En tiedä, oli vain mainittu lehtijutussa. Luin jotain neljä-viisi vuotta sitten että homojen osuus olisi jopa 14% mistä olin tosi yllättänyt, mutta näköjään siitä ei ole tarkkaa tietoa.Kuka oli maininnut?
En tiedä, oli vain mainittu lehtijutussa. Luin jotain neljä-viisi vuotta sitten että homojen osuus olisi jopa 14% mistä olin tosi yllättänyt, mutta näköjään siitä ei ole tarkkaa tietoa.Kuka oli maininnut?
Luin saman lehtijutun ja lähteenä oli mr gay finlandin mututuntuma. Ehkä edelleen pidän luetettavampana vanhaa tutkimusta.En tiedä, oli vain mainittu lehtijutussa. Luin jotain neljä-viisi vuotta sitten että homojen osuus olisi jopa 14% mistä olin tosi yllättänyt, mutta näköjään siitä ei ole tarkkaa tietoa.
No ei se heidän osuus sillä tipu että kiellät tosiasiat, mutta jos se sinua rauhoittaa niin mikäs siinäLuin saman lehtijutun ja lähteenä oli mr gay finlandin mututuntuma. Ehkä edelleen pidän luetettavampana vanhaa tutkimusta.
Jatkan vielä, että toki ymmärrän kyseisen ihmisen elämänpiirin olevan sellainen, että tuollaiset luvut tuntuvat hänestä järkeviltä. Tutkimusmenetelminä kun luultavasti olivat introspektio ja osallistuva havainnointi oman tuttavapiirin joukossaLuin saman lehtijutun ja lähteenä oli mr gay finlandin mututuntuma. Ehkä edelleen pidän luetettavampana vanhaa tutkimusta.
No voi voi tuota sinun maailmantuskaasi. Paras että hyväksyy erilaisuuden niin on paljon helpompi elääJatkan vielä, että toki ymmärrän kyseisen ihmisen elämänpiirin olevan sellainen, että tuollaiset luvut tuntuvat hänestä järkeviltä. Tutkimusmenetelminä kun luultavasti olivat introspektio ja osallistuva havainnointi oman tuttavapiirin joukossa
On niitä olemassa mutta ei niin paljoa kuin sinä luulet niitä olevan. Sanoohan se jo järkikin että joka toinen ei ole bi tai homo. Palaahan maan pinnalle, vaikka kuinka yrität puolustella ja suositella homoutta niin ei se määrä muutu yhtään isommaksi ja homot ei tarvi yhtään enempää oikeuksia.Toisaalta jokainen tuntee homon, eikö vain? Minusta heitä on suhteellisen paljon kun tosiaan kaikkien lähipiirissä on joku homo/lesbo/bi.
Mutta tuosta tosiasiastahan tässä vain oli kyse. Minulle kelpaa 5% tai vaikka se 14% vallan mainiosti, jos jostain luotettavasta lähteestä sen luen. Ei minulla ole mitään homoja vastaan eikä tarvetta vähätellä heidän määräänsä. Ei sitä silti pidä liioitellakaan.No ei se heidän osuus sillä tipu että kiellät tosiasiat, mutta jos se sinua rauhoittaa niin mikäs siinä
Ja se pitää hyväksyä että homot ei tule saamaan mitään etuja lisää. Helpompi sinunkin elää kun tiedostat sen tosiasian.No voi voi tuota sinun maailmantuskaasi. Paras että hyväksyy erilaisuuden niin on paljon helpompi elää
näin juuri., kaikki vaan laillisiksiJos homot saa samat oikeudet kuin heterot niin sitten pitää sallia pedofilia, zoofilia ja kaikki fetissit. Muutenhan sitä on juntti.
Hyväksyn erilaisuuden ja hyväksyn homot. Miten voit päätellä minun olevan homofoobikko, kun olemme keskustelleet vain heidän määrästään?No voi voi tuota sinun maailmantuskaasi. Paras että hyväksyy erilaisuuden niin on paljon helpompi elää
Eikös persujen puolueohjelmassa ole ihan "sovittu" ettei avioliitto kuulu homoille ja puheenjohtaja vetosi vasta jäseniinsä että he noudattaisivat yhteistä linjaa. Miksi sitä ei saa sanoa ääneen että persut ovat tätä mieltä?Minä mietin niitä lukuisia pareja, jotka jäävät ilman adoptiolasta, jos Suomi hyväksyy samaa sukupuolta olevien parien perheen ulkopuolisen adoption. Mietin myös, että jos tämä toteutuu, toivottavasti äiti saa päättää, millaiseen perheeseen lapsi joutuu (pääsee). Sitäkin tässä mietin, väheneekö adoptioon tulevien lasten määrä entisestään - kun laeilla ei äkkiä mielipiteisiin vaikuteta.
Ja sitäkin vielä mietin, että tämä keskustelu on turhaa ja järjetöntä, jos siinä ei anneta tilaa ja rauhaa molemmille osapuolille. Persu-huutelu ja pedofiileihin vertaaminen ei vie tätä mihinkään suuntaan, paitsi että kuilut vain syvenee teidän kahden leirin välillä. Sitäkö te vittuilijat ja huutelijat oikeasti haluatte?
Hallitusohjelmassakin sovittiin että homoille ei suvaita mitään tämän hallituskauden aikana. Eikö sekin jo kerro jotain miten tulee menemään homojen vaatimukset?Eikös persujen puolueohjelmassa ole ihan "sovittu" ettei avioliitto kuulu homoille ja puheenjohtaja vetosi vasta jäseniinsä että he noudattaisivat yhteistä linjaa. Miksi sitä ei saa sanoa ääneen että persut ovat tätä mieltä?
Vastaatko tähän: Onko sinusta homoseksuaalisuus verrattavissa pedofiliaan? Ja kerrotko vielä oman kantasi homojen ihmisoikeuksiin; tulisiko ne olla samat mitä enemmistöllä?
Homoilla on ihan riittävät oikeudet olla olemassa. Mitä ne vielä tarvii ja miksi tarvii? Eihän naistenkaan tarvi käydä armeijaa, miesten pitää, jotain mätää siinäkin on. Eikä kaikkien uskonto kuntien edustajien tarvi mennä armeijaan, häikkää siinäkin.Eikös persujen puolueohjelmassa ole ihan "sovittu" ettei avioliitto kuulu homoille ja puheenjohtaja vetosi vasta jäseniinsä että he noudattaisivat yhteistä linjaa. Miksi sitä ei saa sanoa ääneen että persut ovat tätä mieltä?
Vastaatko tähän: Onko sinusta homoseksuaalisuus verrattavissa pedofiliaan? Ja kerrotko vielä oman kantasi homojen ihmisoikeuksiin; tulisiko ne olla samat mitä enemmistöllä?
Katsoin sen nelituntisen pläjäyksen eduskuntatalosta sekä seuraavan päivän A-studion (olikohan se A-studio...? no, löytynee googlaamalla netistä) aiheesta, ja siellä jommassa kummassa todettiin, että muissa maissa (joissa adoptio siis on mahdollinen) ei ole huomattu kansainvälisten adoptioiden vähentyneen. Oletan, että tarkoitit nimenomaan niitä? Joten vaikuttaa, että tuo uhkakuva ei ole kovin todennäköinen.Minä mietin niitä lukuisia pareja, jotka jäävät ilman adoptiolasta, jos Suomi hyväksyy samaa sukupuolta olevien parien perheen ulkopuolisen adoption. Mietin myös, että jos tämä toteutuu, toivottavasti äiti saa päättää, millaiseen perheeseen lapsi joutuu (pääsee). Sitäkin tässä mietin, väheneekö adoptioon tulevien lasten määrä entisestään - kun laeilla ei äkkiä mielipiteisiin vaikuteta.
Mitenköhän tässä olisi mahdollista saavuttaa jokin toisenlainen tila? Kun sitä eduskunnan lähetekeskusteluakin seurasi, niin kyllä se aika toivottomalta tuntui... Sielläkin kuuli sellaisia ylilyöntejä, etten yhtään ihmettele, jos niiden jälkeen suhtautuminen ei voi kovin arvostava olla.Ja sitäkin vielä mietin, että tämä keskustelu on turhaa ja järjetöntä, jos siinä ei anneta tilaa ja rauhaa molemmille osapuolille. Persu-huutelu ja pedofiileihin vertaaminen ei vie tätä mihinkään suuntaan, paitsi että kuilut vain syvenee teidän kahden leirin välillä. Sitäkö te vittuilijat ja huutelijat oikeasti haluatte?
Mitä kettua oikeasti? Kysytkö sinä minulta ihan tosissaan näitä?Eikös persujen puolueohjelmassa ole ihan "sovittu" ettei avioliitto kuulu homoille ja puheenjohtaja vetosi vasta jäseniinsä että he noudattaisivat yhteistä linjaa. Miksi sitä ei saa sanoa ääneen että persut ovat tätä mieltä?
Faktahan on ettei nykypäivänä muut kuin viisi-kuusikymppiset persujen kannattajat myönnä avoimesti olevansa homoja vastaan. Se osoittaa ja kertoo ihmisestä aika paljon negatiivista, mutta on ihan hyvä että joku "leiri" antaa näille junteille äänen ja kanavan tuoda mielipiteensä julki. =)Mitä kettua oikeasti? Kysytkö sinä minulta ihan tosissaan näitä?
Persu-sanaa ja sen kaikkia variaatioita käytetään näissä keskusteluissa haukkumistarkoituksena ja sillä pyritään nollaamaan toisen sanomiset. Samoin kuin vertaamalla homoja pedofiileihin tuodaan erittäin selvästi ilmi, mihin kastiin homo tämän ihmisen mielestä kuuluu. Minä otin kantaa keskustelun mieöettömyyteen, viestin alussa pohdin niitä ajatuksia, joita tämä tasa-arvon ajaminen minussa herättää.
Miksi ihmeessä minä edistäisin homoutta, eihän siinä ole mitään järkeä, täysin absurdi ajatuskin että homoutta pitäisi kenenkään muun kuin homon edistää. Tutkittu on sekin että homojen parissa pyörivät suuntautuu useasti homo kokeiluihin itsekin, siihen kasvetaan. Ei synnytä.Koska kuka tahansa sinunkin lähipiiristäsi voi syntyä homoksi!!!! Miten se on noin vaikeaa ymmärtää?! Miksi et halua olla edistämässä hyvien asioiden toteutumista? Mä en käsitä noin lapsellista ajatustapaa: just mä en ole homo eikä mun perheestä kukaan niin ei kiinnosta.
Ei ole ihmekään että sinulta tulee niin outoa tekstiä kun et tiedä faktoista mitään. Näytä tilasto tai tutkimus jossa sanotaan asia on niin kuin sinä väität?Faktahan on ettei nykypäivänä muut kuin viisi-kuusikymppiset persujen kannattajat myönnä avoimesti olevansa homoja vastaan. Se osoittaa ja kertoo ihmisestä aika paljon negatiivista, mutta on ihan hyvä että joku "leiri" antaa näille junteille äänen ja kanavan tuoda mielipiteensä julki. =)