Odotuksen Odottajat!

Eilisestä lähtien on ollu vuoroin palelua ja sitte taas hikoilua.. tukalammilta jomotuksilta sentään oon vielä säästyny. Mutta eiköhän nää oireet taas aika selkeet oo :/
Ainakin mulla tuntus auttavan jonkinverran noi terolutit menkkoja edeltäviin kipuihin, vaikka miten ois tutkittu ettei "virallisesti" pitäs olla merkittävää vaikutusta niihin,.. mutta voiko 2 vähäkipusempaa kiertoo olla pelkkää sattumaa..? :)
Sitä viimeaikasta hiustenlähtöö oon ihmetelly että johtuukohan nyt tästä lääkkeestä (kellään kokemusta?) vai onko tosiaan se kilpirauhasarvo menossa aina vaan huonommaks.. :ashamed:
 
minulla tänään kp 30, ja testasin rfsu testillä negan, ei sitten haamun haamua, niin kun ei ole ikinä vielä ollut. En tehny aamupissasta, mutta olin sentään noin 3 h testiä ennen pissaamatta ja juomatta .En olis tehny testiä, mutta mies niin kovasti halus. Hän oli ihan varma että nyt on tärpänny. On nimittäin koko ajan sellanen olo että menkat alkas. Mutta kun ei niin ei. Ja kyllä nyt taas sitte pukkaa masennusta.Onneksi kys aukee taas kuukauden päästä...
 
KÄRSIVÄLLISET KYYTILÄISTEN KAIPAAJAT



Maanantai 7.7.2008

(nm...................apuja........................kp....................ya)
Maricce.....1.IVF elo/syyskuu..............kp 5/30-?..........02/06
Pupuvaimo.........menopur..................kp 6/31.............kohta 3 vuotta
Tähtisäde............clomit, femoston.....kp6/?..................11/07
miranda-81........clomien jälkeen........kp 8/28-32
Lumikeiju...........................................kp12/28..............yk3
JJ-t.....................................................kp12/n.32...........07/07
Veena................................................kp13/24-28.........yk14
kirma.....clomien jälkeinen luomu.......kp13/26-30.........9/06
Inkku83.............................................kp13/30..............1v7 kk
Justiina80..........................................kp17/28-29.......11/05
taru82..................4.clomit.................kp19/26-28......1v2kk
mm77...................2.terolut................kp27/27...........1v10kk
soja......................syksyllä PAS..........kp27/28............n.1v
pohtijatar...........menopur +ip............kp29/ ?...............2v
Möhköfanttis......................................kp30/33............20kk
tao........................clomihexal.............kp ?/24-26........n.4v
Tiinuli81........luomuilua kesänajan.....kp ?/?...........n.3-4v
Adelina................clomit......................kp ?/?


++IHMEIDENTEKIJÄT++



Jennuli 9.6


LOMAILIJAT B) :wave:

Orion
Rouva Pikkumyy



Toivottomuus iskee väkisinkin... Kun vielä Tyksissä sanoivat, että syksyllä voidaan tehdä vielä muutama inssi. Vastahan niitä onkin kymmenkunta takana :ashamed: |O Alan epäillä, ettei päästä rankempiin hoitoihin ettei niitten tilastot näytä huonoilta :'(
 
Pupuvaimo, jaa montako inseminaatioo oot saanu? Siis julkisellako? :eek: kyllähän yleensä laitetaan seuraavaan hoitoon jollei 3lla oo onnistunu! Tuntuu usein että julkisella joutuu oikein vaatimalla vaatiin että sais sellasta hoitoo kun haluis.. pari kertaa jo kesän aikana oon koittanu saada lääkärille edes soittoaikaa, nihkeetä on... :|
 
tää seuraava taitaa olla ainakin kahdeksas, oon jo tippunut laskuista :ashamed: Tuntuu niiin turhalta, kun aina kaikki on lähtökohdin hyvin, eikä siltikään ikinä onnistu :'(
Otetaan tämän kesätauon aikana taas oma coctail ja "yritetään vähentää stressiä" :saint: Se kun on NiiiiiiiiN helppoa tällä alalla |O
 
meillä on kaksi onnistunutta keskenmenoa, kaikki hoitotauoilla |O Muuten menty aina samoilla lääkkeillä..

Huono päivä, oli taas niin suuret odotukset tähän kiertoon.. pistäminenkin sattuu ja pelottaa jo, ei millään enää jaksaisi :ashamed:

Toivottavasti te muut jaksatte tsempata hetken munkin puolesta, kyllä tämä taas tästä tokenee :hug:
 
Pohtijatar: :hug: Nuo tunteet kuulostaa niin tutuilta.. Itsekään en ole nähnyt testissä koskaan muuta kuin sen yhden viivan. Anna tulla vaan sitten avautumista tänne, se helpottaa.

mm77: Mitäs jos ne oiskin raskausoireita ;)

Pupuvaimo: Onpas teille inssejä tehty :eek: Luulis että laittaisivat teidän jo tujumpiin hoitoihin... :hug:
 
Veena, nojoo.. ei sitä oikein enää uskalla alkaa mitään haaveileen :LOL: niin monesti enneki on tullu kaikenlaisia kuviteltua! Vaikka enhän mä ikinä tän endon kans oo raskaana ollukaan, mistä sitä tietää minkälaista jomotusta siihen kuuluu ;) jotenki koittaa aatella että ainahan ne oireet on ennenki vaan sillä yhellä (verisellä ) tavalla loppunu :ashamed:

En tiedä miks ihmeessä sitä taas on tullu itteensä rääkättyä ja käyny kurkkimassa tuolla odotuspuolella niitä keskusteluja, äääh :p
 
Ja tervetuloa kaikki uudet palstailijat. KYllä tänne aina mukaan mahtuu, ihan kiva kun saadaan kaikki tänne purkaa paha ja hyvä mieli.

Meillä siis tilanne se, että kierto ok, simpat ok, putket auki ja yritystä tuolta 11/05 asti. No, nyt se maaginen kierto, jossa aukiolotutkimus tehty, eli ihmettä toivon....Mutta taitaa olla turhaa.

Clomiresepti odottaa alkavia menkkoja, mokoma. Elämäni ensimmäiset tabut siis. Onko vinkkejä kellään, kannattaako ottaa aamulla vai illalla? Niissä on ilmeisesti jotain kivoja haittavaikutuksia?? |O

Urheillut olen edelleen, se auttaa saamaan ajatukset pois tästä vauva-asiasta. Viime viikolla 4 kertaa eri jumpissa, Body Pumpissa ja PowerStepissä lähinnä, ja 2 pyöräilylenkkiä. '

Samaa rataa jatkan tälläkin viikolla. Ei se ainakaan 10kg ylipainoreppua kantavalle huonoakaan voi tehdä. ;)

Peittoa on heilutettu kiivaasti, lähinnä joka ilta melkein....saa nähä miten käy. IIK. No, tietäähän ton, mutta silti pitää aina vähän jänskättää.

Plussaonnea KAIKILLE!!
 
mm77: Joo niinhän se on että sitä alkaa olemaan jo yltiö kyyninen tän koko raskautumisen kanssa. Mutta kuitenkin, siinä kierron loppuvaiheilla toivokkuus nostaa päätään ja se "entäs jos kuitekin" olo hiipii mieleen.

Justiina: Me ollaan kanssa selittämättömiä eli kaikki kunnossa, paitsi että ei oo :D Toivotaan jotta aukiolotutkimuksen avulla tulisi ne 2 punaista raitaa!

Joo kuulkaa, mun ovikseni on oikeasti kadonnut johonkin. Tiedä minkä sillan alla on piilossa, mutta ei ainakaan täällä :D Ei vaines, kai se oli sitten silloin kp 8 paikkeilla jo kun sain aika selkeän viivan..
 
Heip.

täällä tähyillään ovista. Inssiin päästään vasta syksymmällä kun aukiaa tuo yksityinen kesätauoltaan... sitten kyllä heti pitää ängatä itsensä julkiselle jonoon.

Tässä kierrossa ole syönyt yhden 5 osan aspiriinia joka päivä sillä paristakin jutusta olen lukenut että se voisi jostain syystä helpottaa endosta kärsivien raskautumista... tiedä häntä mutta kaikki vippaskonstit täytyy kokeilla... se vaikutti jotenkin niihin vasta-aineisiin joita endo tuottaa.

Auringonpaistetta kaikille :heart:
 
Inkku83, aijaa.. muistakko yhtään mistä sen luit? :) Onks sitä tutkittu jotenkin? Kaipa sitä pitää vielä muiden (epätoivosten) konstien perään kokeilla vaikka toisaalla melkein jo vannoin etten usko enää mihkään "höpöhöpö"-konsteihin :ashamed: mutta siis jos tolla ois endoon jotain "myrkkyjä" neutralisoivaa vaikutusta niin sitten!!
Siellä yhdellä sivulla jonka tännekin kai joskus linkitin, niin käsitin että tulehduskipulääkkeet vähentäs prostaglandiinia lantion alueella ja siitä järkeilin että kohtu ei supistelis niin paljoo ja kiinnittyminen vois helpottua.. toisaalta siellä oli tutkittu vaan vaikutusta kipujen vähentämiseen. En muista oliko raskauslukuja noteerattu. No, sehän on varmaan muuta(kin) ainetta (sytokiini tms!) kumminkin jota endo erittää eikä tota..
Noiden joidenki särkylääkkeitten kans tarvii olla varovainen kun monet voi häiritä ovulaatioo ja sillä tavoin huonontaa raskaakstuloo...eikä niitä varmaan suuria määriä ookaan terveellistä syödä jatkuvassa käytössä..? Mutta tossa siis riittäs se 1/5-osa lääkettä? :eek:
 
KÄRSIVÄLLISET KYYTILÄISTEN KAIPAAJAT



Maanantai 8.7.2008

(nm...................apuja........................kp....................ya)
Maricce.....1.IVF elo/syyskuu..............kp 6/30-?..........02/06
Pupuvaimo.........menopur..................kp 7/31.............kohta 3 vuotta
Tähtisäde............clomit, femoston.....kp 7/?..................11/07
miranda-81........clomien jälkeen........kp 9/28-32
Lumikeiju...........................................kp13/28..............yk3
JJ-t.....................................................kp13/n.32...........07/07
Veena................................................kp14/24-28.........yk14
kirma.....clomien jälkeinen luomu.......kp14/26-30.........9/06
Inkku83.............................................kp14/30..............1v7 kk
Justiina80..........................................kp18/28-29.......11/05
taru82..................4.clomit.................kp20/26-28......1v2kk
mm77...................2.terolut................kp28/27...........1v10kk
soja......................syksyllä PAS..........kp28/28............n.1v
pohtijatar...........menopur +ip............kp30/ ?...............2v
Möhköfanttis......................................kp31/33............20kk
tao........................clomihexal.............kp ?/24-26........n.4v
Tiinuli81........luomuilua kesänajan.....kp ?/?...........n.3-4v
Adelina................clomit......................kp ?/?


++IHMEIDENTEKIJÄT++



Jennuli 9.6


LOMAILIJAT B) :wave:

Orion
Rouva Pikkumyy


 
Noniin.. koitin ettiskellä ja löysin huonoja juttuja noista tulehduskipulääkkeistä (joita siis aspiriinikin on).. että ainoo turvallinen hedelmällisyyden kannalta ois ei-tulehduskipulääke parasetamoli.. lääkelaitoksen sivulla oli näin: "Asetyylisalisyylihapon käyttö saattaa heikentää naisen hedelmällisyyttä, eikä sitä suositella raskautta yrittäville naisille. Asetyylisalisyylihappohoidon lopettamista tulisi harkita naisilla, joilla on vaikeuksia tulla raskaaksi tai jotka ovat lapsettomuustutkimuksissa."

Joo.. taitaa multa jäädä sittenki vielä toistaseks noi lääkkeet apteekin hyllylle :|
 
Hö.. ärsyttävää että heti kun vähän myöhässä normaalista niin alkaa väkisinki herään (turhia?) toiveita.. tänään tullu rusehtavaa v-vuotoo, joten eiköhän se pato huomenna viimestään aukee :( yleensä kyllä ne alkaa sellasella vaaleenpunertavalla vuodolla, eikä oikein kunnon kipujakaan oo vielä ollu. No, kai noi lääkkeet voi jotenki aiheuttaa kaikkee outoo. Tosin eipä mulla niin kovin tavatonta oo 29 päivänkään kierrot.
 
Veena, et kyllä usko, myös minulla ovis kateissa :headwall: Viivat oli melko vahvat kp10+11, sen jälkeen ja ennen näitä todella himmeät. Mutta plussaksi noita viivoja en sanoisi, mutta niihin on nyt vaan luottaminen. Kaikki oireet passaa tosi hyvin noihin kahteen päivään ja aamulämmötkin oli noussu. Että olen ihan varma, kyllä se ovis oli! Peukkuja meille!
Aattele jos voidaan sitten yhdessä vouhottaa odotuspuolella, että ei edes saatu viivoja o-tikkuun ja täällä ollaan :heart: ;)

mm77, turhat toiveet on kamalia, voikun niiltä osais jotenkin välttyä. Kun oppisi jotenkin niin taitavasti hallitsemaan omaa mieltään vaikka meditoimalla ja saisi itsensä niin välinpitämättömään olotilaan aina loppukierroksi niin jopa olis ihanaa. Muttamutta. Aina sitä pettyy. :hug:

).( Ilmoitusuutinen: tämä neiti on nyt sitten virallisesti naitu, eli rouvaksi saa tituleerata! Tässä näppäillessä koko ajan ihastelen mun niin ihanaa sormusta! Ja voi kun tiedän mitä myöhästyneeksi häälahjaksi toivon... :heart:
 
Kirmalle onnea ja tervetuloa rouva kerhoon :heart: tää on kivaa :D

mm77 toi on niin tuttu tunne.. heti alkaa salaa toivoa vaikka kuinka koittaa itseään estellä... täälläkin kp 31/28 menossa (taitaa olla väärin tossa pinossa) ja mielikuvitus tekee ikävää työtään
:headwall: :headwall: :headwall:

pitää jatkaa töitä, oikein paljon jaksamisia kaikille ja uusille pinoon tulijoille terkut, toivotaan ettei kenenkään meistä tarviis täällä kovin kauaa notkua...

itse koitan edelleen (huonolla menestyksellä) lomailla näistä vauvajutuista ja keskittyä tulevaan ilosaarirockiin!!! :wave:
 
Toi ettei saa syödä tulehduskipulääkkeitä on kyllä tuskasta. Olen koittanut niitä välttää, mutta välillä on ollut ihan pakko ottaa, kun mulla ei toi panadol vaikuta noihin päänsärkyihin mitenkään.

Toinen mitä oon miettinyt on nää siitepölyt ja allergialääkkeet. Kun eikös niistä sanota ihan samaa? Mutta välillä kun on ollut ihan tukossa on ollut pakko ottaa lääkettää :ashamed: mun piti tästä viimeksi lääkäriltä kysyä, mutta unohdin sitten.

mm77: Voih, toivotaan etteivät alkais! Meinaakko testailla jos pysyvät poissa? Se on kyllä että se menkkojen alkaminen kerta toisensa jälkeen tuntuu ihan yhtä kamalalta. Siihen vaan ei voi tottua, enkä mä ainakaan saa itseäni "turrutettua! siihen vaikka kuinka koittaisin.

Kirmalle paljon onnea avioitumisesta ! :flower: Nyt toivotaan että tulisi maailman ihanin häälahja :) Joo se ovis on tosiaan kateissa, mikä on todella omituista. No toivotaan että simpat on sen munasolun bonganneet vaikkei me olla :D

Ainiin Kirma muuten, en tiedä mikä teidän tilanne on mutta varoituksen sana kuitenkin: Naimisiin menon jälkeen (ainakin meillä) se lapsen tulemisesta tenttaavien määrä moninkertaistui exponentiaalisesti. Eli varaudu henkisesti.
 
Veena Ootko kokeillu Paramaxia? Se ainakin on parasetamolivalmiste. Mulla se on tehonnu yhtä hyvin ku Ibusal tai Burana.
Mä söin joskus nuorempana Ataraxia (antihistamiini) nokkosrokkoon. Sillä ei ainakaan mielestäni pitäs olla haittaa hedelmällisyyteen, ainakin tulin sillon raskaaks vaikka söin niitä. Tosin se täytyy lopettaa jos tulee, kun vaikutuksista ei oo tietoo. Ja on myös kolmiolääke..

Eipä sitä kyllä vielä uskalla testailla.. eikös terolutien kans 2 viikkoo pidä odottaa että jos ei sittenkään ala ja jos nega niin pitää soittaa lääkäriin? No, kai nyt siinä ajassa jo selviää. Koitan aatella (tsemppaa itteensä :D ) että kaikki on ok niin kauan kun jomotukset pysyy lievinä ja vaan ristiselässä.. vaikka joka vessakäynti pelottaa että se rusehtava vuoto alkaa punertaa :$
 


KÄRSIVÄLLISET KYYTILÄISTEN KAIPAAJAT



Torstai 10.7.2008

(nm...................apuja........................kp....................ya)
Maricce.....1.IVF elo/syyskuu..............kp 8/30-?..........02/06
Pupuvaimo.........menopur..................kp 9/31..........kohta 3 vuotta
Tähtisäde............clomit, femoston.....kp 9/?..................11/07
miranda-81........clomien jälkeen........kp11/28-32
Lumikeiju...........................................kp15/28..............yk3
JJ-t.....................................................kp15/n.32...........07/07
Veena................................................kp16/24-28.........yk14
kirma.....clomien jälkeinen luomu.......kp16/26-30.........9/06
Inkku83.............................................kp16/30..............1v7 kk
Justiina80..........................................kp20/28-29.......11/05
taru82..................4.clomit.................kp22/26-28......1v2kk
mm77...................2.terolut................kp30/27.............n.2v
soja......................syksyllä PAS..........kp32/28............n.1v
pohtijatar...........menopur +ip............kp32/ ?...............2v
Möhköfanttis......................................kp33/33............20kk
tao........................clomihexal.............kp ?/24-26........n.4v
Tiinuli81........luomuilua kesänajan.....kp ?/?..............n.3-4v
Adelina................clomit......................kp ?/?


++IHMEIDENTEKIJÄT++



Jennuli 9.6


LOMAILIJAT B) :wave:

Orion
Rouva Pikkumyy






 
Voi, [/b]mm77 päivät ovat jo pitkällä...kylläpäs sinun hermoja nyt koetellaan!

veena, me ollaan saatu kyselyitä jo vuoden verran, kun pitäs kuulemma saada viimein sisarus aikaiseksi tuolle taaperoikäiselle.. :/ , mutta varmasti tulee nyt naimisiin mentyä uudet kyselyt uudesta syystä :kieh:

Eikun helteitä odotellessa, morot :wave:
 
mm77: Kiitti vinkistä! Menenkin tänään käymään apteekissa niin voisin tuota käydä hakemassa. Nimittäin burana mulla toimii kyllä. Olen välillä vaan maannut sängyssä tuskissaan kun en ole uskaltanut ottaa särkylääkettä kun pelottaa että se estään raskautumisen. Vaikka eipä se siitä taida kiinni olla.. Sulla on kyllä nyt jännät paikat d :) b

Kirma: Se on kyllä totta. Ja mä en ymmärrä miksi ihmiset kyselee. Siis mitä ne odottaa että siihen vois vastata..
a) Joo ollaan raskaana ja ei olla kerrottu kellekkään kun ollaan niin alussa, mutta sulle nyt kun tungit nenäsi tähän asiaan niin kerrotaan toki.
b) Ei olla raskaana kun ei lapsia kuulu vaikka on ikuisuus yritetty. Tästäkään ei kellekkään kerrottu, MUTTA nyt kun kysyit niin...

Mitenkä niin mulla angstit pinnassa tämän aiheen kanssa :D
 

Yhteistyössä