Ohi on!

ookoo, tuntuu kotenkin hullulta, että onko edes mahdollista saada jostain kurssista kymppi, voi tsiisus... :D siis meinaan sitä, että kun mulle tuli numeroksi ysi, ja kaikki tehtäviä kehuttiin, mutta silti jäi epäselväks miksi se ei ollu kymppi sitten kun vain kehuja irtos, en tiiä... :D

Minä kans olen suunnitellut kirjoittavani tuon pitkän matikan, biologian, englannin ja äidinkielen, ehkä vielä ruotsinkin, mulla auttaa siihen ruotsin osaamiseen se kun osaan norjaa. No saas nähdä.
Tsemppiä opintoihin! :)

"vieras"
Onnea lakista, paljon elämänkokemuksia sulla on jo takana ja paljon enemmän vielä edessä. Näin 21 vuotta lakin jälkeen tajuaa kuinka paljon tähän väliin mahtuu ja kuinka lukiotiedot ovat vain pintaraapaisu kaikkea. Siitä se lähtee.

• Tykkää
Reactions: ninaTT
[QUOTE="vieras";25167505]en kysy pahalla,mutta mimmoiset rinnat sulla on usean vuoden imettämisen jälkeen? :)) Onnea lakista!!![/QUOTE]

No ei ne nyt niin kauheasti ole muuttuneet :) Suurimmat muutokset tulivat jo raskausaikana, tuli paljon arpia. Jo ekassa raskaudessa, joka meni kesken rv 6-7 paikkeilla, ehti tulla muutama sellainen oikein syvä arpi.

Nyt kun lapsi on vähentänyt maidonjuontiaan niin nää on kutistunu pikkuhiljaa normaaleihin mittoihin. Eivät roiku yhtä paljon kuin vielä reilu vuosi sitten :D

Suurin vaikutus rintoihin on siis raskaudella ja sen jälkeen maidonnousulla. Käytössä ne eivät kulu.

Yhteistyössä