Ohi on!

Alkuperäinen kirjoittaja Saran äiti;25161135:
Ei, vaan varovaisuutta. Helposti ne pedofiilit osaa asuinpaikan selvittää ja alkaa stalkkaamaan. Aika moni täälläkn on kertonut aika tarkkaan asuinpaikkansa. Mut en ala tosta vääntämään.
Eiköhän suurin osa uhreista löydy pedofiilin lähipiiristä. Mä en ole koskaan ymmärtänyt, miksei lasten kuvia saisi laittaa nettiin.
 
vrs
Onnea vielä! :)

Ja kuvia laitan sulle tulemaan lisää, heti ku vaan kynnelle kykenen. Otin sun kunniaks eilen hyvät kalsarikännit, ni ei tää ruudun tuijottaminen oo tänään oikein tuntunu kovin kivalta. :D
 
  • Tykkää
Reactions: ninaTT
Alkuperäinen kirjoittaja Saran äiti;25161135:
Ei, vaan varovaisuutta. Helposti ne pedofiilit osaa asuinpaikan selvittää ja alkaa stalkkaamaan. Aika moni täälläkn on kertonut aika tarkkaan asuinpaikkansa. Mut en ala tosta vääntämään.
Mutta miksi ne jonkun kuvan perusteella? Ollaan oltu lehdissäkin ihan naamakuvilla ja nimillä, mä en voi käsittää miksi ihmeessä pedofiili ryhtyisi stalkkaamaan jonkun kuvan perusteella. Yleensä pedofiili valkkaa uhrinsa lähipiiristä, *hieman* helpompi tapa lähestyä lapsia... Miten joku pedofiili mun lapsen edes saisi kynsiinsä? Tuskin sellanen mun kimppuun kävisi päästäkseen lapseen käsiksi, ei ihan kuulu pedareiden toimintamalliin. Yöllä voisi koittaa murtautua tänne mutta kun me nukutaan samassa sängyssä niin ei se lasta siltikään saisi käsiinsä.

Ajatella, ennen ihmisten asuinpaikan sai selville puhelinluettelosta. Kamalaa, miten silloin on pärjätty kun jokaisen tiedot olivat puhelinluetteloissa ja luettelo löytyi joka kodista? Nykyään tulee kauhea kriisi jos jonkun nimi näkyy jossakin. Huoh.
 
  • Tykkää
Reactions: tiiru
jaana.a
jotkut taitaa olla sulle toooosi kateellisia! törkyä väheksyä sun onnea ja sanoa lasta penikaksi, ainut mitä noista viesteistä tulee ilmi on kateus.

No onnea hirveesti ja mä nyt alan omia nettilukiohommia jatkaat nyyyyyt, että pääsisin samoihin tunnelmiin tossa parin vuoden päästä... :)
 
Onnea vielä! :)

Ja kuvia laitan sulle tulemaan lisää, heti ku vaan kynnelle kykenen. Otin sun kunniaks eilen hyvät kalsarikännit, ni ei tää ruudun tuijottaminen oo tänään oikein tuntunu kovin kivalta. :D
ONNEKSI lapsi meni sinne isällensä, jos olisi ollut jonkun muun luona hoidossa niin olisin joutunu ottaa takasin kotiin aikasemmin päivällä... Nyt tuli sitten vasta seitsemän aikoihin. Ehdin just saada itteni selvin päin niin ovikello soi! :D Et juu, hyvä olo täälläkin.
 
Viimeksi muokattu:
jotkut taitaa olla sulle toooosi kateellisia! törkyä väheksyä sun onnea ja sanoa lasta penikaksi, ainut mitä noista viesteistä tulee ilmi on kateus.

No onnea hirveesti ja mä nyt alan omia nettilukiohommia jatkaat nyyyyyt, että pääsisin samoihin tunnelmiin tossa parin vuoden päästä... :)
Oih, tsemppiä! :) Oli se ihana fiilis kun tajusi, että nyt homma on putkessa. Jotenkin kun aikataulu on mikä on niin sitä stressasi kokoajan, että ei ole vielä edes ylioppilas, vaikkei se stressaaminen mitään auttanut.
 
hähä
Ei sentään, imetän just parhaillaan :D Mutta on siinäkin loppu jo alkanut, eilen lapsi kävi vain aamulla tissillä, oli koko päivän ilman ja lähti isoäidilleen yökylään, nyt kun tuli kotiin niin tissille, mutta imuote on muuttunut :O :D Jäi hampaanjäljet oikeaan rintaan. Että eiköhän sekin päivä ole jo lähettyvillä.
saanko kysyä tyhmänä että miten sitä maitoa tulee vielä jos lapsi jo muutaman vuoden(3v?)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hähä;25161464:
saanko kysyä tyhmänä että miten sitä maitoa tulee vielä jos lapsi jo muutaman vuoden(3v?)
Maitoa tulee niin paljon kun sitä tilataan, niin kauan kun sitä tilataan :) Maidon määrä ei siis liity siihen, että kuinka kauan synnytyksestä on, paitsi ihan ensikuukausina synnytyshormonit vaikuttavat jonkun verran... Sen jälkeen maitomäärät riippuvat ihan siitä, että kuinka paljon sitä sieltä poistuu :) Imetys voi jatkua niin kauan kun lapsi rinnalle kykenee.
 
juhs
Onnea! :flower:
Ja tavoittele ihmeessä unelmiasi opintojen suhteen. Itse olen kolmen lapsen äiti (pienin 4-vuotias) ja "lakimiesopintoni" (kuulostaa tyhmältä, olen siis tuleva OTM :D) alkavat olla loppusuoralla. Urakka on ollut hyvinkin raskas ja vaativa aina silloin tällöin, mutta siltikään en sekuntiakaan ole katunut. Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: ninaTT
"vieras"
Onnea! :)

Ja joku kysyi, että mitä lapsi tekee tossa kuvassa niin ottaahan monet yo-kuvia niin, että mukana on perheen lemmikksi - kissa, koira, marsu, kani... Miksi ei siis saa ottaa yhteiskuvaa lapsensa kanssa,jos niin tahtoo. Onhan se jossain määrin oleellistakin, että on lukenut itsensä ylioppilaaksi pienen lapsen äitinä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: ninaTT
meijeri
Maitoa tulee niin paljon kun sitä tilataan, niin kauan kun sitä tilataan :) Maidon määrä ei siis liity siihen, että kuinka kauan synnytyksestä on, paitsi ihan ensikuukausina synnytyshormonit vaikuttavat jonkun verran... Sen jälkeen maitomäärät riippuvat ihan siitä, että kuinka paljon sitä sieltä poistuu :) Imetys voi jatkua niin kauan kun lapsi rinnalle kykenee.
Nyt menee kyllä ohi aiheen, mutta minä olen lopettanut imetyksen jo vuosi sitten ja vieläkin tulee maitoa, jos sitä nänniä puristaa esim, tai joissain tilanteissa joissa olen todella tunteikkaana tai kuulen lapsen itkua jne, niin tunnen sen tutun tunteen kun maito kihoaa rintoihin... koskahan lienee loppuu...
 
jaana.a
jotkut taitaa olla sulle toooosi kateellisia! törkyä väheksyä sun onnea ja sanoa lasta penikaksi, ainut mitä noista viesteistä tulee ilmi on kateus.

No onnea hirveesti ja mä nyt alan omia nettilukiohommia jatkaat nyyyyyt, että pääsisin samoihin tunnelmiin tossa parin vuoden päästä... :)
Saako udella muutes sellasta, että millasia numeroita sulla oli lukiopapereista, tai jotain keskiarvoa jne... Tai millasia numeroita sulla oli noista aineista mistä kirjotit älliä ja eetä?? :)

Kun itse nyt opiskelen etälukiossa ja joitain kursseja on jo suoritettujen listalla. Filosofiasta tuli 7, ja se on musta aivan hiton kökkö, mutta filosofia ei oo yhtään mun juttu, ja ei kiinnosta pätkääkään alkaa sitä paranteleen, historian kursseista on tullut ysiä ja olenkin miettinyt että 9:in alle ei mennä. piste.
 
Saako udella muutes sellasta, että millasia numeroita sulla oli lukiopapereista, tai jotain keskiarvoa jne... Tai millasia numeroita sulla oli noista aineista mistä kirjotit älliä ja eetä?? :)

Kun itse nyt opiskelen etälukiossa ja joitain kursseja on jo suoritettujen listalla. Filosofiasta tuli 7, ja se on musta aivan hiton kökkö, mutta filosofia ei oo yhtään mun juttu, ja ei kiinnosta pätkääkään alkaa sitä paranteleen, historian kursseista on tullut ysiä ja olenkin miettinyt että 9:in alle ei mennä. piste.
Ysi mulle tuli keskiarvoksi :) Ruotsia & englantia puhun äidinkielinäni/äidinkielenomaisesti joten ei ollut vaikea saada hyviä numeroita ;D Äikästä tuli myös 8-10 akselilla. Huonoiten meni kemia, yritin tenttiä niitä ja kemia vaan ei ole mun juttu... Enkä jaksanut kemiaan tai biologiaan panostaa kun en kirjoittanut niitä enkä tule kauheasti jatkossa tarvitsemaan. Niistä sain päättötodistukseen seiskan ja kasin, loput olivat ysejä ja kymppejä. Aika hyvin noi numerot siis ennustivat kirjoituksissa tulleita arvosanoja! Paitti se matikka mutta se nyt tosiaan johtui siitä kun en tehnyt niitä viimeisiä kursseja ja etenkin nro 13:sta olisi ollut hyötyä, integraalin & differentiaaliyhtälöiden jatkokurssi.
 
jaana.a
ookoo, tuntuu kotenkin hullulta, että onko edes mahdollista saada jostain kurssista kymppi, voi tsiisus... :D siis meinaan sitä, että kun mulle tuli numeroksi ysi, ja kaikki tehtäviä kehuttiin, mutta silti jäi epäselväks miksi se ei ollu kymppi sitten kun vain kehuja irtos, en tiiä... :D

Minä kans olen suunnitellut kirjoittavani tuon pitkän matikan, biologian, englannin ja äidinkielen, ehkä vielä ruotsinkin, mulla auttaa siihen ruotsin osaamiseen se kun osaan norjaa. No saas nähdä.
 

Yhteistyössä