 vuotta täyteen. Eikös tässä iässä ainakin viimeistään aleta vähitellen keski-ikäistymään.Mistäs alkaen sä olet ollut keski-ikäinen joka pukeutuu pissisvaatteisiin...
pissisvaatteita et oo nähnytkään, keski-iästä puhumattakaan !
:/ kröhömmm, tuossa iässä pidin itseäni vielä ihan teininä ootteles nyt muutama vuosi vielä - kyllä tämä keski-ikä sieltä vastaan tuleeNo, pian tulee 31 vuotta täyteen. Eikös tässä iässä ainakin viimeistään aleta vähitellen keski-ikäistymään.