Hitto tuota keliä...pitkät pätkät kirjottelin ja sähköt räppäs pois :kieh:
miranda-81, pysy vaan täällä! Meinaatko jatkaa vielä clomeilla?
JJ-t, sinulta on pakko kysyä, että miten saat asiasi luistamaan noin nopsalla tahdilla? Kun meillähän on suunnilleen saman verran aikaa km:sta ja sinulla oli vielä vasta se kemiallinenkin niin kuitenkin tunnut saavan tosi hyvää palvelua ja apua edelleenkin! Kun minut potkittiin vasta pari viikkoa sitten mahdollisimman nopsaa ulos lääkärin vastaanotolta, että hätäilen vielä ihan turhaa, että apua saan vasta siinä vaiheessa kun km:sta on vuosi mennyt

Hiukka olen kateellinen tämmöisistä mielipide-eroista :| Ja minusta se ei saa näissä asioissa vaikuttaa asiaan, että yksi Muru minulla on jo täällä. Etkös sinä olekin yksityisellä? Voi kun olis rahaa... :/
justiina80, minä kanssa kiitän tuon Miehen olemassaolosta..Minä olen välillä melkoisen hankala luonne, eikä kuka tahansa jaksaisi asua minun kanssa kovin kauaa, mutta hyvin tuo armas on saman peiton alla viihtynyt ja jaksaa raivot ja tuulella käyvän luonteen :heart: Olen sen joskus kaverillekin maininnut, että vaikka meitä nyt koetellaankin ja piinaillaan, niin onneksi minulla kuitenkin on hyvä Mies!
veena, mennään samoilla päivillä, mä alan tikutukset huomenna, viimeks ovis oli kp 11-12. Että onnea meille viivajahtiin!
Ja minulla on vielä onnittelematta
jennulia ihanasta näystä!NAUTInautinauti!!! Minä tiedän, että sen plussaviivan jälkeen se varsinainen ressi vasta alkaa, mutta koita luottaa siihen, että kaikki menee varmasti hyvin ja saat vielä sen pienen siihen tissiin kiinni :heart: Ja se tekee vietävän kipeää siihen tissiin