Ohi on!

On toi itseasiassa vähän myssymäisempi kuin se suomensuomalaisten versio, ton voi vetää syvemmälle päähän. Mutta en mä nyt leipurinmyssyksi sitä kuvailisi... :D Suomenruotsalaisilla on myös isompi lyyra. Ja lippa on vähän erilainen.
Ai se ON erilainen. Itse asiassa nyt vasta muistin kun tuota Wikipedian artikkelia luin, että lyyra on erikokoinen, sitä en kuvasta huomannut. Mut en mä tuon myssyn mallissa mitään eroa huomaa edelleenkään, tausta on niin vaalea :D. Onko sulla sitten vuori sini-keltainen?

Ja Björn, vedän sanani takaisin tältä osin - mutta leipurinhattua tuosta ei kyllä saa tekemälläkään.
 
Ai se ON erilainen. Itse asiassa nyt vasta muistin kun tuota Wikipedian artikkelia luin, että lyyra on erikokoinen, sitä en kuvasta huomannut. Mut en mä tuon myssyn mallissa mitään eroa huomaa edelleenkään, tausta on niin vaalea :D. Onko sulla sitten vuori sini-keltainen?

Ja Björn, vedän sanani takaisin tältä osin - mutta leipurinhattua tuosta ei kyllä saa tekemälläkään.
Ei sitä eroa huomaa kuvista kunnolla edes Fredriksonin sivuilla :D Mä en tiennyt ennen, että niitä edes on erilaisia :ashamed: Omilla vanhemmilla kun lakit vaihtuivat tupsullisiin eivätkä niitä vanhoja sitten säästäneet. Mun on sisältä sinivalkokeltainen, Nylands nation.
 
Hienosti tehty
Hienot tulokset olet saanut! Sitkeästi vaan nyt kohti seuraavaa unelmaa ja Aalto-yliopistoa - sinä pääset sinne! Terveisin äiti, joka opiskellut maisterinpaperit kahden lapsen äitiys- ja vanhempainvapaan aikana. Eli onnistuu se äiti-ihmiseltäkin, vaikka vaatiikin sisua. Mutta sitä sinultakin varmasti löytyy. Onnea ja tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: ninaTT
Etpä ole muuta tuonut julki itsestäsi ja eipä tämäkään siltä näytä,että sinulla olisi muuta elämää kuin tuo penikka. Eihän hän muuten olisi kuvassa :D
Penikka? Thänks. Ja on mulla sentään lakki päässä ;)

Olen mä tuonut vähän liikaakin asioita itsestäni julki, mutta totta kai vanhemmuusaiheisella palstalla tulee juteltua vanhemmuuteen liittyvistä asioista. Enkä mä kauhean usein itse ota imetystä puheeksi - tässäkin ketjussa kaksi ihmistä on ottanut sen puheeksi, minä en siitä olisi muuten sanonut sanaakaan. Taaperoimetys herättää vissiin kummeksuntaa ja siksi mut siitä muistetaan, vaikka olisin muustakin puhunut.
 
Mitä ihmeellistä tuossa nyt on ,että pitää kuvan kera täällä hehkuttaa? Eihän tuosta ole edes mitää hyötyä.
Ei ole mitään hyötyä? :D No kai TKK:lle pääsee ilman lakkiakin, mutta lukion oppimäärä matikasta ja fysiikasta on ihan hyvä kuitenkin olla hallussa. Eikä ne kieletkään pahitteeksi ole.

Hehkutetaan täällä pienempiäkin asioita, eikä siinä mitään vikaa ole ;) Sä olet tainnut nousta väärällä jalalla tänään, toivottavasti voit paremmin huomenna! :hug:
 

Yhteistyössä