OijJoiJoi, tulipa tehtyä maukkaat burgerit :P

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Namsk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Namsk

Vieras
Jauhelihasta tein kunnon pihvit, grillasin ne grillissä, samoin pekonit. Ciabattat käytin myös grillissä. Lisäksi burgerin väliin tuli sinihomejuustoa (todella kermaista), coleslawia, bbq-kastiketta ja chilikermaviilikastiketta. Ja että oli maukasta-mehukasta :P
 

Yhteistyössä