Oisko taas naamakuvaketjun aika?

[QUOTE="vieras";24875033]:O
Ei kai ole? Kyllä sinä olet kunnon kusipää. Jos ei huomata niin yritetään sitten kerjätä sitä huomiota.[/QUOTE]

Okei. Olen siis kusipää, kun sanoin kuvansa laittoa empineelle ("koska kaikki muut ovat kauniita"), että rima on varmasti riittävän matalalla kenelle tahansa, onhan ketjussa minunkin kuvani. Eihän se mikään salaisuus ole, että useimmat naiset OVAT kaunottaria minuun verrattuna.

En ymmärrä.
 
"vieras"
Kehtaa tietenkin! Kaunis ihminen on aina kaunis, iästä riippumatta.
Ja rumaa ihmistä ei meikäläinen ole vielä tässä maailmassa nähnyt. :)


Kiitos kehuista kehuskelijoille. :ashamed: :)
Riippunut liha on mureaa.
Mieti nyt kuitenkin noita kehujia; olet mielestäni tylyn näköinen nainen ja tämä ei ole kateuskortti, koska itse olen tienannut särpimeni ulkonäölläni jo viisi vuotta.
 
vau!
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita;24873102:
Hitsi miten kaunis iho ja meikki!
Voisitko ottaa vielä sellaisen kuvan, jossa näkisin sun hiukset paremmin..? Ne näytti niin hienolta siltä osin mitä tuossa näkyi, että haluisin nähdä paremminkin :) (kateus iski, voiskohan mullekin saada leikattua tollaiset...)
 
[QUOTE="vieras";24875157]"Ja rumaa ihmistä ei meikäläinen ole vielä tässä maailmassa nähnyt. :)"
Et siis ole törmännyt Riepuun?[/QUOTE]


Minusta hän ei ole ruma :)
"Ja pahuutta nähdä voi missä vain tahtoo
Rumuus ei rumalta tuu loppumaan" Indica
 
[QUOTE="vieras";24875133]Riippunut liha on mureaa.
Mieti nyt kuitenkin noita kehujia; olet mielestäni tylyn näköinen nainen ja tämä ei ole kateuskortti, koska itse olen tienannut särpimeni ulkonäölläni jo viisi vuotta.[/QUOTE]

Mua on sanottu useinkin tylyn näköiseksi, ei yllätä. :D
Pääasia, että olen läheisten keskuudessa rento ja helposti lähestyttävä ystävä. :)

Hieno homma jos sä tykkäät työstäsi jossa pääosassa on ulkonäkösi, itse en ikinä jaksaisi/viitsisi. Nätisti olen kieltäytynyt tarjottaessa. :)

*Aloittaa pohdinnan ja syväanalyysin saamistaan kehuista*
 
Voi huoh näitä kommentteja. Miksi sä Riepu välität niin paljon siitä, mitä muut sun ulkonäöstä ajattelee?

Mun mielestä on kiva katsoa tätä ketjua siksi, että tietää vähän miltä keskustelukumppanit näyttää. Totuus on, että jotkut on yleisen käsityksen mukaan kauniimpia kuin toiset, mutta niitä tai meitä tavallisiakin tollottajiakin tarvitaan, että saadaan hyvä vertailukohta :) Eiköhän jokainen ole jonkun mielestä kaunis ja mulle ainakin se riittää, kun en enää iän puolestakaan missikilpailuihin kelpais.
 
Voi huoh näitä kommentteja. Miksi sä Riepu välität niin paljon siitä, mitä muut sun ulkonäöstä ajattelee?

Mun mielestä on kiva katsoa tätä ketjua siksi, että tietää vähän miltä keskustelukumppanit näyttää. Totuus on, että jotkut on yleisen käsityksen mukaan kauniimpia kuin toiset, mutta niitä tai meitä tavallisiakin tollottajiakin tarvitaan, että saadaan hyvä vertailukohta :) Eiköhän jokainen ole jonkun mielestä kaunis ja mulle ainakin se riittää, kun en enää iän puolestakaan missikilpailuihin kelpais.
No sehän se onkin, kun en välitä. Ei mulla ole mitään harhaluuloja siitä, edelleenkään, että olisin jotenkin erityisen kaunis. Korkeintaan tavallisen näköinen, en ehkä edes sitä. Mutta kyllä ma pahoitan mieleni näistä ihan älyttömistä haukuista, joita osakseni saan - sekä yv:llä että täällä. Olisin ollut ihan tyytyväinen ketjun antiin, mutta se, että menin jollekin sanomaan että laita vaan kuvas, munkin on niin et ainakaan rumempi voi olla, tekee musta kusipään. Ja se, että menin sen tarkemmin ajattelematta kommentoimaan tuota poskipuna-asiaa tekee yhtäkkiä musta ihan tolkuttoman ruman ja kaikkea muuta. Eli joo, mulla ei ole mitään asiaa kommentoida näissä ketjuissa yhtään mitään eikä ketään, kun näytän siltä miltä näytän. Se tuntuu pahalta. Ihan kuin vain kauniilla ihmisillä olisi oikeus olla olemassa.
 

Yhteistyössä