Kuka oli maininnut?
En tiedä, oli vain mainittu lehtijutussa. Luin jotain neljä-viisi vuotta sitten että homojen osuus olisi jopa 14% mistä olin tosi yllättänyt, mutta näköjään siitä ei ole tarkkaa tietoa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuka oli maininnut?
En tiedä, oli vain mainittu lehtijutussa. Luin jotain neljä-viisi vuotta sitten että homojen osuus olisi jopa 14% mistä olin tosi yllättänyt, mutta näköjään siitä ei ole tarkkaa tietoa.
Luin saman lehtijutun ja lähteenä oli mr gay finlandin mututuntuma. Ehkä edelleen pidän luetettavampana vanhaa tutkimusta.
Luin saman lehtijutun ja lähteenä oli mr gay finlandin mututuntuma. Ehkä edelleen pidän luetettavampana vanhaa tutkimusta.
Jatkan vielä, että toki ymmärrän kyseisen ihmisen elämänpiirin olevan sellainen, että tuollaiset luvut tuntuvat hänestä järkeviltä. Tutkimusmenetelminä kun luultavasti olivat introspektio ja osallistuva havainnointi oman tuttavapiirin joukossa![]()
Toisaalta jokainen tuntee homon, eikö vain? Minusta heitä on suhteellisen paljon kun tosiaan kaikkien lähipiirissä on joku homo/lesbo/bi.
No ei se heidän osuus sillä tipu että kiellät tosiasiat, mutta jos se sinua rauhoittaa niin mikäs siinä![]()
No voi voi tuota sinun maailmantuskaasi. Paras että hyväksyy erilaisuuden niin on paljon helpompi elää![]()
näin juuri., kaikki vaan laillisiksiJos homot saa samat oikeudet kuin heterot niin sitten pitää sallia pedofilia, zoofilia ja kaikki fetissit. Muutenhan sitä on juntti.![]()
No voi voi tuota sinun maailmantuskaasi. Paras että hyväksyy erilaisuuden niin on paljon helpompi elää![]()
Minä mietin niitä lukuisia pareja, jotka jäävät ilman adoptiolasta, jos Suomi hyväksyy samaa sukupuolta olevien parien perheen ulkopuolisen adoption. Mietin myös, että jos tämä toteutuu, toivottavasti äiti saa päättää, millaiseen perheeseen lapsi joutuu (pääsee). Sitäkin tässä mietin, väheneekö adoptioon tulevien lasten määrä entisestään - kun laeilla ei äkkiä mielipiteisiin vaikuteta.
Ja sitäkin vielä mietin, että tämä keskustelu on turhaa ja järjetöntä, jos siinä ei anneta tilaa ja rauhaa molemmille osapuolille. Persu-huutelu ja pedofiileihin vertaaminen ei vie tätä mihinkään suuntaan, paitsi että kuilut vain syvenee teidän kahden leirin välillä. Sitäkö te vittuilijat ja huutelijat oikeasti haluatte?
Eikös persujen puolueohjelmassa ole ihan "sovittu" ettei avioliitto kuulu homoille ja puheenjohtaja vetosi vasta jäseniinsä että he noudattaisivat yhteistä linjaa. Miksi sitä ei saa sanoa ääneen että persut ovat tätä mieltä?
Vastaatko tähän: Onko sinusta homoseksuaalisuus verrattavissa pedofiliaan? Ja kerrotko vielä oman kantasi homojen ihmisoikeuksiin; tulisiko ne olla samat mitä enemmistöllä?
Eikös persujen puolueohjelmassa ole ihan "sovittu" ettei avioliitto kuulu homoille ja puheenjohtaja vetosi vasta jäseniinsä että he noudattaisivat yhteistä linjaa. Miksi sitä ei saa sanoa ääneen että persut ovat tätä mieltä?
Vastaatko tähän: Onko sinusta homoseksuaalisuus verrattavissa pedofiliaan? Ja kerrotko vielä oman kantasi homojen ihmisoikeuksiin; tulisiko ne olla samat mitä enemmistöllä?
Minä mietin niitä lukuisia pareja, jotka jäävät ilman adoptiolasta, jos Suomi hyväksyy samaa sukupuolta olevien parien perheen ulkopuolisen adoption. Mietin myös, että jos tämä toteutuu, toivottavasti äiti saa päättää, millaiseen perheeseen lapsi joutuu (pääsee). Sitäkin tässä mietin, väheneekö adoptioon tulevien lasten määrä entisestään - kun laeilla ei äkkiä mielipiteisiin vaikuteta.
Ja sitäkin vielä mietin, että tämä keskustelu on turhaa ja järjetöntä, jos siinä ei anneta tilaa ja rauhaa molemmille osapuolille. Persu-huutelu ja pedofiileihin vertaaminen ei vie tätä mihinkään suuntaan, paitsi että kuilut vain syvenee teidän kahden leirin välillä. Sitäkö te vittuilijat ja huutelijat oikeasti haluatte?
Mitä kettua oikeasti? Kysytkö sinä minulta ihan tosissaan näitä?
Persu-sanaa ja sen kaikkia variaatioita käytetään näissä keskusteluissa haukkumistarkoituksena ja sillä pyritään nollaamaan toisen sanomiset. Samoin kuin vertaamalla homoja pedofiileihin tuodaan erittäin selvästi ilmi, mihin kastiin homo tämän ihmisen mielestä kuuluu. Minä otin kantaa keskustelun mieöettömyyteen, viestin alussa pohdin niitä ajatuksia, joita tämä tasa-arvon ajaminen minussa herättää.
Koska kuka tahansa sinunkin lähipiiristäsi voi syntyä homoksi!!!! Miten se on noin vaikeaa ymmärtää?!Miksi et halua olla edistämässä hyvien asioiden toteutumista? Mä en käsitä noin lapsellista ajatustapaa: just mä en ole homo eikä mun perheestä kukaan niin ei kiinnosta.
Faktahan on ettei nykypäivänä muut kuin viisi-kuusikymppiset persujen kannattajat myönnä avoimesti olevansa homoja vastaan. Se osoittaa ja kertoo ihmisestä aika paljon negatiivista, mutta on ihan hyvä että joku "leiri" antaa näille junteille äänen ja kanavan tuoda mielipiteensä julki. =)