Oisko taas naamakuvaketjun aika?

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;24874518:
Ehkä ulkonäöllisesti upee, muttei mielipiteiltään ja ajatusmailmaltaan :vampire:
Mä tykkään myös niistä. En toki ole läheskään aina samaa mieltä, mutta ihailen hänen suorasanaisuutta ja selkärankaa omien mielipiteidensä takana.
Lunis ei oo mikään laumalammas, siitä mä pidän. :D
 
höps
[QUOTE="vieras";24872315]Mitäs verta Fortunaten suonissa virtaa, meinaan suomalainen nainen ei ole näin kaunis.[/QUOTE]

Ai ei muka suomalainen nainen ole kaunis? Tiedän hyvin monta kunnon eloveenatyttöä, erittäin kaunista sellaista. :)
Nytkö vertaat johonkin katukuvassa näkyvään pottunenään? Eiköhän niitä löydy joka maasta. ;)
Naurattaa aina kun väitetään ettei suomalainen nainen ole kaunis, tulee mieleen joku juntti joka on nähnyt ulkomaisista naisista ne mallit televisiossa ja suomalaisista ne lenkkeilijämammat. ;)

Suomalainen nainen voi olla hyvinkin kaunis vaaleaverikkö!
 
Alkuperäinen kirjoittaja höps;24874858:
Ai ei muka suomalainen nainen ole kaunis? Tiedän hyvin monta kunnon eloveenatyttöä, erittäin kaunista sellaista. :)
Nytkö vertaat johonkin katukuvassa näkyvään pottunenään? Eiköhän niitä löydy joka maasta. ;)
Naurattaa aina kun väitetään ettei suomalainen nainen ole kaunis, tulee mieleen joku juntti joka on nähnyt ulkomaisista naisista ne mallit televisiossa ja suomalaisista ne lenkkeilijämammat. ;)

Suomalainen nainen voi olla hyvinkin kaunis vaaleaverikkö!
Samaa mieltä. Näkeehän sen jo töstä ketjustakin, että suomalainen nainen ON kaunis.
 
----
Monilla on ihan ihmeellisiä pissisposetuksia kuvissaan. Yläviistosta otettu kuva, jossa suipistellaan ja mutristellaan suuta ja yritetään näyttää oikein sexyltä :D Useimmat eivät taida myöskään pitää siitä, miltä näyttävät hymyillessä, joten kuviin otetaan joku ''kohtalokas'' ilme. Näytätte vain typeriltä, nätitkin naiset.

Ja riepun draama taas, tsiisus... Ensinnäkin, jos aina sataa paskaa niskaan, niin syytä on melkein pakko löytyä silloin omassa asenteessakin. Kun aikuisista on kyse. Mäkin muuten luulin, että olit riepu laittanut sen saman kuvan minkä aina aiemminkin, koska kuvakulma, meikki, hiukset, ilme ja vaatteet ovat ihan samat taas. Joten miksi oikeastaan vaivauduit ottamaan uuden kuvan :D Marttyyrinä itkeminen, kuinka kukaan ei kommentoi kuvaa ja ''oon tällainen ruma petolinnun perse, lissu sanoi niin byääh'' ei tee sua yhtään sympaattisemmaksi muiden silmissä.
 
Näin on!
[QUOTE="huu";24874535]No mut sie et oo ulkonäöllisesti, mielipiteiltäsi etkä ajatusmaailmaltasi muuta kuin matonen. Joten älä vingu taas :)[/QUOTE]

Neiti Hinuri on taas aloittanut tyypillisen vinkumisen. Ja vielä lauantai-iltana. Menis nyt sinne peräkamariin taas tumputtaan...
 
"jaa"
Monilla on ihan ihmeellisiä pissisposetuksia kuvissaan. Yläviistosta otettu kuva, jossa suipistellaan ja mutristellaan suuta ja yritetään näyttää oikein sexyltä :D Useimmat eivät taida myöskään pitää siitä, miltä näyttävät hymyillessä, joten kuviin otetaan joku ''kohtalokas'' ilme. Näytätte vain typeriltä, nätitkin naiset.

Ja riepun draama taas, tsiisus... Ensinnäkin, jos aina sataa paskaa niskaan, niin syytä on melkein pakko löytyä silloin omassa asenteessakin. Kun aikuisista on kyse. Mäkin muuten luulin, että olit riepu laittanut sen saman kuvan minkä aina aiemminkin, koska kuvakulma, meikki, hiukset, ilme ja vaatteet ovat ihan samat taas. Joten miksi oikeastaan vaivauduit ottamaan uuden kuvan :D Marttyyrinä itkeminen, kuinka kukaan ei kommentoi kuvaa ja ''oon tällainen ruma petolinnun perse, lissu sanoi niin byääh'' ei tee sua yhtään sympaattisemmaksi muiden silmissä.
Mikä se kohtalokas ilme on? Tuo yläviisto ja mutru on huvittava mutta tarkoitatko pientä hymyä tai perusilmettä, että näyttää hassulta? En huomannut tälläsiä kohtalokkaita. Minun mielestä perusilme on parempi kun tuo tekohymy.
 

Yhteistyössä