Kyl mä sitäkin olen aina joskus, sillon ainakin kun en o blondi tai punapää...Alkuperäinen kirjoittaja Miä;24874965:No et saa anteeks, hirvee järkytys Miä olin varma että siä olet tumma..
Kyl mä sitäkin olen aina joskus, sillon ainakin kun en o blondi tai punapää...Alkuperäinen kirjoittaja Miä;24874965:No et saa anteeks, hirvee järkytys Miä olin varma että siä olet tumma..
Miksi näin?Täh?
Et kai VAAN oo joku mun tuttu..
Puhuit että suomalainen on kaunis ja annoin esimerkkinä tuon yhden enkelin näköisen.Tuosta "enkelitytöstä" tuli mieleen.
Ei paha. Katse tulevaisuuteen
Jos hän on mielestänne kaunis, niin mimmosia itse mahdatte olla?Alkuperäinen kirjoittaja Miä;24869328:Maaaau Herramunjee miten kaunis nainen :heart:
Enkelityttö!
Tässä vielä huomionhakua.
Haluan tukan takaisin! :'( ja sitten taas en...
Riippunut liha on mureaa.Kehtaa tietenkin! Kaunis ihminen on aina kaunis, iästä riippumatta.
Ja rumaa ihmistä ei meikäläinen ole vielä tässä maailmassa nähnyt.
Kiitos kehuista kehuskelijoille. :ashamed:
Hitsi miten kaunis iho ja meikki!Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita;24873102:
No sehän se onkin, kun en välitä. Ei mulla ole mitään harhaluuloja siitä, edelleenkään, että olisin jotenkin erityisen kaunis. Korkeintaan tavallisen näköinen, en ehkä edes sitä. Mutta kyllä ma pahoitan mieleni näistä ihan älyttömistä haukuista, joita osakseni saan - sekä yv:llä että täällä. Olisin ollut ihan tyytyväinen ketjun antiin, mutta se, että menin jollekin sanomaan että laita vaan kuvas, munkin on niin et ainakaan rumempi voi olla, tekee musta kusipään. Ja se, että menin sen tarkemmin ajattelematta kommentoimaan tuota poskipuna-asiaa tekee yhtäkkiä musta ihan tolkuttoman ruman ja kaikkea muuta. Eli joo, mulla ei ole mitään asiaa kommentoida näissä ketjuissa yhtään mitään eikä ketään, kun näytän siltä miltä näytän. Se tuntuu pahalta. Ihan kuin vain kauniilla ihmisillä olisi oikeus olla olemassa.Voi huoh näitä kommentteja. Miksi sä Riepu välität niin paljon siitä, mitä muut sun ulkonäöstä ajattelee?
Mun mielestä on kiva katsoa tätä ketjua siksi, että tietää vähän miltä keskustelukumppanit näyttää. Totuus on, että jotkut on yleisen käsityksen mukaan kauniimpia kuin toiset, mutta niitä tai meitä tavallisiakin tollottajiakin tarvitaan, että saadaan hyvä vertailukohta Eiköhän jokainen ole jonkun mielestä kaunis ja mulle ainakin se riittää, kun en enää iän puolestakaan missikilpailuihin kelpais.
Hyi v**tu!! Ikävän näköinen nainen (?).