Oisko taas naamakuvaketjun aika?

[QUOTE="vieras";24875427]Musta tuntuu ihan samalta. Ja se on kurjaa -luuleeko joku saatanan tollo, että olen itse valinnut tämän ruman pärstäni? Kuvitteletteko te, etten mielummin olisi kaunotar? Mutta kun en perkele voi tälle naamalleni ihmeitä tehdä!!![/QUOTE]

Aina löytyy joku ratkaisu. Laita paperipussi päähän, etsi lehdestä kaunottaren kuva, leikkaa irti ja liimaa paperipussiin naaman kohdalle.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24875498]Voi vittu, luuletko olevas hauskakin??? Vedä itte pussi päähäs, sellainen, joka ei päästä sun aivopierujas pihalle.[/QUOTE]
Vedä perkele ite se paperipussi päähäs, ettet hyperventiloi!!
 
Kyl se kohta vahingossa kirjottaa mustana. :xmas:
Juu Mariliihan se siellä taas, tunnistin sen jo siitä kommentista minkä laittoi Fortunatelle, "mietis vähän noita kehuja" ja "oot tylyn näköinen", kun ei pysty millään raukka hyväksymään ettei Fortunaten ulkonäössä ole moittimista...odotin vaan milloin kommentoi mun kuvaa ja eihän se järjenjättiläinen taaskaan osannut pysyä nahoissaan.
Sä olet NIIN järjettömän typerä ihminen Marilii, yrittäisit edes muuttaa kirjoitustyyliäsi. Muuten milloin aiot kertoa sen työnantajasi nimen jolle teet "ulkonäölläsi töitä" ja sen suuren naistenlehden jonka sivuilla on sun kuvia?? Et varmaan koskaan , koska se työnantaja ja lehti taitaa olla vaan omassa mielikuvituksessasi.
Ja muuten, mä olen vanha, mutta sä olet ja tulet aina olemaankin vielä muakin vanhempi :D mahtaa v-tuttaa
 
  • Tykkää
Reactions: idunnor
[QUOTE="vieras";24875309]Voin kertoa, ettei ollut mukavaa olla tuon koulukiusaajan luokalla.[/QUOTE]

No niin Marilii nyt viimeistään paljastit itsesi ! Sä et sitten koskaan opi...:LOL:
Muista nyt vielä kertoa miten olen punkkari joka on impannut koko ikänsä :LOL:
 

Yhteistyössä