Ohi on!

Lilii, kaikkeen paitsi tuohon matikkaan olen kyllä tyytyväinen :) Matikka harmittaa kun eväitä parempaan olisi ollut, mutta kevään kirjoitusten jälkeinen koulu-uupumus teki tepposet enkä sitten jaksanut lukea kaikkia matikan kursseja niin menin tekemään kokeen pelkät pakolliset lukeneena :D
 
Lilii, kaikkeen paitsi tuohon matikkaan olen kyllä tyytyväinen :) Matikka harmittaa kun eväitä parempaan olisi ollut, mutta kevään kirjoitusten jälkeinen koulu-uupumus teki tepposet enkä sitten jaksanut lukea kaikkia matikan kursseja niin menin tekemään kokeen pelkät pakolliset lukeneena :D
Tosi hyvät arvosanathan sä sait, harmi tietysti jos kaihertaa matikka. Etenkin kun se kai jatko-opintojen suhteen olis aika tärkeä, tai ainakin auttaisi. Mutta reippasti vaan sinne kohti Aaltoa!
 
  • Tykkää
Reactions: ninaTT
[QUOTE="...";25159402]mä jo aattelin että imetys!

se oliski ollu.[/QUOTE]

Ei sentään, imetän just parhaillaan :D Mutta on siinäkin loppu jo alkanut, eilen lapsi kävi vain aamulla tissillä, oli koko päivän ilman ja lähti isoäidilleen yökylään, nyt kun tuli kotiin niin tissille, mutta imuote on muuttunut :O :D Jäi hampaanjäljet oikeaan rintaan. Että eiköhän sekin päivä ole jo lähettyvillä.
 
Ihan samanlainen se on kuin suomensuomalaistenkin :D.

Jos joku ero on, niin vuorissa sitten, mutta se ei ulospäin näy.
On toi itseasiassa vähän myssymäisempi kuin se suomensuomalaisten versio, ton voi vetää syvemmälle päähän. Mutta en mä nyt leipurinmyssyksi sitä kuvailisi... :D Suomenruotsalaisilla on myös isompi lyyra. Ja lippa on vähän erilainen.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25159598:
No ei ole samanlainen, laitapa lakit vierekkäin niin huomaat eron.
No voivoi, sinulla on varmaan sata kertaa kauniimpi lakki ja varmana kuvittelet itsekin olevasi kauniimpi kuin Ninatt... Voi sinua.
 

Yhteistyössä