On se jollain lailla lohdullista todeta että ei ole ainut tämän asian kanssa, vaikka omassa tuttavaapiirissä kokeekin olevansa varsin "epäkunnossa"oleva yksilö.Täällä elellään samanlaisissa tunnelmissa kuin siellä mm77, minulla alkoi menkat tänään :'( Toisaalta helpotus, että ei tarvii enää kuvitella, että jos kuitenkin on raskaana, vaikka raskaustestissä ei näy kuin yksi viiva...
Kierron pituudeksi voinee nyt merkata sen 33 päivää, ensimmäisen onnistuneen hoitokierroksen perusteella. Tai onnistuneen ja onnistuneen, sillä lailla onnistuneen, että valikoitui vain yksi johtofolli, jolloin sain sen irrotuspiikin. Aiemmin niitä on kypsynyt liian monta, ja homma on pitänyt jättää kesken. Mutta eipä onnistunut silti. Onkohan se munasolu etes irronnu, kun pregnyl pistettiin kp 12 ja kierron pituus venyi kuitenkin 33 päivään...Vai onko se ovulaatio voinut olla vasta seuraavalla viikolla, kun minulla oli jotain ovisliman tyylistä vuotoa ja jomottelua...Minä hölmö kuvittelin ne jo raskauden ensioireiksi, runsasta vesimäistä valkovuotoa, ei se kyllä tainnu kovin vesimäistäkään olla. Tiedättekö te, voiko ovulaatio mitenkään olla vasta viikon päästä irrotuspiikistä?!?!Jos niin, taittiin missata tilanne, PLÄÄH!
Nyt syön kuukauden klomeja, koska yliop.sairaala kiinni ja ilmeisesti samalla menopur yhdistelmällä jatketaan elokuussa. Lääkäri tosin vihjasi jotai ivf hoidon mahdollisuudesta, mutta en tiedä onko siinä järkeä, kun ainoa ongelma on se, ettei minulle saada ovulaatiota, vaikkei mitään vikaakaan ole löytynyt. Voisitteko valaista minua tuosta ivf hoidosta, onko se miten rankkaa pelkkään pistelyyn verrattuna?Täytyykö olla töistä poissa, miten homma aikataulutetaan, siis miten tarkat ajat tulee, sattuuko ja miten se käytännössä menee?Ja onko siinä sitten paremmat onnistumismahdollisuudet verrattuna ihan perinteiseen menetelmään?!?
Kai tässä pitää kohta siirtyä järeämpiin otteisiin, kun tällä nykyisellä taktiikalla on nyt kokeiltu kolme kiertoa, eikä tärppiä ole tullu. Keväällä pidettiin koko hommassa kolmen kuukauden tauko.Eli siis tällä tyylillä on menty helmikuusta lähtien.
Noh, ei kun vaan taas ajatukset tulevaan. Toivottavasti muilla onnistuu paremmin, eikä homma junnais näin paikallaan kun minulla. Voimia teille!