Oisko taas naamakuvaketjun aika?

"sipsi"
Minä kun tiedän miltä näytän, varsin arkipäiväiseltä keski-ikäiseltä naiselta joka ei herätä huomiota missään ulkona liikkuessaan, sulaudun väkijoukkoon hyvin, kaltaisiani ylipainoisia tavallisen näköisiä kanttinaamaisia vanhahkoja naisia on Suomi pullollaan

Mary: kuin meikaläisen näppikseltä :hug: :)
 
  • Tykkää
Reactions: Wicked Mary
"sipsi"
Ihan oikeasti en ymmärrä tällaista haukkumista ja keljuilua kenenkään taholta :( Aikoihin en ole täällä käynyt, mutta mikä saa ihmiset nimimerkkien takaa haukkumaan toisia ja olemaan "vihamielisiä" kaikin tavoin... En ymmärrä :(
 
  • Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
"papu"
Mun tekisi mieli muokata Suzyannen värimaailmaa vähemmän kovaksi. Musta pois, vaikka tummasta tykkäisikin. Vähän sävysäätöä meikkiin, niin tulos olisi kivannäköisen sijaan upea. Potentiaalia on! :)
 
Suzyanne
[QUOTE="papu";24873587]Mun tekisi mieli muokata Suzyannen värimaailmaa vähemmän kovaksi. Musta pois, vaikka tummasta tykkäisikin. Vähän sävysäätöä meikkiin, niin tulos olisi kivannäköisen sijaan upea. Potentiaalia on! :)[/QUOTE]


Mulla on erilaisia tyylejä. Avatar-kuvassa on luonnollisempi tyyli ja tässä uudessa vähemmän luonnollinen. Tuo avatar- tyyli on enemmän arkilook. Olen sellainen kameleontti. =) Arkena en käytä mustaa ollenkaan silmissä koskaan, enkä valkoistakaan, vaan ruskeita, vihreitä, turkoosia, ja poskilla persikkaa, huulilla ehkä kiiltoa. Nuorempana kyllä arkenakin käytin, mutten enää, tai heh myönnetään että nykyisin en meikkaa arkena ollenkaan. :cool:

Olen käynyt värianalyysissä, ja olen sen mukaan kevät. Tällä hetkellä hiukseni ovat aika tummat, ja vähän niinkuin niiden "siivellä" olen mennyt ajoittain mukaan talven värimaailmaan. Minusta on mukava leikitellä värejä lukkiutumatta yhteen ainoaan tyyliin- ajatustakin kammoan, ja tulen kammoamaan, vaikken enää tyttönen olekaan.

Mutta kiitos rakentavasta kommentista. :flower:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita;24873102:
Tykkään sun pyöreistä kasvoistasi, kauniisti näytät osaavan myös meikata silmät. Kuva tosin vähän heikko näyttämään millaiselta ihan oikeasti näytät tai muutenkaan ei kuvana kovin kymppi, mutta mallista saisi varmasti vaikka minkälaisia otoksia veikkaanpa. :)

Huulet, tosi upeat. Unohtui kehua.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä